Arild Myklebust utreder

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Smukken
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Dec 2004
    • 720

    #21
    Takk for informativ tilbakemelding - støtter Arild, KFL m.fl. 100% :lsk:
    Bada bing - bada bong. Bjørn rulez

    Kommentar

    • ulfpulf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2505

      #22
      Arild og KFL-styret har min fulle støtte også.

      Det som forundrer meg aller mest i denne saken, er at dette skjer nå, i en tid hvor Kanari-Fansen virkelig har tatt steget opp fra å være en av de store supportergruppene i landet til å bli den førende.

      Alt har vært positivt, medlemstallet i KFL har gått jevnt opp, tilskuertallet er på 1977-nivå, spillerne overgår hverandre i skryt av den fantastiske støtten, nye sanger blir introdusert før folk har lært teksten på den forrige, tifo-gruppa kommer opp med den ene genistreken etter den andre og til med Oslo-aviser må innrømme at det er bra på Åråsen for tiden - ihvertfall på supportersiden.

      Jeg hadde forstått det hvis unge, sultne grupper hadde slitt med et sidrumpa KFL-styre, men aldri har vel organiseringen av Kanari-Fansen eller samarbeidet med LSK vært bedre.

      Akkurat nå har det altså vært viktig for noen å bryte avtalte regler og få Mykle og de andre som har gått god for dem til å se ut som lettlurte idioter.
      Fryktelig dårlig timing og, som dere sikkert merker på forumet, veldig upopulært hos alle oss andre som ser hvilken innsats styret gjør og som er interessert i en samlet supporterklubb uten splittelse.
      Arild Myklebust har alltid stått for det ekstremt inkluderende. Alle er bra nok, og alle skal trekke i samme retning.
      Kanari-Fansen hadde aldri vært der den er i dag uten den holdningen, og vi er mange som ikke er interessert i at det tette fellesskapet skal bli ødelagt av at noen kjører sololøp.

      Stå på videre, Mykle! Du har mange i ryggen. De aller fleste.

      Kommentar

      • LSK-jenta
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2004
        • 656

        #23
        Bra skrevet, Arild, og bra du kommer med din versjon.
        Du har min fulle støtte og jeg kan gjenta meg selv i det uendelige når det gjelder dette temaet. Helt fra jeg ble med i KFL i 96, er vi mange som har lagt ned masse jobb i at vi skal være til for alle. Du er den som hele tiden har kjempet for dette fellesskapet og jeg skjønner godt at du klikket i Molde. Selv om det kanskje ikke burde skjedd på den måten.

        STÅ PÅ VIDERE, SAMMEN FOR LSK OG KFL!!!!
        :lsk:
        Yvonne

        Kommentar

        • Feldon
          Juniormedlem
          Bøffelpromp
          • May 2006
          • 19

          #24
          Bra sagt, Arild! Du har min fulle støtte!
          Fugla til jeg dør!

          Kommentar

          • sugglin89
            Juniormedlem
            Bøffel
            • Sep 2005
            • 21

            #25
            Arild, du støttes 100% fra min side det vet du


            Tommy

            Kommentar

            • kid
              Medlem
              Hoffnarr
              • Aug 2006
              • 68

              #26
              Bra innlegg Myklebust! Du gjør en kjempeinnsats for fugla!
              Stå på! Forza fugla!:lsk:

              Kommentar

              • kissi_Fjellhamar
                Medlem
                Hoffnarr
                • May 2005
                • 69

                #27
                Selvfølgelig har du min støtte og Arild!

                Støtter Arild 100%, først og fremst fordi han har betydd og betyr enormt mye for KFL og således også for LSK. Reaksjonen hans var kanskje i meste laget, og det vet han sikkert selv, men når du vet hvor mye KFL/LSK betyr for Arild er det lett å forstå reaksjonen.

                Syns virkelig noen av gutta i UFC bør stå frem med en unnskyldning til KFL og LSK ta ansvar å komme seg videre.

                Ha en videre god dag alle sammen! KLAM
                De gule og de svarte, de store og de sterke, Kanarigutta på topp!

