Arild Myklebust utreder

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ballkunstneren
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 780

    #41
    Stenge tråd

    Kanskje vi skal stenge denne tråden slik at det ikke blir nok en useriøs tråd.

    Kommentar

    • Fugla
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 1718

      #42
      Opprinnelig skrevet av Ballkunstneren
      Kanskje vi skal stenge denne tråden slik at det ikke blir nok en useriøs tråd.
      Bra forslag! Hvor tar du det fra?
      Homer Simpson.



      www.ultrassarp.no

      Kommentar

      • e.d
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • May 2005
        • 688

        #43
        Opprinnelig skrevet av okb
        Arild ble, med tanke på sitt engasjement overfor nevnte gruppe, langt mer forbanna enn oss andre. Han har forsvart de, og jobbet for at gruppen skulle få bedre vilkår på Åråsen. Til hvilken nytte, når de går bak ryggen til styret og ikke minst Arild selv?

        Beskjeden som Arild også ga videre til UFC om beklagelse etter kampen har gått i dev/null (nerdespråk for søplekassa).

        Det er på tide å vise sitt sanne ansikt. Er man med eller i mot LSK og KFL? JEG ER MED!

        -okb!
        jeg skjønner ikke problemstillingen. Er det LSK og Kfl som er på tiltalebenken her? Hva har i såfall de gjort som gjør at vi skal ta aktiv stilling til om vi støtter dem eller ikke? Hvorfor blir dette gjort til en sak: for eller mot KFL, eller for eller mot ledelsen i KFL eller for eller mot LSK.

        UFC er en del av KFL. Medlemmene i UFC er medlemmer i KFL. UFC som gruppe er en undergruppe i KFL på linje med andre undergruppper. Og det viktigste: Denne gruppen har ledelsen i KFL gitt legimitet ved at de har støttet den og inkludert den. Og jeg mener det har vært klokt. (bortsett fra flyttinga til RB).

        Nå virker det som UFC er eksludert, at medlemmene der er eksluderte fra KFL og at resten av kanarifansen skal ta stilling til om de er for UFC eller for KFL. Dette er en oppkustruert og unødvendig da jeg ikke har merket noen i kanarifansen som ikke er loyale og støtter KFL, ledelsen i KFL, og LSK.
        Når noen bryter reglene slik som i Molde får ledelsen ta stilling til sanksjoner og tydeligjøre enda mer regler. Og komme med innspill i forhold til forebygging og inkludering av samtlige kanarifans.
        synging, mentalitet - Kanari-Fansen

        Kommentar

        • artois
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • May 2004
          • 176

          #44
          Litt seint ute, men gir en big-up til Arild på denne!

          :lsk:
          Mortus vivis praecipant
          ¤ Brigate Giallo ¤

          Kommentar

          • okb
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2377

            #45
            Opprinnelig skrevet av e.d
            jeg skjønner ikke problemstillingen.
            Hehe. Du må ikke tenke så komplisert e.d.

            Min mening med å komme med nevnte uttalelse var for å flagge mitt ståsted. Jeg ønsker at man skal trekke i samme retning, derfor er det også viktig at alle er mer eller mindre enige om hva som bør godtas eller ikke. Er man med, eller er man ikke? Og med det setter jeg det hele så langt ut på spissen som overhodet mulig. Beklager hvis det blir for ekstremt for deg.

            Les det andre innlegget mitt også.

            -okb!
            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

            Kommentar

            • RSP
              Moderator
              • Aug 2004
              • 10498

              #46
              Opprinnelig skrevet av petter
              Skrevet av Arild Myklebust

              Mitt Kanari-Fansen vil jeg skal være :

              - KFL skal være en enhet der alle de viktige organene trekker i SAMMA spor

              - LSK konfererer KUN med KFL når det gjelder supportervirksomhet, dette for å sikre enheten. Noen nisser fra RBK trur at andre organisasjoner kan leve i LSK-miljøet ved siden av KFL, ikke sammen. Dette skjer ALDRI ! LSK er veldig enige i dette.

