UFCs framtid i Kanari-Fansen?

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ballkunstneren
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 780

Opprinnelig skrevet av FuglaAlex
    Tror ikke det ville blitt like ille for dem som for UFC...
    Fordi KKG har sentrale medlemmer i KFL... Dette vet vi jo seff ikke om hadde vært tilfellet, men sånn kan det jo gå... Mens UFC bare er gjeng med drittunger...
    Last edited by Ballkunstneren; 26.09.2006, 17:21.

Kommentar

• Christa
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Aug 2005
      • 326

Så det du sier med dette er at styret i KFL favoriserer KGG framfor UFC ?

Du skal være klar over at alle grupperinger har godkjent disse reglene. Og KGG faktisk har fulgt disse.

Vi har eksempler på at en "sentral" leder i KFL tidligere har vært utestengt i 3 kamper.

Denne debatten handler ikke om hva KGG har gjort eller ikke gjort.
      Men om at UFC har brutt alt av tillit til KFL og alle grupperingene.

Kommentar

• Lars
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 6156

Denne saken har blitt dratt helt ut av proporsjoner. LSK har nå ringt personer (uten å vite om personene de ringte brøt noen regler på tribunen i Molde) og truet med 3 års utestengelse fra Åråsen. Er det en god måte å takle en slik sak på?

Om det å bruke pyro på tribunen er noe som sverter KFL og LSK eller ikke, er opp til hver enkelt å avgjøre. Mange synes at pyro er et flott virkemiddel på tribunen, mens andre mener at det bør droppes på grunn av konsekvensene det får. Vi har aldri hatt noe ønske om å skade KFL eller LSK og synes det er synd med slike interne stridigheter vi opplever nå.

Når det gjelder eventuelle bøter, så har vår intensjon hele tiden vært å betale en bot dersom den kommer. Det står vi selvsagt fast ved.

Vi kommer tilbake med mer etter at KFL har kommet med sitt utspill.

Hilsen UFC.

Kommentar

• Kef1r
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Sep 2005
          • 730

HAHA får dere 3 år for detta så er det noe galt med LSK ! det er vel en veeldig streng straff mot noen som har blussa et par ganger i år.

vedder på at det har noe med at noen i ufc ikke går i lillestrøm effekter...

Kommentar

• Trondeo
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jun 2005
            • 3062

Opprinnelig skrevet av Kef1r

Hva får deg til å tro det?

Kommentar

• KGGNo1
              Medlem
              Hoffnarr
              • Jan 2006
              • 53

Opprinnelig skrevet av Lars
              Denne saken har blitt dratt helt ut av proporsjoner. LSK har nå ringt personer (uten å vite om personene de ringte brøt noen regler på tribunen i Molde) og truet med 3 års utestengelse fra Åråsen. Er det en god måte å takle en slik sak på?

Hilsen UFC.

Mulig at de skyldige bør gå frem og si det var dem da eller?? litt kjedelig å se kameraten din bøte for det du har gjort?? jeg ville aldri latt min kamerat bøte for mine synder.
              WWW.KGGsc.com

Kommentar

• Kef1r
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2005
                • 730

bare se på forumet da er tråder om hva man skal ha på seg på kamper, pluss at lsk ikke liker folk som går med noe annet enn lsk ting.

Kommentar

• Bongen
                  Medlem
                  Bøffel
                  • Jan 2006
                  • 37

Hilsen UFC.
                  Blir spennende å se hva som skjer med dere. Smarte gutter!!

Bryte den tilliten dere har fått på denne måten er helt forkastelig.

Brenn.

Kommentar

• okb
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 2377

bare se på forumet da er tråder om hva man skal ha på seg på kamper, pluss at lsk ikke liker folk som går med noe annet enn lsk ting.
                    Det er ikke det DENNE tråden handler om. Nå har du gjentatt deg nok ganger med avsporinger.

-okb!
                    Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• Frode Thai
                      KFL styremedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 380

Makan til pisspreik.

Du må slutte å "vedde" og komme med ting du "tror" om ditt og datt.

Dette har ingenting med bruk av LSK effekter å gjøre.

Dette dreier seg om at LSK, KFL og UFC hadde en avtale om å spille på lag og dra lasset fremover.

Dette trodde jeg ærlig talt du hadde hørt og lest om før.

