TV-kommentator Svein Mathisen kritiserer LSK under kampene

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamburg & Kanari
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 3006

    #21
    Opprinnelig skrevet av Serbern
    Vi trenger Arne Scheie... Ingen over og ingen ved siden av...
    Jeg vil ha Arne Ball sammen med Ivar Hoff, også hun blonde sexbomba som intervjua engelskmenna under VM med mic på sidelinjen.

    Ser for meg at dama iført en av sine litt for trange bluser inviterer en glisende Gunnar Halle for intervju etter Fugla-gull på målstreken etter hjemmekamp i siste runde, mens Anne Ball tilgir oss at vi ikke dekker opp ved stolpene på corner mot Målde, men går bananas "dette er det største jeg har opplevd på en norsk bane, dere" mens Ivar Hoff kaster eder og galle over motstanderne som sviktet de siste rundene. Samtidig tar Svein Mathisen oppstilling i stillhet hos trygdeetaten på sørlandet, rett og slett fordi han ikke hadde nok kunnskap, ikke var nøytral og generelt var for negativ, ubrukelig som sportskommentator.

    Ærlig talt: hvor mye kunne Arne Ball generert av interesse / inntekter for TV2, og dermed hvor mye kunne han vært verdt i lønn? Ganske mye mer enn de sidrompa ammatørene som tydeligvis får operere fritt på kanalen idag, vil jeg anta. Kanskje NRK og TV2 kunne foretatt en byttehandel, så alsaker & resten av rompisene kunne fått kommentere Nationwide på NRK2 istedenfor. Annenrangs kommentarer, av en annenrangs liga, i en annenrangs kanal.
    Last edited by Hamburg & Kanari; 27.09.2006, 00:29.
    LSK Norges beste lag

    Kommentar

    • Drillo
      Medlem
      Hoffnarr
      • Sep 2006
      • 54

      #22
      Opprinnelig skrevet av krisruds
      At Svein "Matta" og Nils J Semb er eksperter er latterlig. Jeg tror faktisk AT STEVIE WONDER kunne gjort en bedre JOBB.
      Ingen av dem klarer Å være nøytrale OVERHODET, de klarer heller ikke rette sine egne feil. At man ser en ting SOM ER feil først er greit, men når man får 5-9 repriser i 6 forskjellige vinkler(man kan ikke få 5 repriser i 6 vinkler), BØR MAN KUNNE SE AT DET ER FEIL, ELLERS ER MAN BARE STOKK DUM.
      Er nesten så Semb kan si at det var ET perfekt skudd med HØYRESLEGGA når han faktisk header ballen i mål.
      Rett dine egne feil før du begynner på alle andre sine da. Det her var jo bare vrient å lese.

      Kommentar

      • Fjeller'n
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2003
        • 905

        #23
        Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
        Ser for meg at dama iført en av sine litt for trange bluser inviterer en glisende Gunnar Halle for intervju etter Fugla-gull på målstreken etter hjemmekamp i siste runde, mens Anne Ball tilgir oss at vi ikke dekker opp ved stolpene på corner mot Målde, men går bananas "dette er det største jeg har opplevd på en norsk bane, dere" mens Ivar Hoff kaster eder og galle over motstanderne som sviktet de siste rundene.

        Ærlig talt: hvor mye kunne Arne Ball generert av interesse / inntekter for TV2, og dermed hvor mye kunne han vært verdt i lønn? Ganske mye mer enn de sidrompa ammatørene som tydeligvis får operere fritt på kanalen idag, vil jeg anta. Kanskje NRK og TV2 kunne foretatt en byttehandel, så alsaker & resten av rompisene kunne fått kommentere Nationwide på NRK2 istedenfor. Annenrangs kommentarer, av en annenrangs liga, i en annenrangs kanal.

        At Scheie forlater sitt kjære NRK er nok utenkelig, men allikevel et mer sannsynlig scenario enn at han tilgir noen som helst at de ikke dekker stolpene ved corner.


        Stian
        "Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller

        Kommentar

        • Hamburg & Kanari
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Aug 2005
          • 3006

          #24
          Opprinnelig skrevet av Fjeller'n
          At Scheie forlater sitt kjære NRK er nok utenkelig, men allikevel et mer sannsynlig scenario enn at han tilgir noen som helst at de ikke dekker stolpene ved corner.


          Stian
          Jeg tror muligens Scheie kunne gått i yngre år, ikke nødvendigvis for en tykk seddelbunke, men da kun pga bedre rettigheter hos konkurrentene. Nå er det nok for sent. Mannen er nok NRK for evig og altid.

          I Arnes bok er det å dekke opp stolpene ved corner en dødssynd, og det er det hos meg og etter å ha sett drittmålene til Molde i reprise. Helt unødvendige mål, og utilgivelig å ikke sette våre små spillere på jobben. Shane og Riise kan ta hver sin side, da de ikke akkurat er noen luftens baroner og har kortere løpevei enn Mifsud og Mykle som jeg vil ha på topp foran motstandermålet.
          LSK Norges beste lag

          Kommentar

          • Dole
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 1586

            #25
            Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
            J

            I Arnes bok er det å dekke opp stolpene ved corner en dødssynd, og det
            Eller er det kanskje motsatt?

            Kommentar

            • reka
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Aug 2005
              • 13277

              #26
              Opprinnelig skrevet av Hamburg & Kanari
              Jeg vil ha Arne Ball sammen med Ivar Hoff, også hun blonde sexbomba som intervjua engelskmenna under VM med mic på sidelinjen.
              :mrgreen: :mrgreen: BEDRE KAN DET IKKE BLI!:mrgreen: :mrgreen:
              Folkeaksjonen "Scheie og Hoff" bør startes umiddelbart av folk som har mer fritid enn meg! Bomba kan vi snike inn når opinionen er med oss.

              Kommentar

              • arnor
                Medlem
                Hoffnarr
                • Feb 2005
                • 41

                #27
                Ja og Frode Olsen er ikke så stort bedre han heller.. Synes han altid snakker negativt om Lillestrøm også.

                Kommentar

                Working...