UFCs framtid i Kanari-Fansen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Harvest
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Jan 2006
    • 855

    Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
    Dette blir bare latterlig. Kan vi få en litt saklig tråd her?
    Fortell det til Kef1r...
    Iron Maiden's gonna get you.

    Kommentar

    • Fjeller'n
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 905

      Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
      hvis kefir mener det, så er det nok flere i ufc som mener det samme om oss andre KFL-medlemmer som er i mot bluss på tribunen.

      Er vel urimelig å utpeke "Kefir" til en slags talsperson for UFC?
      Og "Kefir": Vi er ikke nødvendigvis ikke idioter som ikke synes bluss er fett. Mulig vi er litt lurere, så vi er i stand til å sette gleden/virkningen av bluss opp i mot prisen man må betale? Synes UFC det var verdt det? De fikk fyre blussene sine, men mistet samtidig noen av sine viktigste støttespillere. Var blussene fete?


      Stian
      "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

      Kommentar

      • Ranakanaris
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 488

        det var muligens det dem trengte for å rive seg ut av KFL sitt system. Nå står dem antagligvis på egenhånd og må kjempe mot LSK uten støtte fra KFL. Lykke til sier nå bare jeg.

        Kommentar

        • Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

          Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
          det var muligens det dem trengte for å rive seg ut av KFL sitt system. Nå står dem antagligvis på egenhånd og må kjempe mot LSK uten støtte fra KFL. Lykke til sier nå bare jeg.
          Da er de i hvert fall et skritt nærmere forbildene sine, som skal være i opposisjon til klubben sin for enhver pris. Lykke til!

          Kommentar

          • Håkon Henriksen
            Administrator
            • Nov 2003
            • 6411

            Herregud!!!

            Kan det være så forbannet vanskelig å heie frem Fugla til seier uten å måtte bryte en eller anne regel, eller er det vanskelig.

            JA til bot !
            Håkon Henriksen
            -
            Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
            -
            ALT FOR FUGLA

            Kommentar

            • Fugl1120
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Sep 2005
              • 3528

              Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
              Er vel urimelig å utpeke "Kefir" til en slags talsperson for UFC?
              Og "Kefir": Vi er ikke nødvendigvis ikke idioter som ikke synes bluss er fett. Mulig vi er litt lurere, så vi er i stand til å sette gleden/virkningen av bluss opp i mot prisen man må betale? Synes UFC det var verdt det? De fikk fyre blussene sine, men mistet samtidig noen av sine viktigste støttespillere. Var blussene fete?


              Stian
              Kef1r er ikke med i UFC, han bare digger dem og stiller seg med dem under hver kamp. Han er derfor ingen "representat" for UFC, som du sier.
              Lauken er vår venn!

              Kommentar

              • Ballkunstneren
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2006
                • 780

                Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                Kef1r er ikke med i UFC, han bare digger dem og stiller seg med dem under hver kamp. Han er derfor ingen "representat" for UFC, som du sier.
                Høres litt morsomt ut hehe... "han bare steller seg ved dem og digger dem". Forestiller meg en 12 åring som står der med store øyne og ser opp på sine helter som fyrer av nok en bluss

                Neida... Skal ikke være slem jeg... Kjenner deg jo ikke. Men har sikkert sett deg. Står selv på RB sammen med UFC når jeg er på kamp
                Last edited by Ballkunstneren; 26.09.2006, 22:49.

                Kommentar

                • Gullstrupa
                  Seniormedlem
                  Forumonanist
                  • Sep 2005
                  • 190

                  Denne saken kan og bør løses kjapt. Den tar oppmerksomheten bort fra det vi bør jobbe med, nemlig å bli ENDA bedre supportere.
                  Skjønner ikke hva som er så vansklig her, gi dem en sjangse til. Mere blussing og di ryker på hue og ræva ut av kanarifansen.
                  Vålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.

