Kontrakta til Koren

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MagnetMagne
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jun 2004
    • 446

Opprinnelig skrevet av Rønnern
    Du sier det magiske ordet, nemlig tror. Selvfølgelig tror jeg også at Robbie er et godt salgsobjekt dersom han forlenger kontrakten, men det er mye som kan skje som gjør at spådommen ikke slår til.

Han kan bli alvorlig skadet, en skade som f.eks. holder han ute av laget over en lengre periode. Da kan det bli vanskelig å få solgt ham i tillegg til at han vil heve høy lønn uten å bidra på banen.

Formsvikt. Det er mulig vi har sett det beste fra Robbie. Kanskje han blir en ny Kristin, som glitrer hver fremte kamp, men er ordinær ut fra det.

Og hva tilsier egentlig at Robbie blir solgt for veldig mye penger (10-15 millioner) om to år, når LSK så langt ikke har fått et bud på ham på over en million?

Sikre penger er det i alle fall ikke, på langt nær, og da er det galemattias å satse penger som klubben ikke har råd til å tape.
    Selvfølgelig skal vi ikke sprenge banken for å beholde denne mannen. Har Robbie selv lyst til å spille for klubben et år eller to til, så tror jeg man kommer fram til en god deal som begge parter kan være fornøyd med.

Formsvikt og skader er desverre en del av gamet... Det gjelder uansett om man heter Robert Koren, Peter Werni, Fabio Cannavaro eller Wayne Rooney. Finnes ingen garanti.

Det som derimot er sikkert, er at Robbie har vært Lillestrøms aller beste spiller i mesteparten av denne sesongen. En offensiv midtbane spiller som bidrar med mye mål og er delaktig i nesten alt som er av sjanser og scoringer vokser ikke på trær. Jeg tror ikke Robbie er noen døgnflue. Han er en klassespiller og personlig så tror jeg mannen vil være et hett salgsobjekt dersom atte hvisom atte fugla skulle komme seg ut i Europa.

Fotball er et sjansespill, og for å vinne noe, så må man også være villig til å ta noen risker.
    Snart neste hælj.....

Always Hardcore
    TS05

Kommentar

• stanthefireman
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • Sep 2006
      • 10

Opprinnelig skrevet av Rønnern
      Og hva tilsier egentlig at Robbie blir solgt for veldig mye penger (10-15 millioner) om to år, når LSK så langt ikke har fått et bud på ham på over en million?
      Fordi Robbie er en klassespiller som vil tiltrekke seg mye oppmerksomhet på sikt. Han har i tillegg nå endelig kommet seg opp på det nivået han bør være.

Skader er desverre en del av gamet, og ja det er et sjansespill. Men tror ikke Robbie er urimelig hvis han vil være. Trygghet er også viktig.

Kommentar

• Lars_K!
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jan 2006
        • 271

i dagens papir dagbladet står det at koren kan komme til å velge en annen norsk klubb dersom tuilbudet er bra nok. men at hjertet ligger hos oss. og at hvis LSK matcher det budet velger han fugla.

Dette har han sagt før også. Men virker nesten som han er ute å fisker, med god hjelp fra media...

Kommentar

• Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

Opprinnelig skrevet av Lars_K!
          i dagens papir dagbladet står det at koren kan komme til å velge en annen norsk klubb dersom tuilbudet er bra nok. men at hjertet ligger hos oss. og at hvis LSK matcher det budet velger han fugla.

Dette har han sagt før også. Men virker nesten som han er ute å fisker, med god hjelp fra media...
          Jeg er stygt redd for at Koren havner i Rosenborg eller Brann nå, selv om det burde være grenser for hvor mye de vil svi av på sentrale midtbanespillere.

Kommentar

• holmiz
            The kjøkken-kanariz
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2006
            • 6064

Helt enig. Jeg liker definitivt IKKE denne (tjuv) fiskinga til koren, og forsåvidt også miffe. Enten så spiller du for lsk, eller så gjør du det ikke. Har du hjertet i lsk, ja så vurderer du da for f ikke andre norske klubber, så lenge dine tjenester er ønsket i lsk!?!?!

Koren tenker på seg og sitt, og ønsker en av 2:
            1. Spille i en bedre liga, med ditto bedre lønn
            2. Spille i TL med ditto bedre lønn.

SÅ bra fotballspiller har han da ikke vært i år (ref vårsesongen) at vi kan finne oss i hva som helst...?

(uff dette ble å skyte med skarpt, men er mektig lei spillere som offentlig slenger ut fiskesnøret sitt)
            Hilsen Anders

Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
            Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

Kommentar

• Seb.R
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 4159

Til deres informasjon har Koren sagt sist i media at andre norske klubber enn Lillestrøm er utelukket.
              www.sebastianramsland.com
              www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

Noen må misforstå et eller annet. Jeg pratet med Robert og han sa det var uaktuelt å spille for noen andre norske klubber enn LSK. Og dersom han ikke fikk det tilbudet han ville ha fra utlandet, så ville han bli i LSK. Jeg forstod det slik at han forsåvidt var fornøyd med det økonomiske tilbudet fra klubben og det var ikke det som avgjorde om han ble i LSK. Det var ønsket om å komme til en annen liga.

Håper virkelig ikke det er jeg som har misforstått for da mener jeg at han virkelig har lagt gullegget. Dette må sjekkes ut nærmere, for ikke faen om jeg synger en strofe til for den mannen før han avklarer dette.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

Kommentar

• Lars_K!
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jan 2006
                  • 271

Det er andre gangen jeg leser at robert er åpen for andre norske klubber. Ikke lenge siden jeg leste det i vg heller...

