Dagbladet medlem i Klanen?

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • anti-bonde
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Sep 2004
    • 2

    #21
    Re: Dagbladet medlem i Klanen?

    Opprinnelig skrevet av FilipOlander
    Hvis sportsavdelingen i Dagbladet ikke allerede er medlem i Klanen, oppfordrer jeg herved journalistene (eller hva de nå kaller seg selv) til å melde seg inn. Medlemsblekka deres med andre nyheter STINKER av subjektivitet...

    Fra Dagbladet.no:
    Skamslo «bønda»

    Vålerenga slo Lillestrøm på det «bønda» kan best. Fysikk og innsats.

    (Dagbladet.no, Vålerenga - Lillestrøm 2-0): I kjent stil gikk Lillestrøm knallhardt ut mot Vålerenga. Og med dommer Kjell Alseths velsignelse kunne Vålerenga bli med på møljeballet.

    Vålerenga slo Lillestrøm på det «bønda» kan best. Fysikk og innsats.


    --/--/--

    Var journalisten der i det hele tatt? Kjell Alseth? Noen som så han? Det var Espen Berntsen som dømte kampen i går...

    --------------------

    ho ho må neste le av dere stakars fugler.. hehe.. hmm.. Det var kansje den dumme-dumme dommern Alseth som hadde skyld i deres 0 - 4 TAP mot odd!! nei, vent han dømte ikke dere i går. men kansje det var dagbladet som betalte dommern i fordel for odd.. For VG-sponser RBK, og Dagbladet sponser i følge dere Vif.. Å hva er det dere har.. hmm.. JOOOH Romerikesblad.. oj-oj.. Akershus største avis.. jammen det er jo ikke så darlig. ho-ho-ho

    En ting til. Til dere som kaller klanen for medgangsupportere. Syns det var ganske tumt på stadion deres mot ODD her jeg. var det 3000 som var der. Det var vell kansje det ufyselige været som holdt kanari-fjøra hjemme den kvelden.. jaja

    Kommentar

    • Vegar Hjermundrud
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Dec 2003
      • 423

      #22
      Det er i grunnen pussig at ikke mange allerede har kommentert det faktum at Dagbladet har syv - 7 - VIF-spillere på rundens lag. VIF leverte en bra kamp i Trondheim, men syv mann er nok å ta begeistringen vel langt.
      Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

      Kommentar

      • Kanarifugl
        Medlem
        Hoffnarr
        • Feb 2004
        • 48

        #23
        Re: Dagbladet medlem i Klanen?

        Opprinnelig skrevet av anti-bonde
        Opprinnelig skrevet av FilipOlander
        Hvis sportsavdelingen i Dagbladet ikke allerede er medlem i Klanen, oppfordrer jeg herved journalistene (eller hva de nå kaller seg selv) til å melde seg inn. Medlemsblekka deres med andre nyheter STINKER av subjektivitet...

        Fra Dagbladet.no:
        Skamslo «bønda»

        Vålerenga slo Lillestrøm på det «bønda» kan best. Fysikk og innsats.

        (Dagbladet.no, Vålerenga - Lillestrøm 2-0): I kjent stil gikk Lillestrøm knallhardt ut mot Vålerenga. Og med dommer Kjell Alseths velsignelse kunne Vålerenga bli med på møljeballet.

        Vålerenga slo Lillestrøm på det «bønda» kan best. Fysikk og innsats.


        --/--/--

        Var journalisten der i det hele tatt? Kjell Alseth? Noen som så han? Det var Espen Berntsen som dømte kampen i går...

