UFCs framtid i Kanari-Fansen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • trigz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2004
    • 7092

    Opprinnelig skrevet av Lars
    I denne saken er det ikke jeg som juger. Men jeg skjønner at dere tror på det KFLs leder sier. Det hadde nok jeg også gjort.
    Da foreslår jeg at du går ut med hvem det er som har ringt hvem, så påstandene dine blir etterrettelige.
    Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

    Kommentar

    • sniper
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Feb 2004
      • 5254

      Ledern kan vite at de som er ansvarlige fra LSKs side ikke har ringt noen i UFC og truet med det ene eller det andre.

      Hvis en kioskdame fra LSK har ringt, så gir jeg meg, dette er jo en person fra LSK. Da har dere rett.

      Det som er sagt er at dersom ikke KFLs styre hadde støttet UFC tidligere i sesongen, hadde nok LSK ikke hatt problemer med å utestenge UFC i flere år( De var mektig lei UFCs oppførsel). Og det ble sagt fra et styremedlem i KFL, ikke LSK. Og fortsatt ikke en trussel. Det er vel heller et faktum av historisk art.

      Kan ikke skjønne at alt skal være så forbanna vanskelig.

      Petter

      Kommentar

      • Trondeo
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2005
        • 3062

        Opprinnelig skrevet av Lars
        Jeg forteller bare sannheten. Hvordan kan du være så sikker på at dette ikke har skjedd? Vet du om alt som blir gjort og sagt?

        For å dra ut spekulasjoner, noen sier en ting, andre sier en annen ting, men kan jo hende det aldri har forkommet noen telefon fra styret/ledelsen/adminstrasjonen i LSK, etter alt det UFC har fått mot veg, vil det ikke være overraskende om det er noen som har latet som om de var fra ledelsen. Det virker rimelig useriøst å true med TRE år utestengelse..

        Kommentar

        • Lars
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6156

          Hva skulle vi få ut av å lyve om noe sånt, egentlig?

          Kommentar

          • hoyt
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2004
            • 2850

            Utfra tidligere erfaringer med deg på forumet Lars, så har jeg et godt inntrykk av deg, og mener at du alltid er saklig og voksen i det du skriver.
            Jeg tror ikke du lyver, men det kan kanskje tenkes at den eller de personene som hevder å ha blitt oppringt av LSK, finner på/overdriver telefonsamtalen fra LSK, for å få sympati eller for å få folk på deres side?
            "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
            - Nosa

            Kommentar

            • okb
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 2377

              Opprinnelig skrevet av Lars
              I denne saken er det ikke jeg som juger. Men jeg skjønner at dere tror på det KFLs leder sier. Det hadde nok jeg også gjort.
              .. men det er fortsatt en del ubesvarte spørsmål rundt dette. Og siden du er den eneste som er tøff nok til å svare her, så er det også du som får spørsmålet (resten av UFC sitter på eget forum? Vi har ikke sett snurten av de sentrale personene i grupperingen din de siste dagene).

              Hvor har blitt av lojaliteten overfor egen supporterklubb og ikke minst klubb? Hvor har blitt av dette med å dra i samme retning? Mange av dere forsøkte så inderlig å overbevise meg om at dere nå var ferdig med fjortissaktivitetene. At man nå skulle jobbe for LSK og Kanari-Fansen. Men hva skjer? Jo, nettopp det motsatte.

              Jeg var en av de som fikk vist min avsky mot dette i Molde. Hva får jeg i retur? Dårlige trekk på skuldrene, og "det var ikke jeg som gjorde det". Hadde dere vært seriøse hadde dere stått for det dere hadde gjort.

              En av deres mest sentrale folk fortalte meg på tribunen etter blussinga at dette skulle ryddes opp. Jeg tror ikke på det. Motbevis meg!

              -okb!
              Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

              Kommentar

              • sniper
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 5254

                Bare for å være helt sikker, jeg tok noen telefoner til de ansvarlige i LSK, og ingen har ringt noen i UFC.

                Da anser jeg meg ferdig med den saken.

                Petter

                Kommentar

                • MoBee
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Jun 2004
                  • 958

                  Dette er triste dager for Kanari-Fansen... Ta ansvar og bli ferdige. Vær så snill. Det er ingen som tjener på at UFC peker nesa i sky og sier at resten av fansen er dårlige fans og duste personer. Og heller ikke blir det bedre at en del av oss andre slenger dritt som argumentasjon til begge sider. Dette må vi finne ut av folkens, for vi er den beste supporterklubben i norge, og dette her kan ødelegge veldig mye.

                  Kommentar

                  • artois
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • May 2004
                    • 176

                    Opprinnelig skrevet av Lars
                    Vi har aldri hatt noe ønske om å skade KFL eller LSK og synes det er synd med slike interne stridigheter vi opplever nå.
                    Brudd på eget tribunereglement, det er ikke å skade KFL eller LSK?
                    Dere kunne ikke se at et slikt brudd kunne føre til det som er i ferd med å seile opp nå?
                    Mulig jeg tar feil her, men så naive kan dere da ikke være?


                    Opprinnelig skrevet av Lars
                    Denne saken har blitt dratt helt ut av proporsjoner. LSK har nå ringt personer (uten å vite om personene de ringte brøt noen regler på tribunen i Molde) og truet med 3 års utestengelse fra Åråsen. Er det en god måte å takle en slik sak på?
                    Nå er vel akuratt denne påstanden blitt kraftig tilbakevist, men det kan være artig å høre hva dere selv mener burde skje da?
                    I og med at du erkjenner at dette er en "sak"....
                    Mortus vivis praecipant
                    ¤ Brigate Giallo ¤

                    Kommentar

                    • Lars
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 6156

                      Det jeg har skrevet har jeg fått fra kilder jeg stoler på. Om jeg tar feil, så beklager jeg det, Petter, men jeg kan love deg at jeg ikke har løyet bevisst.

