UFCs framtid i Kanari-Fansen?
Collapse
X
-
-
Så det du sier med dette er at styret i KFL favoriserer KGG framfor UFC ?
Du skal være klar over at alle grupperinger har godkjent disse reglene. Og KGG faktisk har fulgt disse.
Vi har eksempler på at en "sentral" leder i KFL tidligere har vært utestengt i 3 kamper.
Denne debatten handler ikke om hva KGG har gjort eller ikke gjort.
Men om at UFC har brutt alt av tillit til KFL og alle grupperingene.Kommentar
-
Denne saken har blitt dratt helt ut av proporsjoner. LSK har nå ringt personer (uten å vite om personene de ringte brøt noen regler på tribunen i Molde) og truet med 3 års utestengelse fra Åråsen. Er det en god måte å takle en slik sak på?
Om det å bruke pyro på tribunen er noe som sverter KFL og LSK eller ikke, er opp til hver enkelt å avgjøre. Mange synes at pyro er et flott virkemiddel på tribunen, mens andre mener at det bør droppes på grunn av konsekvensene det får. Vi har aldri hatt noe ønske om å skade KFL eller LSK og synes det er synd med slike interne stridigheter vi opplever nå.
Når det gjelder eventuelle bøter, så har vår intensjon hele tiden vært å betale en bot dersom den kommer. Det står vi selvsagt fast ved.
Vi kommer tilbake med mer etter at KFL har kommet med sitt utspill.
Hilsen UFC.Kommentar
-
Mulig at de skyldige bør gå frem og si det var dem da eller?? litt kjedelig å se kameraten din bøte for det du har gjort?? jeg ville aldri latt min kamerat bøte for mine synder.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Makan til pisspreik.
Du må slutte å "vedde" og komme med ting du "tror" om ditt og datt.
Dette har ingenting med bruk av LSK effekter å gjøre.
Dette dreier seg om at LSK, KFL og UFC hadde en avtale om å spille på lag og dra lasset fremover.
Dette trodde jeg ærlig talt du hadde hørt og lest om før.
Frodethai
:lsk:
Frode JohansenFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Spiller overhodet ingen rolle hva jeg legger i ordet. Om UFC er en kameratgjeng, undergruppe eller gruppe, så lenge de ikke er en utbrytergruppe. Og det har de ikke gitt meg inntrykk av å være.
Selv om Ultras i andre land skiter i sitt lags uavhengige (eller avhengige for den saks skyld) supportergruppe er det Ultras i Norge det er snakk om. I Lillestrøm. Hva Ultras i Trondheim står for bryr meg egentlig mellom skinkene det og.
Ultras i Lillestrøm uavhengig om de er med i noen "undergruppe" eller stiller på egenhånd har ihvertfall kun ett mål for øye;
samarbeide for å støtte klubben.
Tar jeg feil her (til dere andre Lillestrøm ultras altså, ikke deg Eru) så please correct me.
(og om noen mods føler for å¨flytte innlegget go for it! Å uttale meg om fremtiden til UFC lar jeg være til de som faktisk har noe med saken å gjøre.)Kommentar
-
Denne saken har blitt dratt helt ut av proporsjoner. LSK har nå ringt personer (uten å vite om personene de ringte brøt noen regler på tribunen i Molde) og truet med 3 års utestengelse fra Åråsen. Er det en god måte å takle en slik sak på?
Om det å bruke pyro på tribunen er noe som sverter KFL og LSK eller ikke, er opp til hver enkelt å avgjøre. Mange synes at pyro er et flott virkemiddel på tribunen, mens andre mener at det bør droppes på grunn av konsekvensene det får. Vi har aldri hatt noe ønske om å skade KFL eller LSK og synes det er synd med slike interne stridigheter vi opplever nå.
Når det gjelder eventuelle bøter, så har vår intensjon hele tiden vært å betale en bot dersom den kommer. Det står vi selvsagt fast ved.
Vi kommer tilbake med mer etter at KFL har kommet med sitt utspill.
Hilsen UFC.
Hvem er dere som tror at dere kan heve dere over alle regler som finnes?
Samtidig presterer dere å sverte klubben på denne måten.
Skjønner dere at dere har gjort noe galt i det hele tatt?Kommentar
-
PetterKommentar
-
PetterKommentar
Kommentar