                  Kommentar

                  • elsker78
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Jan 2004
                    • 217

                    Opprinnelig skrevet av maurakanari
                    Dette har jeg sagt hele tiden, at undergrupper er noe tull . Vi er KFL, og det burde holde. Hvorfor i all verden skal noen kalle seg ufc, kgb osv? Er det for å være tøffest, synge høyest, flagge mest eller hva? Man står jo stort sett sammen med de samme folkene på hver kamp, men man trenger vel ikke kalle seg noe for det? Vi er KFL, og vi skal stå sammen for å støtte fugla, klubben i vårt hjerte.

                    Ufc blusset i Fredrikstad, og i Molde, enda de vet det ikke er lov. Ikke sammenlign det å røyke med det å blusse, for klubben for ikke bor for at noen røyker, men det får man ved blussing. Er ikke vi der fordi vi elsker klubben?? Hvorfor ønsker da noen å skade den?? UFC har tøyd strikken ganske langt. Bla ved flere anledninger og provosert ved flagg med forskjellige motiver o.l. De fikk en ny sjanse, og den klarte de å bruke opp igår. Ut med svina, Ut med svina.
                    Ikke kom med at det er verre å klikke , som tydligvis, hvis jeg har forstått rett A.M. gjorde. Hadde det ikke blitt blussa, hadde han ikke klikka, så enkelt er det. Videre har han vært med siden 1990, da Bøffelberget startet under tv-bua, med 50-100 stykker. I alle disse 16 årene, har han brukt all sin fritid på KFL-LSK, som idag teller 5000 medlemmer. Dette er hans livsverk, og når han da gang på gang ser at det er en 30 stk som må ødelegge det ryktet som er bygd opp, skjønner jeg at han klikker, og dette burde ikke få noen følger for han. Jeg skjønner dog at en gjeng som ikke var født da det hele startet, kanskje ikke skjønner dette.. MAKAN!!
                    Beste innlegget ever:lsk::lsk::lsk:
                    nr 7


                    Kommentar

                    • Franken
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2004
                      • 1036

                      Opprinnelig skrevet av Gullstrupa
                      Denne saken kan og bør løses kjapt. Den tar oppmerksomheten bort fra det vi bør jobbe med, nemlig å bli ENDA bedre supportere.
                      Skjønner ikke hva som er så vansklig her, gi dem en sjangse til. Mere blussing og di ryker på hue og ræva ut av kanarifansen.
                      Og hvor mange sjanser mener du de skal få?
                      Fra Baillsund

                      Kommentar

                      • Ranakanaris
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Nov 2003
                        • 488

                        Litt off topic, men:
                        Vil bare minne om att denne tråden begynner å nærme seg voldsomt rask, topp 3 på antall visninger. Og det etter etter så kort tid. Positivt eller negativ veit jeg ikke om vi skal tolke det.

                        Kommentar

                        • Kef1r
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 730

                          ryktet ? de fleste jeg kjenner syns blussing er fett de syns ikke kfl får dårligere rykte ? da har ikke brann,lyn,rbk,vif med fler bra rykte da ? siden de blusser ?

                          Kommentar

                          • Rønnern
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6690

                            Opprinnelig skrevet av Franken
                            Og hvor mange sjanser mener du de skal få?
                            Greit å debattere det, men jeg minner om at eventuelle sanksjoner vil komme fra LSK. KFL er ikke en part i akkurat dette spørsmålet om hvilken fremtid UFC har på Åråsen.
                            Mvh Ronnie "The Runner"
                            LSK for alltid

                            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                            Kommentar

                            • Ranakanaris
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Nov 2003
                              • 488

                              Opprinnelig skrevet av Kef1r
                              ryktet ? de fleste jeg kjenner syns blussing er fett de syns ikke kfl får dårligere rykte ? da har ikke brann,lyn,rbk,vif med fler bra rykte da ? siden de blusser ?
                              Nå veit jeg ikke hvor mye dem du kjenner har lyst til å følge lover og regler, men velger du ikke å følge dem, så for man takke seg selv ved utestengelse og bøter. Du tenker helt sikkert på dårlig rykte utad, men jeg tenker i forhold til samarbeid med LSK. Hva andre lags supportere synes om det tette samarbeidet vi har med LSK, driter jeg oppi. Heller på lag med LSK, enn å få høre fra en enga-supporter att det var fett å se blussing på tribunen. Og så har jo strengt tatt snart ufc blusset mer enn alle de lagene du nevner tilsammen.

