kanskje greit å tipse kjøperne om sånt da ? når folk har venta i 3 mnd. syns det er latterlig oppførsel.
Sesongkort 2007: Siste mulighet 16.mars
Collapse
X
-
Må si jeg blir litt paff over noen utsagn som må være lite gjennomtenkte.
De som ikke har kjøpt sesongkort blir nærmest fremstilt som idioter og dumme, siden tilbudet er så fantastisk.
Nå må en ikke glemme at det er mange som f.eks jobber skift, er ute å reiser mye, er ofte syke osv osv. Får heller være glade for de kampene de kommer på, enn å fremstille de som idioter som ikke har kjøpt sesongkort!
Selv har jeg kjøpt sesongkort uten å ha mottat noe kort eller info om når det skal komme."Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."Kommentar
-
Sesongkort-Nybegynner
Jeg kjøpt sesongkort for første gang i år, men er ikke helt oppdatert på hvordan ting funker. (Fant ingen info på lsk.no)
Må man for eksempel kjøpe billetter til storkampene allikevel (som f.eks. seriestarten og kampene mot søpla og Rævbk)?
Og hva gjør jeg på kamp-dagen; må jeg hente ut en billett i luka eller er det bare å vandre inn med kortet?
Regner med at mange syntes dette er veldig dumme spørsmål, men håper at noen viser barmhjertighet over grønne lille meg....
Hilsen Sesongkort-jomfru.....
Fugla 4-everI med og motgang - vi er Lillestrøm!Kommentar
-
Ganske grei tileggsinfo for folk som har sesongkort for første gang.
Det hjelper ikke komme 5 minutt før kampen begynner å tro man kan bare "gå rett inn siden man har sesongkort"Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
man slipper billett kø right ? men må stå i inngangs kø. (det er jo latterlig om man slipper inngangs køen,hehe)
PS: nå burde det sessong kortet komme i posten snart. er under 1 mnd til serie start !Your life
A game
turn it up, turn it up!Kommentar
-
Føljetongen om billettluka fortsetter. Har nå fått oppgitt 4 forskjellige datoer for når kortet skal komme. Hver eneste gang har postkassa vært tom for lovet sesongkort. Sist gang jeg ringte fikk jeg beskjed om at det skulle komme 10.mars. I dag er det 14.mars. Ligger det i postkassa når jeg kommer hjem? Neppe! Thumbs up for proff kundeservice!!runarMKommentar
-
Føljetongen om billettluka fortsetter. Har nå fått oppgitt 4 forskjellige datoer for når kortet skal komme. Hver eneste gang har postkassa vært tom for lovet sesongkort. Sist gang jeg ringte fikk jeg beskjed om at det skulle komme 10.mars. I dag er det 14.mars. Ligger det i postkassa når jeg kommer hjem? Neppe! Thumbs up for proff kundeservice!!Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Forklaringen fra billettluka har siden desember vært at de som skal trykke det ikke leverer når de skal osv. Noe jeg strengt tatt driter langt i, at de ikke har orden på leverandørene sine er deres problem - ikke mitt. En annen ting er at jeg har sett at det har blitt sendt ut flere puljer allerede. Jeg betalte mitt kort 24/10, så hvorfor skal det ta så inn i svarte h*lvetes lang tid? Jeg forholder meg til billettluka, de har så langt ikke klart å overholde det de har lovet.runarMKommentar
-
Kommentar
-
jeg fikk sesongkortet mitt rett før eller etter jul hvis jeg ikke husker feil.. kjøpte vel i november tror jeg..Kommentar
-
Kommentar
-
Billettluka har nå 6110-6119 billetter ledig.
Det gir ca. 9800-6115 = 3685 solgte billetter.
Det står at det er 1535 ledige på Kanarifeltet. Jeg lar noen andre kommentere hva det betyr i forhold til 1000 solgte.
Det ser også ut til at salget ikke har stengt ennå. Men det er vel for å gi Baker Island-Kanaris sjansen til å kjøpe billetter den 16.mars.RoyVaadal.Kommentar
-
www.lsk.no
Sesongkort 2007
NB! Absolutt siste mulighet! Alle ubetalte sesongkortreservasjoner slettes fredag 23. mars! I dagene fremover må reservasjoner betales ved å ringe iTicket på 815 11 500 og oppgi VISA-kortnummer.Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
Kommentar