Jeg håper det er media som misforstår eller digger å lage agurknyheter ut av ingen ting.

Forresten har godeste bengt eriksen skrevet en hel blogg om koren og hans usikre fremtid... http://bengteriksen.nettblogg.no/

Kommentar

• KFL41
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2004
                    • 3648

Dersom det blir klubb innen Norge, tror jeg ærlig talt at han ikke kommer bedre ut sportslig dersom han bytter klubb. I RBK passer han nok ikke inn i spillesystemet (ser ikke for meg Koren som indreløper) og Brann har jo forsterket kraftig på sentral midtbane. Andre klubber er vel ikke så interessante.

Kommentar

• fuglestaten
                      Medlem
                      Hoffnarr
                      • Sep 2006
                      • 58

Opprinnelig skrevet av KimFL
                      Hei
                      Etter kampen på mandag sa Koren at både han og LSK ville tjene på å selge ham nå (etter sesongen). Han er bosman-spiller, og går vel derfor gratis til hvilken som helst klubb, så hvordan kan kan LSK tjene på å "selge" ham....?

Vi er flere på jobben som lurte litt på akkurat dette.....noen spekulerte sågar i at han kunne ha skrevet under på en ny kontrakt allerede, men at det i så fall er blitt holdt "hemmelig"......selv om jeg tviler på det.

mvh
                      KimFL
                      Er det mulig å få ny kontrakt, å bli solgt rett etterpå. Isåfall kunne dem tjent på det da:lsk:

Kommentar

• larsbøffel
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 1028

Opprinnelig skrevet av fuglestaten
                        Er det mulig å få ny kontrakt, å bli solgt rett etterpå. Isåfall kunne dem tjent på det da:lsk:
                        hvis koren går med på det så begynner jeg å lure! Hva tjener han på at kluber må by på han i steden får å få han gratis? Det er sikkert mange flere klubber å velge mellom for han hvis han ikke signerer ny. men Det hadde jo vært helt konge om han gjorde det da!

Kommentar

• Mr.Lee
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2006
                          • 736

Koren har som det sto lenger oppe her, sagt nylig at det er LSK eller utlandet som er aktuelt.

Kommentar

• Christer
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Jan 2004
                            • 388

Da drar vel koren til sesongslutt, siden vi ikke har sjangs på gullet i år.. hadde vi tatt gull hadde nok sjangsene vært større for at han skulle ha blitt

Kommentar

• jonrog
                              Medlem
                              Møteplager
                              • May 2006
                              • 95

Opprinnelig skrevet av Christer
                              Da drar vel koren til sesongslutt, siden vi ikke har sjangs på gullet i år.. hadde vi tatt gull hadde nok sjangsene vært større for at han skulle ha blitt
                              det tror jeg også. Og i tillegg til det blir det vanskeligere å lokke kvaltietsspillere til klubben. For en strålende dag.

Kommentar

• Sem
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Mar 2005
                                • 1626

Så lenge Brann og Rosenborg taper, er det fortsatt håp. Ikke legg fra deg gullfuglen før den har flydd sin vei (eller noe sånt :???

Kommentar

• Trondeo
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3062

Skulle likt å sett kiko i stillingen som Robert Koren har. Kanskje vi ikke er så avhengi av koren som de fleste tror?!

Kommentar

• larsbøffel
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 1028

Opprinnelig skrevet av Christer
                                    Tror det er like sannsynlig, om ikke mer, at han ville dratt hvis vi hadde vinni tippeligaen! Hva mer kunne han ha utretta i Norge da?? sikkert bare større klubber som hadde sett på han og da ville det blitt større sjanse for at han ville bytta klubb!

Kommentar

• Kjell.T.Ring
                                      Poll St. Ring
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Dec 2005
                                      • 11796

Opprinnelig skrevet av sverdfisk
                                      Tror det er like sannsynlig, om ikke mer, at han ville dratt hvis vi hadde vinni tippeligaen! Hva mer kunne han ha utretta i Norge da?? sikkert bare større klubber som hadde sett på han og da ville det blitt større sjanse for at han ville bytta klubb!
                                      Ser poenget ditt, men Koren har selv sagt at han ønsker å spille e-cup, og at det er avgjørende for hans LSK-fremtid. Kommer vi til CL har vi en fair sjanse til å beholde han tipper jeg.
                                      Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

Kommentar

• danny85
                                        Seniormedlem
                                        Forumsadist
                                        • Mar 2006
                                        • 108

Opprinnelig skrevet av Trondeo
                                        Skulle likt å sett kiko i stillingen som Robert Koren har. Kanskje vi ikke er så avhengi av koren som de fleste tror?!

Koren og kiko er to forskjellige spillere.. Koren har mer slepen teknikk og gjør mindre feil. Koren har også større spilleforståelse .. MEN kiko er en kjemper.. Koren er mer playmakern!
                                        ET LAND - ET LAG!
                                        ----- FUGLA 4 LIFE -----

Kommentar

• Trondeo
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3062

Opprinnelig skrevet av danny85
                                          Koren og kiko er to forskjellige spillere.. Koren har mer slepen teknikk og gjør mindre feil. Koren har også større spilleforståelse .. MEN kiko er en kjemper.. Koren er mer playmakern!

Kunne fortsatt vært spennende å se..

Kommentar

Working...