Sesongkort 2007: Siste mulighet 16.mars
Collapse
X
-
-
Kan noen bekrefte korrekt antall solgte sesongkort. Da mener jeg KORREKT antall sesongkort pr dags dato (les: 16/12-2006)...
På forhånd tusen takkFUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
- bestilte men ikke betalte kort,
- sesongkort fra i fjor med forlenget betalingsfrist som ennå ikke er betalt
Antall solgte sesongkort = 9800 - antall ledige på billettluka
= 9800 - 6725(+-5) = 3075.
(Se lenger opp i tråden for å se hvordan formelen er avledet)
(Det er en usikkerhetsmargin på +-5 siden jeg bruker et triks på billettluka som viser antall gjenværende som bare skiller på hver 10-ende solgte.
Dermed slipper jeg å gå den tunge veien med å summere alle feltene.)RoyVaadal.Kommentar
-
Kommentar
-
Enorm interesse i Trondheim?
RBK har før vi har rundt 2006 solgt 14 000 sesongkort og folk må nå stå på ventelista for å sikre seg sesongkort. Lerkendal stadion har en tilskuerkapasitet på 21 166 sitteplasser og RBK ønsker at en 1/3 av disse sitteplassene skal være tilgjengelige for billettkunder. Derfor ønsker de kun å selge 14 000 sesongkort. I Trondheim må de nå begynne å bygge ut Lerkendal igjen for å kunne slukke tørsten til fotballhungrige Trøndere. I Bergen har de også solgt ut det som er av sesongkort eller partoutkort som de har begynt å kalle det for der borte. 12 000 partoutkort ble revet bort nå før jul. Publikumsmessig så er det Bergen og Trondheim som seiler opp som fotballhovedstader. Litt skuffende at Østlandet med Oslo og Akerskus som nedslagsfelt ikke greier å konkurrere med Bergen og Trondheim. Dette til tross for at vi har over 1 million mennesker å kunne tilby tippeligafotball. Akershus fylke har passert 500 000 innbyggere og LSK bør ha som satsningsområde at de som bor på Romerike skal ha LSK som nærklubb. Et naturlig mål for LSK må være å øke publikumsgjennomsnittet. Og ha et tilskuergjennomsnitt på 10 000 og mer bør være et soleklart mål i markedsavdelingen til LSK. På dette området har LSK et enormt forbedringspotensial med tanke på publikummet de har innenfor sitt geografiske nærområde. Dette bør være et spennende satsningsområde for de som jobber innenfor marked i LSK.
14 000 Sesongkort i Trondheim;
12 000 Partoutkort i Bergen;
Kommentar
-
2006 var rekord år publikumsmessig for Lillestrøm.
Salget av sesongkort har allerede passert rekorden for antall solgte, og det er mange måneder til seriestart, og alikevel syter vi?
Jeg synes salget er bra, markedsføringen er for dårlig, og at vi har lang vei igjen å gå.
Jeg stapper fingeren i været og tipper 4123 solgte sesongkort før seriestart.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Nå må vi slutte å sammenligne oss med andre klubber.
2006 var rekord år publikumsmessig for Lillestrøm.
Salget av sesongkort har allerede passert rekorden for antall solgte, og det er mange måneder til seriestart, og alikevel syter vi?
Jeg synes salget er bra, markedsføringen er for dårlig, og at vi har lang vei igjen å gå.
Jeg stapper fingeren i været og tipper 4123 solgte sesongkort før seriestart.Kommentar
-
Men samtidig er det mye gambling også. Og med dårlig uttelling kan sluttresultatet bli langt dårligere enn det man gamblet på.
Mvh
Gammer´nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Jeg mistenker fortsatt LSK å spekulere i "størst mulig salg av enkeltbilletter til full pris foran hver eneste kamp". Det er ingen tvil om at det totalt sett er mer penger i dette enn at halve stadion er sesongkortbelagt.
Men samtidig er det mye gambling også. Og med dårlig uttelling kan sluttresultatet bli langt dårligere enn det man gamblet på.
Mvh
Gammer´nKommentar
-
Ja, helt klart! Sesongkort er ofte sterkt rabaterte billetter. Det er vel en grunn til at blant annet RBK stanser salget av sesongkort på 2/3 av totalen. Men RBK har et VIP-konsept og det er veldig dyre sesongkort/billetter og her tjener klubben virkelig penger. Brann prøver nå med det samme når den nye stadiondelen står ferdig til neste år. Da kan bedrifter/enkeltpersoner kjøpe losjer eller plass og få full oppvartning med tilbehør under fotballkamper. RBK har hatt dette i mange år på Lerkendal med stor suksess og kanskje det kunne ha vært en spennende tanke å få det samme på Åråsen også? Her på Romerike er det jo et sterkt næringsliv og mange enkeltpersoner med høy inntekt og formue. Det er sikkert mange som setter pris på ekstra fasiliteter?Kommentar
-
Kommentar
-
Sesongkortene kommer snart i posten
Fra www.lsk.no: Alle som har betalt sine sesongkort innen 08.12.2006 vil motta dette i posten i løpet av neste uke.Kommentar
-
Fra www.lsk.no: Alle som har betalt sine sesongkort innen 08.12.2006 vil motta dette i posten i løpet av neste uke.Kommentar
-
Kommentar
-
Etter siste oppdatering, er vi nå oppe i 3096 solgte kort, og med ett snitt på 19.9 kort per dag den siste uka.
Mye av dette er vel takket være ringerunden på onsdag, og at det er tid for julegave kjøp?Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Etter siste oppdatering, er vi nå oppe i 3096 solgte kort, og med ett snitt på 19.9 kort per dag den siste uka.
Mye av dette er vel takket være ringerunden på onsdag, og at det er tid for julegave kjøp?Kommentar
-
Kommentar
Kommentar