UFCs framtid i Kanari-Fansen?
Collapse
X
-
Ledern kan vite at de som er ansvarlige fra LSKs side ikke har ringt noen i UFC og truet med det ene eller det andre.
Hvis en kioskdame fra LSK har ringt, så gir jeg meg, dette er jo en person fra LSK. Da har dere rett.
Det som er sagt er at dersom ikke KFLs styre hadde støttet UFC tidligere i sesongen, hadde nok LSK ikke hatt problemer med å utestenge UFC i flere år( De var mektig lei UFCs oppførsel). Og det ble sagt fra et styremedlem i KFL, ikke LSK. Og fortsatt ikke en trussel. Det er vel heller et faktum av historisk art.
Kan ikke skjønne at alt skal være så forbanna vanskelig.
PetterKommentar
-
For å dra ut spekulasjoner, noen sier en ting, andre sier en annen ting, men kan jo hende det aldri har forkommet noen telefon fra styret/ledelsen/adminstrasjonen i LSK, etter alt det UFC har fått mot veg, vil det ikke være overraskende om det er noen som har latet som om de var fra ledelsen. Det virker rimelig useriøst å true med TRE år utestengelse..Kommentar
-
Utfra tidligere erfaringer med deg på forumet Lars, så har jeg et godt inntrykk av deg, og mener at du alltid er saklig og voksen i det du skriver.
Jeg tror ikke du lyver, men det kan kanskje tenkes at den eller de personene som hevder å ha blitt oppringt av LSK, finner på/overdriver telefonsamtalen fra LSK, for å få sympati eller for å få folk på deres side?"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Hvor har blitt av lojaliteten overfor egen supporterklubb og ikke minst klubb? Hvor har blitt av dette med å dra i samme retning? Mange av dere forsøkte så inderlig å overbevise meg om at dere nå var ferdig med fjortissaktivitetene. At man nå skulle jobbe for LSK og Kanari-Fansen. Men hva skjer? Jo, nettopp det motsatte.
Jeg var en av de som fikk vist min avsky mot dette i Molde. Hva får jeg i retur? Dårlige trekk på skuldrene, og "det var ikke jeg som gjorde det". Hadde dere vært seriøse hadde dere stått for det dere hadde gjort.
En av deres mest sentrale folk fortalte meg på tribunen etter blussinga at dette skulle ryddes opp. Jeg tror ikke på det. Motbevis meg!
-okb!Kommentar
-
Bare for å være helt sikker, jeg tok noen telefoner til de ansvarlige i LSK, og ingen har ringt noen i UFC.
Da anser jeg meg ferdig med den saken.
PetterKommentar
-
Dette er triste dager for Kanari-Fansen... Ta ansvar og bli ferdige. Vær så snill. Det er ingen som tjener på at UFC peker nesa i sky og sier at resten av fansen er dårlige fans og duste personer. Og heller ikke blir det bedre at en del av oss andre slenger dritt som argumentasjon til begge sider. Dette må vi finne ut av folkens, for vi er den beste supporterklubben i norge, og dette her kan ødelegge veldig mye.Kommentar
-
Dere kunne ikke se at et slikt brudd kunne føre til det som er i ferd med å seile opp nå?
Mulig jeg tar feil her, men så naive kan dere da ikke være?
I og med at du erkjenner at dette er en "sak"....Mortus vivis praecipant
¤ Brigate Giallo ¤Kommentar
-
Jeg opplever at du har tatt på deg rollen som "talsmann" for UFC.
Viktig å stole 110 % på sine medspillere da, ellers så blir det dumme bare enda dummere.
Frodethai
:lsk:
Frode JohansenFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
-okb!Kommentar
-
Hvis du tar deg litt tid til å lese noen av 'Kefir' sine innlegg, så vil du fort finne ut att det ikke er noe vits i å bry seg om hva han skriver. Jeg tror ikke jeg har kommet over ett eneste innlegg med saklige og gjennomtenkte poenger.Tore GalgerudKommentar
-
hvis kefir mener det, så er det nok flere i ufc som mener det samme om oss andre KFL-medlemmer som er i mot bluss på tribunen.Kommentar
-
Det har vært mye knuffing, mange slag og mye unødvendig dissing her på forumet.
Denne tråden må jo være den mest eksplosive siden forumet åpna. Men skjerp dere folkens. Er det mulig å holde et saklig nivå på ting?Kommentar
-
Kommentar
-
Det aller minste en slik påstand fortjener er mer oppmerksomhet enn det som har vært hittil.Kommentar
-
Jeg synes nivået på Kef1r er veldig lavt...Iron Maiden's gonna get you.Kommentar
Kommentar