                Kommentar

                • Per Arne
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Feb 2004
                  • 2347

                  #28
                  Vi lever!

                  Jeg støtter en fanatisk og makeløs tilhengerskare som stolt går under navnet Kanari-Fansen Lillestrøm. Ingen over, ingen ved siden, ingen under.

                  Respekt til Arild for å ha jobbet/jobbe iherdig med å få alle til å samarbeide og utvikle et best mulig supporterliv, best mulig tribuneliv, best mulig samarbeid med LSK, og best mulig støtte til gutta våre på banen.

                  Det gjelder også for alle andre som jobber for å fremheve KFL, fremfor seg selv.
                  Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.

                  Kommentar

                  • Maximus
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Sep 2005
                    • 100

                    #29
                    Henger meg på her.

                    Godt og se at ting ikke bare blir feid under teppet i denna saken, men blir tatt på en måte som ikke kan misforståes.
                    Håper at visse folk skjønner hvor grensene går nå og at vi igjenn kan konsentrere oss lsk.
                    ¤Fugl i Oslo¤

                    Kommentar

                    • veiron
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Nov 2003
                      • 6267

                      #30
                      Bra og ærlige ord fra Mykle som vanlig dette. Og 100% støtte fra min side også selvfølgelig.
                      Jeg har selv opplevd å få en skyllebøtte av deg Arild, men du er superengasjert og snakker rett fra levra, og da blir det jo fort sånn! Fortsett å gi alt for LSK og KFL, vi er mange som setter stor pris på det!

                      Kommentar

                      • Ballkunstneren
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 780

                        #31
                        Støtter!

                        Etter å ha hørt Arild sin side i denne saken er jeg også sikker på at dette var et tillitsbrudd & Ønsker også å utrykke min støtte til Arild.

                        Det var litt synd at det måtte bli så mye styr rundt denne saken. Men det måtte vel til for å nå kunne sette seg ned og tenkte nøye gjennom saken & problemstillingen med disse undergruppene.

                        Jeg håper at det blir tatt noen grep nå.

                        Lenge leve LSK :lsk:

                        Kommentar

                        • junior
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jan 2006
                          • 492

                          #32
                          Støtter Arild 110% her jeg også!

                          Sammen for fugla alle mann/kvinner i alle generasjoner! :lsk:
                          ------- Forza Fugla! -------

                          Kommentar

                          • okb
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 2377

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av petter
                            Personlig kom jeg ut til andre omgang litt seint så jeg fikk bare med meg en støvsky og en haug av sinte ansikter. "Nå må du faan meg ta ansvar, se hvor langt det har gått" etc. Jeg innrømmer glatt at jeg ble pissed, hoppa over noen stoler og hissa meg kraftig opp. 30 minutter etter kampen ringte jeg til en sentral person i UFC og unnskyldte for akkurat dette og at han skulle si i fra til folk på bussen. Han fikk også meningene mine/KFL/LSK hadde på hva som hadde skjedd.
                            Arild ble, med tanke på sitt engasjement overfor nevnte gruppe, langt mer forbanna enn oss andre. Han har forsvart de, og jobbet for at gruppen skulle få bedre vilkår på Åråsen. Til hvilken nytte, når de går bak ryggen til styret og ikke minst Arild selv?

                            Beskjeden som Arild også ga videre til UFC om beklagelse etter kampen har gått i dev/null (nerdespråk for søplekassa).

                            Det er på tide å vise sitt sanne ansikt. Er man med eller i mot LSK og KFL? JEG ER MED!

                            -okb!
                            Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                            Kommentar

                            • Fugla
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • May 2004
                              • 1718

                              #34
                              Kan noen gi meg en redegjørelse over hva som skjedde på Aker Stadion?
                              Ble det ingen knuffing eller knyttnever?

                              Isåfall støtter jeg den sinte mannen 100%....

                              Hvis ikke, har jeg ikke noe mer til overs for han det han gjorde enn den såkalte "rampen"..
                              Homer Simpson.