Frodethai
                      :lsk:
                      Frode Johansen
                      Frode Johansen
                      styremedlem KFL

Kommentar

• ChriZza
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Sep 2005
                        • 4265

Opprinnelig skrevet av Eru
                        Da spør jeg deg. Hva mener du med undergruppering?
                        Spiller overhodet ingen rolle hva jeg legger i ordet. Om UFC er en kameratgjeng, undergruppe eller gruppe, så lenge de ikke er en utbrytergruppe. Og det har de ikke gitt meg inntrykk av å være.
                        Selv om Ultras i andre land skiter i sitt lags uavhengige (eller avhengige for den saks skyld) supportergruppe er det Ultras i Norge det er snakk om. I Lillestrøm. Hva Ultras i Trondheim står for bryr meg egentlig mellom skinkene det og.
                        Ultras i Lillestrøm uavhengig om de er med i noen "undergruppe" eller stiller på egenhånd har ihvertfall kun ett mål for øye;
                        samarbeide for å støtte klubben.
                        Tar jeg feil her (til dere andre Lillestrøm ultras altså, ikke deg Eru) så please correct me.

(og om noen mods føler for å¨flytte innlegget go for it! Å uttale meg om fremtiden til UFC lar jeg være til de som faktisk har noe med saken å gjøre.)

Kommentar

• Christa
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Aug 2005
                          • 326

Om det å bruke pyro på tribunen er noe som sverter KFL og LSK eller ikke, er opp til hver enkelt å avgjøre. Mange synes at pyro er et flott virkemiddel på tribunen, mens andre mener at det bør droppes på grunn av konsekvensene det får. Vi har aldri hatt noe ønske om å skade KFL eller LSK og synes det er synd med slike interne stridigheter vi opplever nå.

Når det gjelder eventuelle bøter, så har vår intensjon hele tiden vært å betale en bot dersom den kommer. Det står vi selvsagt fast ved.

Hilsen UFC.
                          Du sier her at denne saken er dratt ut av proposjoner. Vel ikke etter min mening. Dere har gjort en bevisst handling med det mål å skape denne splittelsen.
                          Hvem er dere som tror at dere kan heve dere over alle regler som finnes?
                          Samtidig presterer dere å sverte klubben på denne måten.
                          Skjønner dere at dere har gjort noe galt i det hele tatt?

Kommentar

• sniper
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 5254

Dette er tull. Ingen som har med dette i LSK har ringt og sagt det. Så enkelt er det. Hvorfor spre løgner?

Petter

Kommentar

• Lars
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6156

Jeg forteller bare sannheten. Hvordan kan du være så sikker på at dette ikke har skjedd? Vet du om alt som blir gjort og sagt?

Kommentar

• Bongen
                                Medlem
                                Bøffel
                                • Jan 2006
                                • 37

Hvorfor juger du sånn Lars?

Det setter ikke dere i noe bedre lys akkurat??

Kommentar

• sniper
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 5254

Jeg forteller bare sannheten. Hvordan kan du være så sikker på at dette ikke har skjedd? Vet du om alt som blir gjort og sagt?
                                  Hvordan jeg vet? Jeg bare vet. Du må nok sjekke fakta i saken. Og hvorfor sier du det er flere som har blitt oppringt fra LSK? Er det noen i det hele tatt som har blitt oppringt fra LSK? Nei? Tenkte meg det.

Petter

Kommentar

• Lars
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Feb 2004
                                    • 6156

I denne saken er det ikke jeg som juger. Men jeg skjønner at dere tror på det KFLs leder sier. Det hadde nok jeg også gjort.

Kommentar

• Bongen
                                      Medlem
                                      Bøffel
                                      • Jan 2006
                                      • 37

I denne saken er det ikke jeg som juger. Men jeg skjønner at dere tror på det KFLs leder sier. Det hadde nok jeg også gjort.
                                      Prøver du å lage splittelser i kanarifansen Lars? Lukter litt sånn....

Kommentar

• Christa
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Aug 2005
                                        • 326

Dette får dere skikkelig respekt av UFC
                                        Dere sitter her på forumet og påstår at lederen i KFL farer med løgn.

Kommentar

• ChriZza
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 4265

Ledern kan vel ikke lukte alt som skjer? Vil ikke tro Lars hadde giddet å lyve om dette.
                                          Men om det har vært seriøst ment kan jo være en annen sak.

Kommentar

Working...