Etter at Brann tapte mot TIL i dag, har vi i realiteten fremdeles en ørliten mulighet til å ta gullet, så sant RBK ikke vinner begge sine kamper. Men jeg kommer ikke uten om å undre; ville det vært fortjent? Fremstår vi som noe gullag? Jeg syntes ikke det. Fra en helt objektiv synsvinkel vil jeg si at Brann er det laget som har spilt, og spiller, den beste fotballen i eliteserien i år. RBK viser stor vinnervilje og entusiasme på banen nå, men hadde riktig nok en dårlig start på sesongen.
Når det gjelder oss, syntes jeg vi har hatt kanongode kamper, men prestasjonene våre har basert seg mye på ferdigheter og tidevis magi av enkelte spillere, da særlig Robbie og Miffe. Per Berg uttalte før sesongen at å underholde er viktigere enn å ta gull, jeg syntes ikke vi har levd opp til det. Vi har vært gode til å avgjøre jevne kamper i vårt fravør, men jeg syntes ikke det lukter gull av oss, og det er ikke mange lag vi har kjørt over.
Når det gjelder oss, syntes jeg vi har hatt kanongode kamper, men prestasjonene våre har basert seg mye på ferdigheter og tidevis magi av enkelte spillere, da særlig Robbie og Miffe. Per Berg uttalte før sesongen at å underholde er viktigere enn å ta gull, jeg syntes ikke vi har levd opp til det. Vi har vært gode til å avgjøre jevne kamper i vårt fravør, men jeg syntes ikke det lukter gull av oss, og det er ikke mange lag vi har kjørt over.
Kommentar