UFCs framtid i Kanari-Fansen?
Collapse
X
-
Hvis UFC garanterer for å betale boten selv, så må de da gjerne fortsette. Det kan da ikke ta så langt tid før lommeboka er tom...Det kan umulig bli så mange bluss til....?FUGLA -- TIL DØDEN SKILLER OSS AD
Bjørn LindahlKommentar
-
Mener du at de er underlagt organisasjonen? Er det en gruppe som er vedtatt av årsmøtet eller styret? Eller er det slik at de bare er medlemmer av KFL og kaller seg UFC? Er det sistnevnte er de nemlig ingen undergruppering.
Jeg spør fordi jeg ikke vet, men også fordi jeg synes det virker usannsynlig at en gruppering som forfekter ultrasmentalitet skulle se på seg som en undergruppe av supporterklubben.
(for ordens skyld, om UFC virkelig er en gruppering som er underordnet KFl er det selvsagt ingen tvil om at de skal følge de regler som settes av KFL i samarbeid med LSK)Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av Fugl1120Utifra King Raymonds innlegg tyder det på at UFC klart og tydelig har markert fra mai allerede at de skulle ta sin egen buss, dette avkrefter derfor punkt 1 og 2.
-okb!Kommentar
-
Hvis vi er så mange som 5000 medlemmer i KFL. HVOR ER DA DE RESTERENDE 4500 før hjemmekampene??? Ikke på Martins i hvertfall. De som sitter på Baklomma, Klimt og Jekyl & Hyde bør da utestenges de da eller??
Ikke la oss bli revet med av media, og et par sutreunger her inne, som på død og liv skal sette hooligan stemplet på UFC. Dersom noen ulovelige bluss i en kamp mot Molde er det verste de gjør (bortsett fra å gå på en annen pub) så er det vel rimelig langt ifra det verste som har skjedd i supporter verden?
Den barnehagementaliteten med at "alle skal stå samla, gå samla og se like ut" bør være over nå. Når man blir en så stor supportergruppe som det KFL er, så er det naturlig at noen skiller seg ut, går egne veier og kjører egne opplegg. Så lenge alle møter opp for å støtte fugla så må jo det for f.... være det viktigste? Hvorfor er det ingen som lager en egen post over KGG gruperingen? De har egne gensere og reiser og står samla. Bare fordi de er på Martins før hjemmekamper og går på de pubene som KFL har bestemt at alle skal gå på? Bare spørr jeg liksom.
Trodde det viktigste var å heie på fugla og å følge fugla jeg, ikke hvor du går før kamp og hvordan du kommer deg dit.Det var min mening, og den er alltid riktig!Kommentar
-
Kommentar
-
er jo mye rett idet han sier ? det med pub og reise hvem bryr som om at ufc leier et fly til molde ? for å reise "alene" de er jo på kampen å synger å støtter fugla er vel ikke så mye annet de gjør ? så fyrer de opp litt bluss.
gidder ikke blande KGG inn her så da får du lage en annen tråd.Kommentar
-
At noen lar seg irritere så sinnsykt over at de har eget reiseopplegg og fyrer av et par bluss er for meg latterlig. Dersom noen, eller hele, UFC går til angrep på motstandere, slutter å gå på kamp og bare lager bråk utenfor (ala ISKO boys) så er det mulig jeg kan skjønne noe av poenget. Men dette er for patetisk for meg rett og slett.Det var min mening, og den er alltid riktig!Kommentar
-
det er vel ingen som har kritisert dem noe særlig for å reise med egen buss, og att dem valgte en annen pub før kampen. Det er vel dette med tillitsbrudd som er kjernen til denne saken. Dem bryter regler som LSK og KFL har blitt enige om, dem fyrte av bluss i fredrikstad, og så gjør dem det i molde!!! Kom ikke her å si att dem ikke viste om forbudet mot bluss på tribunen.Kommentar
-
Dette er en avsporing av debatten. Men for å svare deg kan jeg jo bare si så enkelt at hvis KGG hadde gjort det samme ville det blitt like ille for dem som det er for UFC. Dette dreier seg nemlig ikke om gensere eller separate busser. Dette dreier seg om tillitsbrudd og gjentatte regelbrudd.Kommentar
-
Dette er en avsporing av debatten. Men for å svare deg kan jeg jo bare si så enkelt at hvis KGG hadde gjort det samme ville det blitt like ille for dem som det er for UFC. Dette dreier seg nemlig ikke om gensere eller separate busser. Dette dreier seg om tillitsbrudd og gjentatte regelbrudd.Supporterne er fotballens hjerte
Ultras Felt CKommentar
-
fordi?? ikke kom med halve setninger med påstander om att KGG hadde blitt behandlet anderledes ved like tillits og regelbrud som ufc, uten begrunnelse.Kommentar
-
neida! nærmeste KGG kommer bluss er fyrstikker! lager samme lyd og ser kult ut i starten! Vi i KGG har hatt tenkt til og blusse flere ganger med har latt vær! men det er ikke jordas UNDERGANG om noen gjør det! hæææærrrreeeee..
:lsk::lsk:ULTRAS:lsk::lsk:Kommentar
-
Nivået på flere av debattantene her gjør meg ikke mindre sikker på mitt synspunkt på hvem som er de destruktive, navlebeskuende og selvsentrerte og hvem som er de fornuftige og fellesskapsorienterte i denne diskusjonen.
OKB og de fornuftige stemmene i denne saken har min totale støtte.Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Hehe, min feil, beklager. Blir ordblind av denne debatten.
det er vel ingen som har kritisert dem noe særlig for å reise med egen buss, og att dem valgte en annen pub før kampen. Det er vel dette med tillitsbrudd som er kjernen til denne saken. Dem bryter regler som LSK og KFL har blitt enige om, dem fyrte av bluss i fredrikstad, og så gjør dem det i molde!!! Kom ikke her å si att dem ikke viste om forbudet mot bluss på tribunen.Lauken er vår venn!Kommentar
-
UFC har et veldig bra engasement, men er det noe mer positivt å si om dem?
Synes hele kanari-fansen bør være en hel stor gjeng, isteden sitter UFC på sin egen bar. og håper straffa sendes til UFC og ikke kanari-fansen. når de vil være litt anderledes (for seg selv) for de stå for det oxo.Lillestrøm evig og for alltid<3Kommentar
-
Kommentar
-
HMM. For det første snakk for deg selv Kenneth. Først og fremst så vil jeg si i kgg har vi diskutert å blusse men nei vi gjør det ikke. jeg har alltid sakt jeg synes det er kult å se på blussing og phyro men jeg drar ikke av det på kfl`s tribuner, jeg vil ikke ikke skade kfl og klubben med bøter og dårlig rykte. så kult er det ikke å se phyro. viss man virkelig synes det er så fett med phyro, så kan man dra på en av de stadione, som det fyres av hele tiden. altså i land utenfor norge. det er beklagelig lesning å lese at en i KGG vil støtte noe som er i mot klubben og kfl`s reglemang. dette vil bli tatt opp i gruperingen og diskutere personens fremtid i kgg.Kommentar
Kommentar