Hvem kan vi klare oss best uten?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Vicarious
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2006
    • 391

    #21
    Opprinnelig skrevet av DreptKjendis
    "Ballkontroll fra helvete" ja, mulig vi må vurdere endringer i både spillestil og målsetninger da. Ta en titt neste kamp, så vil du oppdage at LSK starter med 11 mann der de aller fleste ikke en gang har "ballkontroll fra helvete".

    IKKE GÅ, KASEY !
    WORD!
    Ja, av alle frasene Gialloneri fikk lirt ut av seg så må vel "ballkontroll fra helvete" være den mest usaklige. Jeg vil si at nettopp ballkontroll og ro med ballen er Kaseys beste egenskap. Det er en lang rekke av de andre konkurrentene hans som ikke kan sammenlignes en gang. Pokker, jeg blir frustrert over å se hvor teknisk sterke et lag som Rosenborg framstår i forhold til våre gutter.

    Gleder meg forøvrig å se at denne avstemningen endelig har tippet i favør av Kasey!

    Kommentar

    • fjacob82
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Sep 2005
      • 1507

      #22
      Kasey har roa og fighter viljen som trengs når det butter litt imot, eller vi skal hale i land en seier.

      De få minuttene han spillte mot enga var han jo nesten involvert i alt. Takla, vant ballene, fikk laget høyere på banen.

      Kasey trengs sentralt på banen. Han og Koren utgjør en glimrende midtbane spør du meg.
      Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
      *Brasseberget*

      Kommentar

      • ON
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Mar 2004
        • 3639

        #23
        Ja, sikkert kjempe smart å sende Kiko bort nå. Han er (ifølge meg er han over) minst rett under Kaseys nivå, mens Kasey er 4 år eldre en Kiko.

        Kommentar

        • Kjell.T.Ring
          Poll St. Ring
          --==FORUMRUNKER==--
          • Dec 2005
          • 11796

          #24
          http://pub.tv2.no/nettavisen/fxt/tip...icle753404.ece |

          Vil vi ikke skal ha 3 Eu-spillere neste år må 2 ut. Diomande er jo på vei
          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

          Kommentar

          • ON
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Mar 2004
            • 3639

            #25
            Selg Kasey for 2 mill, vis vi klarer det. (Ja, han er vært mer). Occean 3-4 mill (tviler på at vi får noe mer for han nå). 3 mill på å signe koren, så vi iværtfall har en på midten, og 2 mill til å kjøpe en spiller. Legg til 3 mill fra egen lomme og vi får en klasse spiller som er minst like god som kasey.

            Kommentar

            • Matros
              Medlem
              Hoffnarr
              • Nov 2005
              • 53

              #26
              utrolig vanskelig valg, stemte Kasey, selv om jeg er veldig usikkert. beste hadde hvert om Kasey hadde fått norsk pass som det ble snakket om i vinter. noen som veit åssen det gikk??
              Lillestrøm evig og for alltid<3

              Kommentar

              • soont
                Medlem
                Møteplager
                • Feb 2004
                • 97

                #27
                Opprinnelig skrevet av Nordby
                Selg Kasey for 2 mill, vis vi klarer det. (Ja, han er vært mer). Occean 3-4 mill (tviler på at vi får noe mer for han nå). 3 mill på å signe koren, så vi iværtfall har en på midten, og 2 mill til å kjøpe en spiller. Legg til 3 mill fra egen lomme og vi får en klasse spiller som er minst like god som kasey.
                3mill på å signe koren?!

                Trukke du får jobb som agent

                Kommentar

                • ChriZza
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Sep 2005
                  • 4265

                  #28
                  Trist å se på TV'n at Kasey avslutter intervjuet med "Ring meg".. Men også trist at en sånn situasjon oppstår!
                  Han nevner ihvertfall at han ikke hadde hatt noe imot å bli ut kontrakten sin, og at LSK er klubben i hjertet hans.
                  Hadde jeg hatt noe å si hadde han såklart fått bli. Han er en sterk spiller, rutinert og en ledertype som tar ansvar. Slike trenger vi.

                  Kommentar

                  • Ketil Cantona
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Feb 2004
                    • 6813

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Nordby
                    Selg Kasey for 2 mill, vis vi klarer det. (Ja, han er vært mer). Occean 3-4 mill (tviler på at vi får noe mer for han nå). 3 mill på å signe koren, så vi iværtfall har en på midten, og 2 mill til å kjøpe en spiller. Legg til 3 mill fra egen lomme og vi får en klasse spiller som er minst like god som kasey.
                    Det hørtes lett ut

                    Occean må bli, men Kasey syntes jeg har for stort risk i spillet og ikke den løpskraften en def midtbane spiller bør ha.(men jeg liker han godt, synd hvis han reiser)

                    Kommentar

                    Working...