Tidlig avspark denne gangen. Inngang kr. 50,-, barn/honnør/sesongkortinnehavere gratis.
LSK2 - Harstad mandag 25. september kl. 15.00, Lillestrøm Stadion
Collapse
X
-
Gratis inngang i dag
www.lsk.no melder at det på grunn av det tidlige kamptidspunktet, er gratis inngang.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Laget: Otto - Cyril, Eirk, Frode K, Lasse BF - Påsan, Kasey, Rexhaj, Martin H - Occean, Mykle.
1-0 ved Kippe etter 12 minutter på corner fra Martin.
Kilde: Speaker´n
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Kommentar
-
2-0 etter 32 minutter, Occean på straffe etter at Mykle ble felt.
Husar ut med skade, Jonas Kordahl ny mann på banen.
Kilde: Svensktopp-Speaker´n
Mvh
Gammer´nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
slik spilte de
Han LSK hadde på trening fra Hardstad var Hardstad beste. Han slo flere gode pasnniger, og hadde god teknikk. Ble overkjørt av større å bedre LSK spillere (les Kasey), men kom likevel meget godt fra det.
Hos LSK imponerte Eirik mest. Var ok i første omgang, men i andre omgang steg han flere hakk. Spesiellt når Kippe gikk ut, fikk han mer ansvar og taklet det glimrende. Så mange likheter med Rambekk utover 2 omg. Spesiellt det å bryte foran angriper.
Ellers så var resten på det jevne. Mykle gikk på mange fine løp, men fikk dessverre sjelden ballen. Ollie virket mer stor enn sterk i duellene. Kasey gjorde det som måtte gjøres, men det ser ut som han ikke trives på kunstgress, da han slo til tider uvanlig mange feilpasninger. Han er også stadig frampå å unødig kjefter på dommer, selv for innkast.
Cyril Kali holder absolutt ikke standard, selv i 2 div. Han posisjonerer seg sinnsykt feil i forhold til resten av linja (selv dårligere enn Dan Anton Johansen((er det mulig???)), og slår veldig mange feilpasninger. Han blir også for veik i duellene. Må være mye bedre å bruke en av ungguttene som vi har i stallen isteden? For jeg kan absolutt ikke se for meg at Cyril får noen ny kontrakt.
Pål Strand gjorde en grei kamp, selvom han spilte høyreving.
Er også imponert over måten Otto kommuniserer med forsvaret på.
Martin Husar kommer til å bli stor, og han minner meg veldig om Cristiano Ronaldo. Meget god enkeltspiller, men kan bli bedre lagmessig. Han virker også litt usikker i forhold til resten av laget. Blant annet når laget sto å ventet på å gå fra garderobene og bort til kunstgresset, så sto Martin tilbaketrukket i et hjørne.
Også honnør til en artig speaker. Dog jeg blei litt bekymret etter Ollie sitt mål da speaker avsluttet med en lyd etter at han sa hvem som putta. Selv hevda han at lyden var jubelbrus, for meg hørtes det ut som om et tigerbrøl.. Grrr.. Hmm..Erickano
\"I år fårru faen meg tru oss\"Kommentar
-
Cyril Kali holder absolutt ikke standard, selv i 2 div. Han posisjonerer seg sinnsykt feil i forhold til resten av linja (selv dårligere enn Dan Anton Johansen((er det mulig???)), og slår veldig mange feilpasninger. Han blir også for veik i duellene. Må være mye bedre å bruke en av ungguttene som vi har i stallen isteden? For jeg kan absolutt ikke se for meg at Cyril får noen ny kontrakt.
Dette er ikke bare merkelig, det er direkte skremmende! La oss for Guds skyld håpe du lyver så du tror det selv...Kommentar
-
Husar blir bra, så langt ser han vel så pigg ut som auksjonsobjektet til høystbydende (les: Pils Fitle fra Trøndelag) Sappara.
Dessuten er det bra med noen nye spillere med klassisk LSK-fysikk.
Det skal smerte å spille mot fugla, og dødballene våre skal inn i nota.LSK Norges beste lagKommentar
-
Hehe, hadde Cristiano Ronaldo kommet til klubben hadde jeg jublet hemningsløst. Han er en meget god fotballspiller, i verdenseliten på vingen, og det å bli sammenlignet med han er uten tvil utelukkende positivt ment. At han faller lett for være så, men hans ballbehandling og vilje til å utfordre rundt backen ser du ikke ofte i dagens fotball.Lauken er vår venn!Kommentar
-
Kommentar
-
Christiano Ronaldo er faktisk en av meget få spillere i premier leauge jeg aldri vil se i lsk-drakt! Makan til idiot skal du lete lenge etter. Filme, klage og syte, det er det han kan. Greit, teknikken hans er bra den, faktisk i verdensklasse, men det hjelper ikke så mye når du ikke gidder spille ballen videre til lagkameratene. Hadde fotball vært en individuel idrett, så hadde ronaldo helt sikkert vært blant de beste, men i lagspillet fotball er han fryktlelig overvurdert spør du meg.
Men hvis martin har teknikken til ronaldo, så er det bare fint det, bare han ikke har ronaldos fotball-forståelse og personlighetKommentar
Kommentar