UFCs framtid i Kanari-Fansen?
Collapse
X
-
Er vel urimelig å utpeke "Kefir" til en slags talsperson for UFC?
Og "Kefir": Vi er ikke nødvendigvis ikke idioter som ikke synes bluss er fett. Mulig vi er litt lurere, så vi er i stand til å sette gleden/virkningen av bluss opp i mot prisen man må betale? Synes UFC det var verdt det? De fikk fyre blussene sine, men mistet samtidig noen av sine viktigste støttespillere. Var blussene så fete?
Stian"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner MüllerKommentar
-
det var muligens det dem trengte for å rive seg ut av KFL sitt system. Nå står dem antagligvis på egenhånd og må kjempe mot LSK uten støtte fra KFL. Lykke til sier nå bare jeg.Kommentar
-
Da er de i hvert fall et skritt nærmere forbildene sine, som skal være i opposisjon til klubben sin for enhver pris. Lykke til!Kommentar
-
Herregud!!!
Kan det være så forbannet vanskelig å heie frem Fugla til seier uten å måtte bryte en eller anne regel, eller er det vanskelig.
JA til bot !Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Er vel urimelig å utpeke "Kefir" til en slags talsperson for UFC?
Og "Kefir": Vi er ikke nødvendigvis ikke idioter som ikke synes bluss er fett. Mulig vi er litt lurere, så vi er i stand til å sette gleden/virkningen av bluss opp i mot prisen man må betale? Synes UFC det var verdt det? De fikk fyre blussene sine, men mistet samtidig noen av sine viktigste støttespillere. Var blussene så fete?
StianLauken er vår venn!Kommentar
-
Neida... Skal ikke være slem jeg... Kjenner deg jo ikke. Men har sikkert sett deg. Står selv på RB sammen med UFC når jeg er på kampLast edited by Ballkunstneren; 26.09.2006, 22:49.Kommentar
-
Denne saken kan og bør løses kjapt. Den tar oppmerksomheten bort fra det vi bør jobbe med, nemlig å bli ENDA bedre supportere.
Skjønner ikke hva som er så vansklig her, gi dem en sjangse til. Mere blussing og di ryker på hue og ræva ut av kanarifansen.Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.Kommentar
-
Dette har jeg sagt hele tiden, at undergrupper er noe tull . Vi er KFL, og det burde holde. Hvorfor i all verden skal noen kalle seg ufc, kgb osv? Er det for å være tøffest, synge høyest, flagge mest eller hva? Man står jo stort sett sammen med de samme folkene på hver kamp, men man trenger vel ikke kalle seg noe for det? Vi er KFL, og vi skal stå sammen for å støtte fugla, klubben i vårt hjerte.
Ufc blusset i Fredrikstad, og i Molde, enda de vet det ikke er lov. Ikke sammenlign det å røyke med det å blusse, for klubben for ikke bor for at noen røyker, men det får man ved blussing. Er ikke vi der fordi vi elsker klubben?? Hvorfor ønsker da noen å skade den?? UFC har tøyd strikken ganske langt. Bla ved flere anledninger og provosert ved flagg med forskjellige motiver o.l. De fikk en ny sjanse, og den klarte de å bruke opp igår. Ut med svina, Ut med svina.
Ikke kom med at det er verre å klikke , som tydligvis, hvis jeg har forstått rett A.M. gjorde. Hadde det ikke blitt blussa, hadde han ikke klikka, så enkelt er det. Videre har han vært med siden 1990, da Bøffelberget startet under tv-bua, med 50-100 stykker. I alle disse 16 årene, har han brukt all sin fritid på KFL-LSK, som idag teller 5000 medlemmer. Dette er hans livsverk, og når han da gang på gang ser at det er en 30 stk som må ødelegge det ryktet som er bygd opp, skjønner jeg at han klikker, og dette burde ikke få noen følger for han. Jeg skjønner dog at en gjeng som ikke var født da det hele startet, kanskje ikke skjønner dette.. MAKAN!!nr 7
Kommentar
-
Og hvor mange sjanser mener du de skal få?Fra BaillsundKommentar
-
Litt off topic, men:
Vil bare minne om att denne tråden begynner å nærme seg voldsomt rask, topp 3 på antall visninger. Og det etter etter så kort tid. Positivt eller negativ veit jeg ikke om vi skal tolke det.Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Og igjen, blussing er ulovlig i henhold til vårt regelverk.Kommentar
-
Nå veit jeg ikke hvor mye dem du kjenner har lyst til å følge lover og regler, men velger du ikke å følge dem, så for man takke seg selv ved utestengelse og bøter. Du tenker helt sikkert på dårlig rykte utad, men jeg tenker i forhold til samarbeid med LSK. Hva andre lags supportere synes om det tette samarbeidet vi har med LSK, driter jeg oppi. Heller på lag med LSK, enn å få høre fra en enga-supporter att det var fett å se blussing på tribunen. Og så har jo strengt tatt snart ufc blusset mer enn alle de lagene du nevner tilsammen.
Og igjen, blussing er ulovlig i henhold til vårt regelverk.👍 1Kommentar
-
Kommentar
-
Men herlighet da mann!!! Er da ingen som kritiserer livet de lager på tribunen.. De aller fleste er enig om at UFC er en kjemperessurs stemningsmessig, men her er det snakk om regelbrudd nok engang, etter X antall advarsler.. På tide å se hva som diskuteres i tråden?Snart neste hælj.....
Always Hardcore
TS05Kommentar
-
Kanskje du i stedet for å irritere deg over tråden bare skal drite i å lese tråder som omhandler UFC, i stedet for å komme med masse usaklig piss i tråden? Enkelte mener nemlig det er verdt å debattere, tror de bryr seg lite om du mener at tråden er overflødig.Lauken er vår venn!Kommentar
Kommentar