Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Har i alle år stått i kø for enkeltbilletter. I vår skulle jeg for første gang ta skrittet ut og kjøpe sesongkort. Da var det utsolgt. Sleit med å skjønne hensikten med å sette tak på antall solgte sesongkort, men la gå. Nå har jeg lært, og kjøpte på Billettluka tidlig i november.
Men når dukker godsakene opp i posten? Noen som vet?
Sikkert et dumt spørsmål og slikt men; kommer dette kortet fysisk i posten til jul eller kommer det 3 kvarter før 1. seriekamp? Må evt. planlegge litt i forbindelse med Den Store Gaveutdelingen den 24.
Og sesongkort på Lerkendal er 25% billigere for stående syngende supportere. Hvordan det er på resten av stadion har jeg ikke sammenlignet. Er ikke sesongkortene så råbillig som topic skal ha det til?
Selv om det kanskje iokke er så nyttig for dere å få det med dere, så fikk jeg bare kvitteringen for betalt sesongkort under juletreet, i en hard eske. Harde pakker er det beste
Og sesongkort på Lerkendal er 25% billigere for stående syngende supportere. Hvordan det er på resten av stadion har jeg ikke sammenlignet. Er ikke sesongkortene så råbillig som topic skal ha det til?
Man er ikke nødt til å sammenligne med andre for å definere hva som er råbillig. Når man får 13 hjemmekamper til prisen av 7, så synes jeg "råbillig" kan forsvares.
Når synes du sesongkortet kan kalles råbillig? Når det koster det samme som 3 kamper?
Man er ikke nødt til å sammenligne med andre for å definere hva som er råbillig. Når man får 13 hjemmekamper til prisen av 7, så synes jeg "råbillig" kan forsvares.
Når synes du sesongkortet kan kalles råbillig? Når det koster det samme som 3 kamper?
Er det ikke naturlig å sammenligne prisene med andre klubber?
Men la nå ikke dette bli en debatt om 'hvordan beskrive prisene på sesongkort', kall de gjerne råbillig.
Jeg ble bare overrasket over att prisene faktisk var vesentlig lavere der oppe. Er ikke også RBK ett av lagene med høyest snitt på sine kamper? Er det en sammenheng? Eller er det i hovedsak att nedslagsfeltet til RBK er så stort som gjør att de har høyt snitt, og ikke prisene?
Er det ikke naturlig å sammenligne prisene med andre klubber?
Vel, for å si det med LSKs ord i Romeriks Blad i dag: JO, DET ER DET!
LSK ønsker nettopp å sammenligne med Rosenborg og Brann. Jeg har fått korrigert mitt syn på sesongkortopplegget litt. Ja, det er fortsatt billig, og jeg er veldig glad for at det er mulig å bestille via nettet. Men ser vi på opplegget RBK har for salg av sesongkort, ligger LSK fremdeles et stykke etter.
Også er jeg svært skuffa over at Kanari-Fansen ikke lenger får rabatterte priser på stadion (jada, enkeltbilletter). LSK har økt prisen på feltet med 30 kroner, men latt prisen på RB-tribunen stå. Sesongkortprisen på sitteplassene har økt med 23%, mens den på feltet har økt med 31%.
Er det dette som er å "ta vare på de mest trofaste supporterne sine"?
Jeg ønsker meg et høyere tilskuerantall på alle LSKs kamper, totalt sett. Altså et høyere snitt i 2007 enn 8.800. Ikke bare 4.000 solgte sesongkort i april.
I min kritikk i fjor var jeg IKKE en av de som ønsket høyere priser på enkeltbillettene på stadion, men heller et mye bedre opplegg for salg av sesongkort totalt sett. Blant annet når det gjelder nettbestilling - og dette har vi altså fått i år.
Er det ingen andre som har reagert på at fargekodene på billettluka er helt gale. Fargekodene som skal vise hvor mye det koster på de ulike tribunedelene. Jeg har sendt mail til billettluka for to uker siden, uten å få svar.
Forresten så har det gått ca. 80 sesongkort de siste 5 dager,
og det er nå solgt 3035 kort. Det meste ser ut til å ha gått på Kanarifeltet.
Er det ingen andre som har reagert på at fargekodene på billettluka er helt gale. Fargekodene som skal vise hvor mye det koster på de ulike tribunedelene. Jeg har sendt mail til billettluka for to uker siden, uten å få svar.
Forresten så har det gått ca. 80 sesongkort de siste 5 dager,
og det er nå solgt 3035 kort. Det meste ser ut til å ha gått på Kanarifeltet.
ikke så rart, det var jo ringerunde i går.
Skuffende resultat dog, hvis målet er 1000 solgte til KFL medlemmer.
Er det ingen andre som har reagert på at fargekodene på billettluka er helt gale. .
Billettluka framstår ikke akkurat superproffe.
Sammen med LSKs litt "tilfeldige" billett-politikk så er dette neppe den sterkeste alliansen i fotball-Norge... :-)
Brann truet jo å bryte med Billettluka i høst pga av rot og dårlig respons. Vet ikke hvordan den saken endte.
ikke så rart, det var jo ringerunde i går.
Skuffende resultat dog, hvis målet er 1000 solgte til KFL medlemmer.
Har ikke fått noen telefon jeg. Skulle det blir ringt til KFL-medlemmer? I mitt tilfelle har jeg sesongkort, men kjipt viss mange som ikke har skaffet det enda, ikke har fått telefon.
Noen som har teorier på hvorfor LSK selger så utrolig få sesongkort sammenlignet med andre klubber i Norge. Andre steder virker det jo som om man må stoppe salget for at det skal være vanlige biletter ledige på markedet...
- Er det bare for dårlig markedsføring fra klubben?
- Har den jevne LSK supporter så dårlig råd at de ikke kan komme på mer enn noen få kamper i året?
- Skjønner ikke den jevne LSK supporter at det er billigere med sesongkort?
- Har vi større "turn over" av tilskuere enn andre klubber? Altså mange supportere som ser få kamper?
- Er det fordi det "alltid" er billetter tilgjengelig? (Noe det ikke kommer til å være neste år om vi henger sånn halveis med)
- Syns folk det er morsomt å stå i kø og trengsel før kamp?
- Driter folk i at de beste plassene blir solgt først?
Hva må egentlig gjøres? Det er klart at det gir sikkerthet for klubben å ha en større sesongkortmasse i bunn, samt at det er bedre å få inntektene me en gang, enn spredd utover sesongen...
Nå står vel Kjernen nede på kortsiden som vel er de dårligste plassene på Lerkendal, mens KFL har fått ganske mye av langsiden... Det bør vel taes med i betraktningen.
Nå står vel Kjernen nede på kortsiden som vel er de dårligste plassene på Lerkendal, mens KFL har fått ganske mye av langsiden... Det bør vel taes med i betraktningen.
Kommentar