                              Og igjen, blussing er ulovlig i henhold til vårt regelverk.

                              Kommentar

                              • Kef1r
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Sep 2005
                                • 730

                                Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                                Nå veit jeg ikke hvor mye dem du kjenner har lyst til å følge lover og regler, men velger du ikke å følge dem, så for man takke seg selv ved utestengelse og bøter. Du tenker helt sikkert på dårlig rykte utad, men jeg tenker i forhold til samarbeid med LSK. Hva andre lags supportere synes om det tette samarbeidet vi har med LSK, driter jeg oppi. Heller på lag med LSK, enn å få høre fra en enga-supporter att det var fett å se blussing på tribunen. Og så har jo strengt tatt snart ufc blusset mer enn alle de lagene du nevner tilsammen.

                                Og igjen, blussing er ulovlig i henhold til vårt regelverk.
                                okey sånt rykte ja sorry... jeg syns det er dumt av ufc å gå med på sånne regler når de vet de ikke føgler de. Men jaja gidder ikke bry meg lsk får finne ut va straffen blir så ikke detta forumet blir helt råttent.

                                Kommentar

                                • LasseN
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2005
                                  • 1610

                                  Opprinnelig skrevet av Kef1r
                                  (...)Men jaja gidder ikke bry meg (...).
                                  Hvorfor motbeviser du akkurat det gang på gang da?
                                  LasseN

                                  Kommentar

                                  • Kef1r
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 730

                                    Opprinnelig skrevet av LasseN
                                    Hvorfor motbeviser du akkurat det gang på gang da?
                                    fordi jeg er lei av alle trådene som er om ufc her, syns de lager kjempe stemning på tribunen. Sier ikke at de er noe bedre supportere enn noen andre i kfl men syns de lager bra liv.

                                    Kommentar

                                    • MagnetMagne
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Jun 2004
                                      • 446

                                      Opprinnelig skrevet av Kef1r
                                      fordi jeg er lei av alle trådene som er om ufc her, syns de lager kjempe stemning på tribunen. Sier ikke at de er noe bedre supportere enn noen andre i kfl men syns de lager bra liv.
                                      Men herlighet da mann!!! Er da ingen som kritiserer livet de lager på tribunen.. De aller fleste er enig om at UFC er en kjemperessurs stemningsmessig, men her er det snakk om regelbrudd nok engang, etter X antall advarsler.. På tide å se hva som diskuteres i tråden?
                                      Snart neste hælj.....

                                      Always Hardcore
                                      TS05

                                      Kommentar

                                      • FUGlinho
                                        KFL styremedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 2454

                                        rart dette ikke har vært på førstesida i rb, så høy aktiviteten har vært på denne tråden!
                                        Kim
                                        Styremedlem KFL

                                        Kommentar

                                        • Fugl1120
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Sep 2005
                                          • 3528

                                          Opprinnelig skrevet av Kef1r
                                          fordi jeg er lei av alle trådene som er om ufc her, syns de lager kjempe stemning på tribunen. Sier ikke at de er noe bedre supportere enn noen andre i kfl men syns de lager bra liv.
                                          Kanskje du i stedet for å irritere deg over tråden bare skal drite i å lese tråder som omhandler UFC, i stedet for å komme med masse usaklig piss i tråden? Enkelte mener nemlig det er verdt å debattere, tror de bryr seg lite om du mener at tråden er overflødig.
                                          Lauken er vår venn!

                                          Kommentar

                                          Working...