                              www.ultrassarp.no

                              Kommentar

                              • Trond-Viggo
                                Juniormedlem
                                Ferskenpels
                                • Sep 2006
                                • 5

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av okb
                                Det er på tide å vise sitt sanne ansikt. Er man med eller i mot LSK og KFL? JEG ER MED!
                                Det var det eneste som manglet, at noen skulle begynne å rappe høydepunktene fra George Bush' mest patetiske demagogi. Er det mulig?

                                Kommentar

                                • Raskolnikov
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2005
                                  • 1453

                                  #36
                                  Fant denne på www.whitehouse.gov

                                  Fans like these, and their ultras allies, constitute an axis of evil, arming to threaten the peace of the KFL. By seeking weapons of mass destruction*, these ultras pose a grave and growing danger. They could provide these arms to terrorists**, giving them the means to match their hatred. They could attack our allies or attempt to blackmail the KFL. In any of these cases, the price of indifference would be catastrophic.

                                  *Bluss
                                  **Unge Enga / ISKO boys

                                  Tydelig at denne saken går høyt opp i systemet.
                                  Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                                  Kommentar

                                  • Rønnern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6690

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av Fugla
                                    Kan noen gi meg en redegjørelse over hva som skjedde på Aker Stadion?
                                    Ble det ingen knuffing eller knyttnever?
                                    Dette har Arild redegjort fra sin side i det første innlegget, andre har gitt sitt syn i andre tråder http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ead.php?t=5423

                                    Det er ikke noe poeng å blåse videre på dette, selv om man gjerne vil forsøke å endre fokuset på debatten. Det hører ikke hjemme i denne tråden.
                                    Mvh Ronnie "The Runner"
                                    LSK for alltid

                                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                    Kommentar

                                    • Trond-Viggo
                                      Juniormedlem
                                      Ferskenpels
                                      • Sep 2006
                                      • 5

                                      #38
                                      Fra Georges valgtale på neste årsmøte i KFL:

                                      In Lillestrøm, you know the pain of ultras firsthand. This summer, you marked the 10th anniversary of the blussing under tv-bua. That was the act of one madman. Next Tuesday is the two-month anniversary of an attack on our nation, and on that day, we awoke to a new kind of ultras. Instead of a localized strike, we faced multiple attacks by a network of sophisticated and suicidal ultras. In the months since, we've come to learn more about our enemies -- we learned more about their dark and distorted vision of being a soccer fan. We learned about their plan to build a radical Ultras empire stretching from Kjenn to Gansdalen. We learned about their dream to bluss on an even more devastating scale. That's what they have told us. As Leder, I will take an oath to protect Nedre Romerike, and I will continue using every element of my power to pursue our enemies and to prevent bluss anywhere near Åråsen.

                                      Kommentar

                                      • okb
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Nov 2003
                                        • 2377

                                        #39
                                        Opprinnelig skrevet av Trond-Viggo
                                        Det var det eneste som manglet, at noen skulle begynne å rappe høydepunktene fra George Bush' mest patetiske demagogi. Er det mulig?
                                        Tja. Du kan si mye om George Bush, men i dette tilfellet er det viktig å vise lojalitet overfor LSK og Kanari-Fansen. Ønsker vi slike situasjoner framover? George Bush er sykelig opptatt av lojalitet. Jeg er ikke like ekstrem som han, men synes at noen og enhver bør tenke på hvor de ville med det de har gjort. Lojalt er det i alle fall ikke.

                                        At du velger med dine fire-fem innlegg i løpet av de siste dagene og ikke ta standpunkt i saken, er for meg mer overraskende. Kritisering av brukere, og morsomheter som gjør debatten mindre oversiktlig er heller din stil. Hva du ønsker å oppnå med dette er for meg vanskelig å forstå.

                                        -okb!
                                        Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

                                        Kommentar

                                        • Trond-Viggo
                                          Juniormedlem
                                          Ferskenpels
                                          • Sep 2006
                                          • 5

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av okb
                                          Hva du ønsker å oppnå med dette er for meg vanskelig å forstå.
                                          Kanskje å antyde at denne saken er blåst ut av alle proporsjoner?

                                          Kommentar

                                          Working...