Lurer på om det finnes noen cd med Lsk relatert musikk, og evt hvor den kan skaffes? Hadde en kasset når jeg var liten på 80-tallet.
Finnes det noen Lsk-cd?
Collapse
X
-
the barmates har gitt ut cd med lsk sanger, og det snakkes om at de skal i studio igjen om ikke alt for lenge
dette er profilen til øyvind, du kan jo ta kontakt og høre om de har flere cd'er til salgs
mvh Lsk's nye fysioterapeut -
det er jo cupfinale singelen da, som fortsatt selges på lsk shopen (tror jeg). ikke at den er så veldig aktuell nå..Kommentar
-
Ja det finnes. Husker ikke helt når den er gitt ut, mener det var en gang rundt 1995. (eller litt tidligere?) Har faktisk klart kunststykke å rote bort skiva, ( som egentlig ikke var min engang, lånte den av en kompis) så noe bedre svar får jeg ikke gitt. Coverbilde er iallefall fra cup finalen i 1992. Innholder vel rundt 10-15 spor. Om det er mulig å oppdrive den i dag vet jeg ikke. Sikkert noen andre som fortsatt har`n i hylla, som kan gi et mer utførlig svar.Kommentar
-
LSK musikk
Øyvind og jeg har rundt 50 stykker igjen av 1995 CD`en. Inneholder 16 spor, bl.a Konger av åråsen, Svikter deg aldri, Å for en dag og Lillestrøm kanaris (hymnen). Alle tekster er trykt i coveret, masse fine bilder og kanarifans-logoen på CD`en. Det får du ikke med hvis du brenner selv . Hvis du ringer meg på telefon 97757711 eller sender en pm så finner vi en praktisk ordning for levering. CD`en koster 100 kr.Last edited by egil; 26.09.2006, 09:43.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Kommentar
-
Hvilken sang er den med Kanari 2000? Den med Påsan, Powell og Sundgot utapå...-- Lenge Leve Lillestrøm!! --
Galskap er bare begynnelsen når du blir med...
En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.Kommentar
-
- LSK Sangen ("Lillestrøm - Lillestrøm vi skal nok engang bli best, Lillestrøm - Lillestrøm her blir det fotballfest", mye spilt på Åråsen for noen år siden)
- På vei mot Ullevål
- Heia Norge (!!!)
Kommentar
-
1. LSK-sangen. Refrenget går sånn: "Lillestrøm, Lillestrøm, vi skal nok en gang bli best, Lillestrøm, Lillestrøm, for da blir det fotballfest! Vi står sammen som en, vi skal blø til siste mann, og om andre viser muskler, da gir vi alt vi kan!"
2. På vei mot Ullevaal.
3. Heia Norge.Kommentar
-
CD salg i pausen mot Stabæk
Jeg har avtalt med ganske mange på forumet om salg av 1995 CD`en i pausen i kampen mot Stabæk på Søndag. Kommer til å stå i nærheten av der de selger hamburgere ved siden av KFL tribunen. Står med noen CD er i hånda så dere ser hvem jeg er. Tar med en del ekstra CD`er så andre jeg ikke har avtale meg også kan få kjøpt.
Nærmer seg fort utsolgt nå (etter 11 år ) og det vil ikke bli trykket opp nye.KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Jeg har avtalt med ganske mange på forumet om salg av 1995 CD`en i pausen i kampen mot Stabæk på Søndag. Kommer til å stå i nærheten av der de selger hamburgere ved siden av KFL tribunen. Står med noen CD er i hånda så dere ser hvem jeg er. Tar med en del ekstra CD`er så andre jeg ikke har avtale meg også kan få kjøpt.
Nærmer seg fort utsolgt nå (etter 11 år ) og det vil ikke bli trykket opp nye.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det er originalutgivelsen, ja. På bildet på side 1 i denne tråden er det CD nummer 2 i øverste rad.
16 sanger med nesten en times spilletid, cover med alle tekstene og fine bilder. I tillegg er kanarifansen logo preget over hele CD`en. Av låter kan nevnes Konger av Åråsen, Gulere enn sola, svikter deg aldri og Lillestrøm kanaris (hymnen).KFL - medlem nr 23Kommentar
-
Det er originalutgivelsen, ja. På bildet på side 1 i denne tråden er det CD nummer 2 i øverste rad.
16 sanger med nesten en times spilletid, cover med alle tekstene og fine bilder. I tillegg er kanarifansen logo preget over hele CD`en. Av låter kan nevnes Konger av Åråsen, Gulere enn sola, svikter deg aldri og Lillestrøm kanaris (hymnen).
Hold av en til meg!
Kommentar
Kommentar