UFCs framtid i Kanari-Fansen?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Fugl1120
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2005
    • 3528

Opprinnelig skrevet av Seb.R
    Enig med deg Rønnern.

Spør du meg opplever jeg uheldige saker om UFC på nærmest hver eneste kamp Lillestrøm spiller. Noen ganger er det blussing, andre ganger er det utkastninger fra polititet, nå avstand fra resten av "gjengen", bestilling av egen buss osv. For meg virker det som et behov for å oppnå større oppmerksomhet rundt seg selv og sine andre, enn behovet for å heia fram sitt eget lag, Lillestrøm.

Det er rene spekulasjoner at UFC utpreget har tatt avstand fra resten av gjengen. At enkelte velger å gjøre annet enn bare å sitte på puben i 4 timer kan være av andre årsaker enn at man selv vil leke tøffe. Jeg synes det blir å lete etter feil som egentlig ikke eksisterer når man drar fram så syltynne argumenter.
    Lauken er vår venn!

Kommentar

• Seb.R
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 4159

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
      Det er rene spekulasjoner at UFC utpreget har tatt avstand fra resten av gjengen. At enkelte velger å gjøre annet enn bare å sitte på puben i 4 timer kan være av andre årsaker enn at man selv vil leke tøffe. Jeg synes det blir å lete etter feil som egentlig ikke eksisterer når man drar fram så syltynne argumenter.
      Det er godt mulig at disse "hendelsene" har blitt oppfattet på feil vis, men det er søren meg ingen tilfeldighet at det gang på gang på gang på gang skjer noe uheldig rundt UFC
      www.sebastianramsland.com
      www.twitter.com/sebramsland

Kommentar

• Trondeo
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3062

Begynner vel å bli litt spesielt når de ikk en gang vil så sammen med de andre supporterene på bortefeltet? Er UFC for store og for gode supportere til å stå sammen med de andre "gjennomsnittssupporterene" ?

Kommentar

• Ballkunstneren
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • May 2006
          • 780

Ro ned!

Opprinnelig skrevet av Trondeo
          Feltet er åpne for alle =)
          Jeg vil ikke ha noe RB=UFC, eneste grunnen til å de flyttet seg til var for å hjelpe. Det var jo ingen andre av dere late, redde, jeg tør ikke å stå sammen med bare 300 stykker å synge folk som gadd å hjelpe... Så da gjør UFC det.

Det ble dessuten bare slosskamp fordi en person klikka mentalt. Så bare ro ned. Det var ikke noen store opptøyer...

Kommentar

• okb
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2377

Opprinnelig skrevet av Kef1r
            dere sitter hjemme foran pc'en foran hver jævla kamp og etter. dere slenger BARE dritt om ufc hele tia med 1000 vis av tråder..
            Denne tråden ble ikke startet for å slenge dritt om UFC. Mer for å utfordre KFL-miljøet på hva som nå bør skje. Ikke minst UFC, hva er motivasjonen om å hele tiden trå over grensa. Har grupperingshysteriet gått for langt?
            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• Ballkunstneren
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • May 2006
              • 780

Opprinnelig skrevet av okb
              Denne tråden ble ikke startet for å slenge dritt om UFC. Mer for å utfordre KFL-miljøet på hva som nå bør skje. Ikke minst UFC, hva er motivasjonen om å hele tiden trå over grensa. Har grupperingshysteriet gått for langt?
              Det er seff for å strekke grenser og få en større og bedre Supporterkultur i norge. Grunnen til at de blusser om og om igjen er jo fordi at de vil at blussing skal være lov!

Kommentar

• KristofferØ
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Aug 2005
                • 587

Politiet hadde full kontroll på noen sekunder, så det er ikke akkurat noen Hotell Cæsar-episode..
                I år så tar vi ostepop
                Vi elsker Lillestrøm
                HEI!

Kommentar

• Fugl1120
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 3528

Det er godt mulig at disse "hendelsene" har blitt oppfattet på feil vis, men det er søren meg ingen tilfeldighet at det gang på gang på gang på gang skjer noe uheldig rundt UFC
                  Eller fordi enkelte hele tiden leter etter noe galt UFC gjør. Enten det er for mange 2-stangs med deres eget navn på, hva de har på seg av klær eller hvor mye de har drukket. Jeg kan love deg at det ikke er vanskelig å finne feil på kanari-feltet blandt oss som ikke er med i UFC også. Stadig vekk folk som går rundt drita fulle og provoserer på feltet, som slenger upassende kommentarer. Ikke minst røyker, det er ikke lov å røyke på Åråsen men det driter flesteparten i. Når folk alltid skal se etter det negative er det klart at du kan rippe opp i mye småting. Prøv heller å være litt positivt innstillt, selv om de av og til gjør dumme ting de også.
                  Lauken er vår venn!