        --------------------

        ho ho må neste le av dere stakars fugler.. hehe.. hmm.. Det var kansje den dumme-dumme dommern Alseth som hadde skyld i deres 0 - 4 TAP mot odd!! nei, vent han dømte ikke dere i går. men kansje det var dagbladet som betalte dommern i fordel for odd.. For VG-sponser RBK, og Dagbladet sponser i følge dere Vif.. Å hva er det dere har.. hmm.. JOOOH Romerikesblad.. oj-oj.. Akershus største avis.. jammen det er jo ikke så darlig. ho-ho-ho

        En ting til. Til dere som kaller klanen for medgangsupportere. Syns det var ganske tumt på stadion deres mot ODD her jeg. var det 3000 som var der. Det var vell kansje det ufyselige været som holdt kanari-fjøra hjemme den kvelden.. jaja
        Å, herre jesus. Det burde jo ikke være lov og komme med så dumme innlegg. Dommern på kampen dømte greit og det har ingen ting med å gjøre at vi tapte. Gutta spilte ræva. Det er ikke annet å si om det. Over til det om at Romerikes blad sponser Lsk. Ja, de gjør det. Det står rb på lsk-drakta. Men det er jo greit. RB er en lokalavis og skal derfor ha en klar romeriksprofil. Vg og Dagbladet derimot er en landsdekkende avis som derfor skal ha et nøytralt syn på hvilke lag de heier på. Om de greier det er en ting, men at du kommer her og driver prater om at RB sponser lsk og at det er en negativ ting på lik linje med all Vif-fokuseringen i Dagbladet, det blir for teit.
        Noe annet om at du kaller oss for medgangsupportere, det er feil. På feltet var det like fullt som det pleier og være på kamper mot odd. Resten av publikummet derimot er medgangsupportere.
        Jeg kan godt si det du kom for: Dere spilte bra i helga, mens vi spilte ræva, dere ligger høyere enn oss på tabellen, greit?
        Men nå kan du pelle fjortisræva di tilbake til vpn så blir alle glade

        Kommentar

        • scages
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 1292

          #24
          Opprinnelig skrevet av Vegar Hjermundrud
          Det er i grunnen pussig at ikke mange allerede har kommentert det faktum at Dagbladet har syv - 7 - VIF-spillere på rundens lag. VIF leverte en bra kamp i Trondheim, men syv mann er nok å ta begeistringen vel langt.
          Dette sier allt om seriøsiteten til Dagbladet.
          Utrlolig at det går ann i grunn.
          Her får vi iallefall nok en bekreftelse.

          Kommentar

          • trigz
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 7100

            #25
            Re: Dagbladet medlem i Klanen?

            Opprinnelig skrevet av anti-bonde
            ho ho må neste le av dere stakars fugler.. hehe.. hmm.. Det var kansje den dumme-dumme dommern Alseth som hadde skyld i deres 0 - 4 TAP mot odd!! nei, vent han dømte ikke dere i går. men kansje det var dagbladet som betalte dommern i fordel for odd.. For VG-sponser RBK, og Dagbladet sponser i følge dere Vif.. Å hva er det dere har.. hmm.. JOOOH Romerikesblad.. oj-oj.. Akershus største avis.. jammen det er jo ikke så darlig. ho-ho-ho

            En ting til. Til dere som kaller klanen for medgangsupportere. Syns det var ganske tumt på stadion deres mot ODD her jeg. var det 3000 som var der. Det var vell kansje det ufyselige været som holdt kanari-fjøra hjemme den kvelden.. jaja
            Jeg beklager, men jeg skjønner rett og slett ikke hva du sier. Problemet ligger i norskkunnskapene dine. Begynte du å sniffe lim før du var ferdig med barneskolen, eller var det en alkoholisert mor som tvang deg ut på gata for å selge deg som ødela hjernen din?
            Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

            Kommentar

            • blue
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2004
              • 1429

              #26
              Kan ikke fatte at tilbakestående VIF-sympatisører har tilgang til dette forumet.

              Anti-bonde er prototypen på en ekte bonde med selvforakt som drar på seg VIF-drakta og tror han har blitt urban!

              Og forresten; Enga kan brenne i helvete sammen med Dagbladet!
              Fugla 4 Life!

              Kommentar

              • Grusom B
                Generalissimo Bellisimo
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6248

                #27
                Og prisen for verdenshistoriens dummeste rekke av utsagn går til....



