Ollies kommentar på Tv2 sporten

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • danny85
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Mar 2006
    • 108

    Ollies kommentar på Tv2 sporten

    Ok, vår alles Oliver Occean går ut på sporten og sier at de resterende årene av kontrakten kan bli lenge hvis han ikke spiller.. Jeg som mange MISLIKER å snakke stygt om gutta våre, men når Oliver sier dette blir jeg provosert. For det første så må man prestere på en fotballbane for å få spille. For det andre går du ikke ut i media og sier dette mtp på sine egene ambisjoner i klubben. Jeg har KLOKKEtro på Ollie, men spar meg for dette. Prester og såå kan du klage hvis du ikke speller!

    Noen enige? :P
    ET LAND - ET LAG!
    ----- FUGLA 4 LIFE -----
  • RoyVaadal
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2004
    • 4055

    #2
    Alle andre formidlinger av Ollies situasjon har vært helt annerledes. Det tyder på at Ollie har vært eksemplarisk. Han har både godtatt Röslers vraking uten å klage, i tillegg til å oppmuntre lagkamerater i pausen av en kamp han selv var på tribunen.

    TV2 har oppkonstruert dette utsagnet inntil det motsatte er bevist. Ferdig med det.
    RoyVaadal.

    Kommentar

    • holmiz
      The kjøkken-kanariz
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2006
      • 6064

      #3
      Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
      Alle andre formidlinger av Ollies situasjon har vært helt annerledes. Det tyder på at Ollie har vært eksemplarisk. Han har både godtatt Röslers vraking uten å klage, i tillegg til å oppmuntre lagkamerater i pausen av en kamp han selv var på tribunen.

      TV2 har oppkonstruert dette utsagnet inntil det motsatte er bevist. Ferdig med det.
      Helt enig, dette lukter det atter en gang "se&hør" journalistikk av av tv2, i håp om å lage overskrifter/sensasjoner/få oppmerksomhet. Desverre tror jeg det har kommet for å bli, med tanke på alle kronasjene tv2 betalte for fotballrettighetene.
      Hilsen Anders

      Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
      Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

      Kommentar

      • danny85
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Mar 2006
        • 108

        #4
        Hehe. Er vel enig :=) .. Men mitt innlegg kommer vel av mine forhåpninger til Ollie.. jeg har likt han fra dag en ! derfor blir jeg litt skuffa.
        ET LAND - ET LAG!
        ----- FUGLA 4 LIFE -----

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #5
          Opprinnelig skrevet av danny85
          Ok, vår alles Oliver Occean går ut på sporten og sier at de resterende årene av kontrakten kan bli lenge hvis han ikke spiller.. Jeg som mange MISLIKER å snakke stygt om gutta våre, men når Oliver sier dette blir jeg provosert. For det første så må man prestere på en fotballbane for å få spille. For det andre går du ikke ut i media og sier dette mtp på sine egene ambisjoner i klubben. Jeg har KLOKKEtro på Ollie, men spar meg for dette. Prester og såå kan du klage hvis du ikke speller!

          Noen enige? :P
          Han ble spurt ut av tv2, og svarte ærlig at uten spilletid ble 5 år veldig mye. Ser ikke på dette som veldig problematisk.
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • brisbane-kanaris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2006
            • 595

            #6
            er nok bare et nytt stykke bigmac-journalisme fra tv2 sporten ja.. det er ikke til å skjule at 5 år blir lenge for OO hvis han ikke får spille eliteseriefotball...
            tror og håper at den dårlige perioden er over veldig snart.. har veldig sansen for OO og veit at han er en av de beste, om ikke den beste, spissen i eliteserien når han er i form..
            han er ennå ung og han trenger sikkert litt tid på å finne tilbake formen, spesielt når dette er første nedeperioden han opplever som profisjonell fotballspiller

            Kommentar

            Working...