Kommentar

• Seb.R
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 4159

Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                    Det er seff for å strekke grenser og få en større og bedre Supporterkultur i norge. Grunnen til at de blusser om og om igjen er jo fordi at de vil at blussing skal være lov!
                    Tror du virkelig det hjelper?

Blir som å si:

"Grunnen til at jeg dreper om og om igjen er jo fordi at jeg vil at dreping skal være lov!"

(Bare at blussing og dreping selvfølgelig er to vidt helt forskjellige ting)

Kommentar

• scages
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Nov 2003
                      • 1292

Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
                      Grunnen til at de blusser om og om igjen er jo fordi at de vil at blussing skal være lov!
                      Lurt! Stå på i noen kamper til nå, så blir det garantert lovendring.

Kommentar

• KristofferØ
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2005
                        • 587

Tror du virkelig det hjelper?

Blir som å si:

"Grunnen til at jeg dreper om og om igjen er jo fordi at jeg vil at dreping skal være lov!"

(Bare at blussing og dreping selvfølgelig er to vidt helt forskjellige ting)
                        Å sammenlikne blussing og dreping er som å sammenlikne poteter og surkål.. Når man legger til "bare at", så er IKKE sammenlikninga god.. Jeg sier: La loven bli håndhevet av de som skal gjøre det, og så konsentrerer man seg om seg selv til det er noe man kan gjøre..

:lsk:
                        I år så tar vi ostepop
                        Vi elsker Lillestrøm
                        HEI!

Kommentar

• Ballkunstneren
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 780

Ikke minst røyker, det er ikke lov å røyke på Åråsen men det driter flesteparten i.
                          Det har irritert meg så grenseløst faktisk!!! Sorry offtopic...

Kommentar

• Seb.R
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2006
                            • 4159

Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                            Det første som bør skje er at UFC betaler den boten som LSK kommer til å få av NFF. Så får vi se hvor mange ganger de synes det er verdt å svi av flere tusen kroner for å blusse i noen sekunder. Hvis de ikke betaler boten bør de skyldige nektes adgang på Åråsen og alle effekter med henvisning til UFC bør fjernes. Regner riktignok med at de betaler boten. De har jo til det kjedelige maset om "alltid i beste hensikt".
                            Veldig enig.

Kommentar

• KristofferØ
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Aug 2005
                              • 587

Dersom du ikke har noe å tilføye om UFC's framtid i KFL, ber jeg deg vennligst om å holde kjeft. Voks opp.
                              Hva har du med UFC's framtid i Kanarifansen da?
                              I år så tar vi ostepop
                              Vi elsker Lillestrøm
                              HEI!

Kommentar

• Christa
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Aug 2005
                                • 326

Opprinnelig skrevet av KristofferØ
                                Alle Kanaris har noe med det å gjøre.. Dette er en utvikling KFL er lite tjent med.. Hvorfor skal enkelte undergrupperinger slippe unna gang på gang?

Kommentar

• Raskolnikov
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 1453

Du mener det er tåpelig av KFLs medlemmer å diskutere KFL i et KFL-forum? Kan du gi meg en plausibel forklaring på det?
                                  Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

• Seb.R
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Apr 2006
                                    • 4159

Jeg har noe om UFC's framtid i KFL å gjøre fordi jeg utdeler min mening om UFC. Kef1r har tydeligvis ingenting å tilføye OM trådens emne (som da er UFC's framtid), og sporer helt av med hvor mange tråder vi andre klarer å skrive om UFC.

Kommentar

• okb
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Nov 2003
                                      • 2377

Opprinnelig skrevet av Kef1r
                                      dere sitter hjemme foran pc'en foran hver jævla kamp og etter.
                                      Bare så det er sagt. Jeg sitter i bilen på vei hjem fra Molde. Snart 80 mil på tripptellern.
                                      Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• scages
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2003
                                        • 1292

Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                                        Du mener det er tåpelig av KFLs medlemmer å diskutere KFL i et KFL-forum? Kan du gi meg en plausibel forklaring på det?
                                        Hey Fjodor, da tipper jeg du i samme slengen må forklare hva plausibel betyr..

Kommentar

• Raskolnikov
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Sep 2005
                                          • 1453

Opprinnelig skrevet av scages
                                          Hey Fjodor, da tipper jeg du i samme slengen må forklare hva plausibel betyr..

Nei, synes det mister litt av poenget da. Må ironisere litt over mange mindre gjennomtenkte innlegg på dette forumet. Synes man bør forvente litt mer av LSK supportere. Det er klassen som skiller oss fra f.eks bydelslaget. Visste du at LSK er den eneste fotballklubben som er representert på nasjonalmuseet? Det er et stort bilde der med en forsamling og en LSK vimpel i bakgrunn.

Tar det forresten som et kompliment (et litt overdrevent sådan) at du kaller meg Fjodor.
                                          Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

Working...