Spilles 10.10. Klokka 1800 på Jessheim Stadion. Mer på LSK.NO
Treningskamp LSK-VIF
Collapse
X
-
Treningskamp LSK-VIF
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Stikkord: Ingen -
LSK - Vålerenga på Jessheim stadion
LSK er enige med Vålerenga om å spille treningskamp tirsdag 10.10 kl 18 00. I forbindelse med at det er opphold i Tippeligaen helga før er begge lag avhengig av matching, og solid matching blir det hver gang rivalene møtes. Enkelte supportere misliker å møt VIF siden vi har vunnet begge forgående kamper, men for Uwe er det det sportslige som teller.
Vi er meget glade for at Ullkisa har stilt Jessheim stadion til disposisjon og vi er sikre på at publikum stiller opp for å lage en skikkelig ramme.
-
Kommentar
-
Samma faen. Treningskamp mot Søpla IF er bare greit. Da får vi muligheten til å banke de nok en gang...
Godt de forresten at de er ferdig med møtene mot Brann og Rosenborg. Jeg er sikker på at de ville lagt seg hvis det hadde stått mellom oss og et av de andre lagene.Kommentar
-
Åh, som jeg hater disse treningskampene mot Vif. Slike oppgjør bør ikke spilles foran 359 tilskuere på jessheim stadion..
Det er ikke ofte Rangers møter Celtic til treningskamp, heller ikke ofte Man utd møter liverpool, eller skjeberg møter mysen til treningskamp..."A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Skjeberg-Mysen? Da er jeg feilinformert. Trodde det var Hærland-Mysen / Mysen-Hærland som var hatoppgjøret over alle i Indre Enfold jeg..Kommentar
-
Lillestrøm ønsker vel ikke å forsøple området med å invitere slummen dit?
Alternativt er det et ledd i å vise seg frem på Romerike og gjøre en gest for Kisa som antageligvis får litt baneleie og inntekter fra kiosksalg samt at det er tribuner på Jessheim Stadion og det har vi ikke på Lillestrøm Stadion.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Siden kampen går såpass "sent" (18.00) på en hverdag regner jeg med at LSK slet med å få plottet inn kampen på kunstgresset, fordi det er full aktivitet der fra ca. kl. 15. Noe av grunnen til at treningskampene om vinteren går såpass tidlig har vel vært at kunstgresset er preget av full fotballvirksomhet fra allerde ettermiddagen.
Uansett kan oppgjøret være en god gjennomføring før sluttracet fordi oppgjørene pleier å bringe fram mer kvalitet og intensitet, enn f. eks. en treningskamp mot Kongsvinger hadde frambrunget.Kommentar
-
Enga light så det hoier etter...
Vi i Hærland er glad i traktor, ljå og sene taklinger i knehøyde. Digg!Kommentar
-
A propos landbruksredskaper, så har jeg aldri helt forstått hvorfor "bydelslagets" tilhengere er så opptatt av å synge om traktor og ljå.
Hva er det man bruker traktor og ljå til, egentlig ?
Det er jo til å slå enga !
gilbertKommentar
-
Kommentar
-
Ivar hoff sa jo på tv2 før LSK-søpla kampen i fjor, at han skulle hjem å klippe gresset eller som vi sier på romerike, slå enga.. Så tror nok ikke du var først ute med den der altså.------Sørum kanaris------
100% StøtteKommentar
-
Kommentar
-
Er vel ikke så nøye hvem som sa det først.... Vi er alle bønder som slår Enga med traktor og ljåKommentar
Kommentar