              - KFL skal gjennomsyres av folkelighet. Fylliken fra Enebakk skal kunne sette seg sammen med baben fra Skjetten på Martins før en kamp. Dette er den totale motsetning til andre norske fanklubber med menn mellom 20 og 30 i supporterpolitisk korrekt prat.

              - KFL skal samarbeide tettest mulig med LSK om alt mulig. Jeg driter i om vi blir kalt rævsleikere, kommersielle og organiseringsfriker. Jo mer vi blir kritisert fra Kjernen, Apeberget, Bastionen og de andre super-politisk korrekte fanklubbene, jo bedre.

              - Alle geneasjoner skal være velkommen. Kom ikke med noe piss om at ikke yngre folk også er enige i vårt syn på denne saken.

              MVh Arild Myklebust
              - stolt over å være LSK og Kanari-fan !!!
              Well spoken. Støttes 100 prosent også fra meg !

              Kommentar

              • Snjutleif
                Medlem
                Bøffel
                • Jul 2004
                • 34

                #47
                Ingen tvil om at Arild her legger frem saken på en måte som bør få de aller fleste til å forstå hvorfor ting nå blir som dem blir.

                Stå på, Arild - LSK, KFL og antakelig hele Lillestrøm trenger deg og ditt engasjement.

                Sees på søndag!
                Snjutleif - verdens kanskje mest berømte hamster.

                Kommentar

                • sparwasser
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jun 2005
                  • 3185

                  #48
                  Opprinnelig skrevet av petter

                  - VIKTIG !!! INGEN ER STØRRE ENN KLUBBEN OG KANARI-FANSEN. Ingen må tro de er uunværlige for klubben og KFL. I en så stor orgaisasjon må vi gi og ta, det nytter ikke at alle turer fram med sitt syn når vi har blitt enige om en ting.

                  Innad kan vi diskutere og "slåss" så fillene fyker.
                  Utad skal KFL fremstå og oppfattes som en enhet.

                  Støtter Arild fullt ut. KFL skal være en organisasjon med så stor takhøyde at det er plass til alle som har LSK og KFL i sitt hjerte - men ingen står over de "spillereglene" som LSK og Kanarifansen har blitt enige om.


                  Vet at jeg er sent ute, men ønsket ikke å skrive noe i "affekt". Var rimelig irritert etter episoden på Aker stadion.

                  Kommentar

                  • e.d
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • May 2005
                    • 688

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av okb
                    Hehe. Du må ikke tenke så komplisert e.d.

                    Min mening med å komme med nevnte uttalelse var for å flagge mitt ståsted. Jeg ønsker at man skal trekke i samme retning, derfor er det også viktig at alle er mer eller mindre enige om hva som bør godtas eller ikke. Er man med, eller er man ikke? Og med det setter jeg det hele så langt ut på spissen som overhodet mulig. Beklager hvis det blir for ekstremt for deg.

                    Les det andre innlegget mitt også.

                    -okb!
                    neida skal prøve å ikke tenke så komplisert, men det som er enkelt og som er poenget mitt det er at det er viktig å ikke støte medlemmene i UFC som jo er medlemmer i KFL ut i kulden. Man må ta avstand fra det de konkret har gjort, men ellers så må man prøve å inkludere dem. de skal være en del av kanarifansen i mange år, og hvordan dette håndteres nå kan være avgjørende i forhold til å oppnå nettopp det samholdet å det å dra i samme retning som det Myklebust skriver om i innlegget.
                    synging, mentalitet - Kanari-Fansen

                    Kommentar

                    • hoyt
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2004
                      • 2850

                      #50
                      Er litt seint ute, men tror Arild vet hvor jeg står i denne saken. INGEN er større enn klubben og fansen, og min fulle støtte går til KFL/v Arild og LSK.
                      "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                      - Nosa

                      Kommentar

                      Working...