LSK - et gullag?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • jonrog
    Medlem
    Møteplager
    • May 2006
    • 95

    LSK - et gullag?

    Etter at Brann tapte mot TIL i dag, har vi i realiteten fremdeles en ørliten mulighet til å ta gullet, så sant RBK ikke vinner begge sine kamper. Men jeg kommer ikke uten om å undre; ville det vært fortjent? Fremstår vi som noe gullag? Jeg syntes ikke det. Fra en helt objektiv synsvinkel vil jeg si at Brann er det laget som har spilt, og spiller, den beste fotballen i eliteserien i år. RBK viser stor vinnervilje og entusiasme på banen nå, men hadde riktig nok en dårlig start på sesongen.

    Når det gjelder oss, syntes jeg vi har hatt kanongode kamper, men prestasjonene våre har basert seg mye på ferdigheter og tidevis magi av enkelte spillere, da særlig Robbie og Miffe. Per Berg uttalte før sesongen at å underholde er viktigere enn å ta gull, jeg syntes ikke vi har levd opp til det. Vi har vært gode til å avgjøre jevne kamper i vårt fravør, men jeg syntes ikke det lukter gull av oss, og det er ikke mange lag vi har kjørt over.
    60
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #2
    I miine øyne så er det Brann som fortjener gullet

    Men det driter jeg i dersom vi står som seriemester 2006. Kunne ikke brydd meg mindre faktisk.

    Kommentar

    • jonrog
      Medlem
      Møteplager
      • May 2006
      • 95

      #3
      Opprinnelig skrevet av KFL41
      I miine øyne så er det Brann som fortjener gullet

      Men det driter jeg i dersom vi står som seriemester 2006. Kunne ikke brydd meg mindre faktisk.
      Jeg er enig i at gullet kommer forran evnen til å underholde, men for å få positiv mediaomtale og skape større engasjement rundt klubben, annser jeg det allikevel som særdeles viktig at vi viser hele fotball Norge at vi er et vinnerlag. Det har vi ikke klart godt nok i år.

      Kommentar

      • Petter Ø
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3008

        #4
        Den som fortjener gullet er vel enkelt å greit den som har flest poeng på slutten av sesongen og ingen andre. Meningsløs avstemning
        Petter Ø - Kreativ Kanaris
        http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
        Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

        Kommentar

        • holmiz
          The kjøkken-kanariz
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2006
          • 6064

          #5
          Gullet tror jeg desverre, ikke heller i år havner på åråsen (måtte jeg så inderlig bite i meg disse ord!). At vi tok så mye poeng i vårsesongen var til tider like mye fru fortuna sin fortjeneste, som godt spill.

          Men hvem som tar det til slutt... tja... Brann kanskje, blir ihvertfall en helvetes fest i den byen da...
          Hilsen Anders

          Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
          Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

          Kommentar

          Working...