                      Kommentar

                      • Frode Thai
                        KFL styremedlem
                        Myklebust Light
                        • Apr 2006
                        • 380

                        Opprinnelig skrevet av Lars
                        Det jeg har skrevet har jeg fått fra kilder jeg stoler på. Om jeg tar feil, så beklager jeg det, Petter, men jeg kan love deg at jeg ikke har løyet bevisst.


                        Jeg opplever at du har tatt på deg rollen som "talsmann" for UFC.

                        Viktig å stole 110 % på sine medspillere da, ellers så blir det dumme bare enda dummere.


                        Frodethai
                        :lsk:
                        Frode Johansen
                        Frode Johansen
                        styremedlem KFL

                        Kommentar

                        • Kenneth
                          Medlem
                          Hoffnarr
                          • Oct 2005
                          • 51

                          Opprinnelig skrevet av Lars
                          Det jeg har skrevet har jeg fått fra kilder jeg stoler på. Om jeg tar feil, så beklager jeg det, Petter, men jeg kan love deg at jeg ikke har løyet bevisst.
                          Lars jeg tror deg!

                          Kommentar

                          • Bongen
                            Medlem
                            Bøffel
                            • Jan 2006
                            • 37

                            Tulling

                            Hentet fra UFC sitt forum:

                            Kef1rPosted: Tue Sep 26, 2006 12:56 pm
                            Joined: 05 Jul 2006

                            Posts: 4 mega fett ! jævelig bra. synd resten av kfl er idioter som ikke skjønner at pyro er driit fett.

                            Så er vi idioter nå Kef1r? Vi som respekter forbudet mot bluss??

                            Kommentar

                            • okb
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 2377

                              Opprinnelig skrevet av Lars
                              Det jeg har skrevet har jeg fått fra kilder jeg stoler på. Om jeg tar feil, så beklager jeg det, Petter, men jeg kan love deg at jeg ikke har løyet bevisst.
                              Du kunne jo tatt deg tiden til å svare på noen av spørsmålene jeg stilte deg når du først var innom. Eller blir det for komplisert? Dere har jo vært så hissige på å forsvare dere tidligere. Men nå er det stillhet.

                              -okb!
                              Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                              Kommentar

                              • Speeder
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Apr 2006
                                • 951

                                Opprinnelig skrevet av Bongen
                                Hentet fra UFC sitt forum:

                                Kef1rPosted: Tue Sep 26, 2006 12:56 pm
                                Joined: 05 Jul 2006

                                Posts: 4 mega fett ! jævelig bra. synd resten av kfl er idioter som ikke skjønner at pyro er driit fett.

                                Så er vi idioter nå Kef1r? Vi som respekter forbudet mot bluss??
                                Hvis du tar deg litt tid til å lese noen av 'Kefir' sine innlegg, så vil du fort finne ut att det ikke er noe vits i å bry seg om hva han skriver. Jeg tror ikke jeg har kommet over ett eneste innlegg med saklige og gjennomtenkte poenger.
                                Tore Galgerud

                                Kommentar

                                • Ranakanaris
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Nov 2003
                                  • 488

                                  hvis kefir mener det, så er det nok flere i ufc som mener det samme om oss andre KFL-medlemmer som er i mot bluss på tribunen.

                                  Kommentar

                                  • Ballkunstneren
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 780

                                    Opprinnelig skrevet av Bongen
                                    Hentet fra UFC sitt forum:

                                    Kef1rPosted: Tue Sep 26, 2006 12:56 pm
                                    Joined: 05 Jul 2006

                                    Posts: 4 mega fett ! jævelig bra. synd resten av kfl er idioter som ikke skjønner at pyro er driit fett.

                                    Så er vi idioter nå Kef1r? Vi som respekter forbudet mot bluss??
                                    Jeg så det innlegget for en stund siden. Bare ventet på at en Idiot skulle ta det og utytte det for å få UFC til komme i et enda dårligere lys.

                                    Det har vært mye knuffing, mange slag og mye unødvendig dissing her på forumet.

                                    Denne tråden må jo være den mest eksplosive siden forumet åpna. Men skjerp dere folkens. Er det mulig å holde et saklig nivå på ting?

                                    Kommentar

                                    • Ballkunstneren
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • May 2006
                                      • 780

                                      Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                                      hvis kefir mener det, så er det nok flere i ufc som mener det samme om oss andre KFL-medlemmer som er i mot bluss på tribunen.
                                      Dette blir bare latterlig. Kan vi få en litt saklig tråd her?

                                      Kommentar

                                      • Seb.R
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2006
                                        • 4159

                                        Det aller minste en slik påstand fortjener er mer oppmerksomhet enn det som har vært hittil.
                                        www.sebastianramsland.com
                                        www.twitter.com/sebramsland

                                        Kommentar

                                        • Harvest
                                          Seniormedlem
                                          Myklebust Light
                                          • Jan 2006
                                          • 855

                                          Opprinnelig skrevet av Bongen
                                          Hentet fra UFC sitt forum:

                                          Kef1rPosted: Tue Sep 26, 2006 12:56 pm
                                          Joined: 05 Jul 2006

                                          Posts: 4 mega fett ! jævelig bra. synd resten av kfl er idioter som ikke skjønner at pyro er driit fett.

                                          Så er vi idioter nå Kef1r? Vi som respekter forbudet mot bluss??
                                          Jeg synes nivået på Kef1r er veldig lavt...
                                          Iron Maiden's gonna get you.

                                          Kommentar

                                          Working...