                ANTI-BONDE!
                Ni principe ni rey...

                D10S!

                Kommentar

                • Trofast kanari
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2004
                  • 355

                  #28
                  Dagbladets profilerte sportsjournalist Morten Pedersen leier ut sin leilighet i Oslo til Vålerenga og Steffen Iversen. Det synes han er helt uproblematisk.

                  Kommentar

                  • Ola
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 1651

                    #29
                    So what? Dagbladet er en Oslo-avis, VIF er en Oslo-klubb. La de skrive hva de vil. Hører uansett hjemme under "Generelt om fotball og annet".

                    Kommentar

                    • gamle-perta
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2418

                      #30
                      Ivers i Dagblad-leilighet

                      VG skriver i dag at Steffen Iversen bor i en leiligehet som eies av Dagbladets Morten Pedersen og betales av pEnga.
                      Så det er nok ikke noe å si på integriteten i Dagbladets sportsredaksjon...

                      mvh
                      gamle-perta
                      Mvh
                      Gammer´n (Per T)

                      Kommentar

                      • blue
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Aug 2004
                        • 1429

                        #31
                        Opprinnelig skrevet av Ola
                        So what? Dagbladet er en Oslo-avis, VIF er en Oslo-klubb. La de skrive hva de vil. Hører uansett hjemme under "Generelt om fotball og annet".
                        Dagbladet er faktisk en riksdekkende avis...
                        Fugla 4 Life!

                        Kommentar

                        • Eirik
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Oct 2004
                          • 154

                          #32
                          Er Tromsø IL også medlem i klanen?

                          Kommentar

                          • blue
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2004
                            • 1429

                            #33
                            Opprinnelig skrevet av Eirik
                            Er Tromsø IL også medlem i klanen?

                            http://www.til.no/ViewDocument.aspx?DocumentID=1743
                            Hvis du ser på bildet i artikkelen, så er det ingen tvil om at Otto Ulseth lider av Downs syndrom.

                            Han er herved unnskyldt...
                            Fugla 4 Life!

                            Kommentar

                            • Eirik
                              Seniormedlem
                              Forumonanist
                              • Oct 2004
                              • 154

                              #34
                              :lol: :lol: :lol:

                              Kommentar

                              • scages
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 1292

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av blue
                                Opprinnelig skrevet av Eirik
                                Er Tromsø IL også medlem i klanen?

                                http://www.til.no/ViewDocument.aspx?DocumentID=1743
                                Hvis du ser på bildet i artikkelen, så er det ingen tvil om at Otto Ulseth lider av Downs syndrom.

                                Han er herved unnskyldt...
                                Tar man bilde og utalelsene i betraktning er det tydlig for min psykolog venn, at Otto Ulset nærmer seg 48 kromosoner.
                                Og da bør vel muligens selv Tromsø IL, vurdere om det er heldig å la mannen utale seg.

                                Kommentar

                                • Leif A
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Dec 2003
                                  • 3962

                                  #36
                                  Nå kommer nok enkelte til å mene at jeg er riv ruskende gal, men jeg tør likevel å påstå at hr. Ulseth har enkelte gode poenger i det han skriver.

                                  På den annen side kan vel vi som eslker LSK blåse i det, for vi er jo offentlig erklært som medgangssupportere... :cry:
                                  Knurr...

                                  Kommentar

                                  • Eirik
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Oct 2004
                                    • 154

                                    #37
                                    Forsåvidt sant det.. Vi kanaris hadde hatt grunn til å være stolte om Ulseth'en skreiv det samme om oss!

                                    Kommentar

                                    • scages
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 1292

                                      #38
                                      Selvsagt har Ulset noen gode poenger.
                                      Men det skinner jo til de grader igjennom at han tror på all vif propagandaen som er publisert gjennom dagbladet og andre medier, totalt blotta for objektivitet.
                                      Kan jo bare minne om at KFL har pissa på klanen ved flere anledninger de siste åra.
                                      Det kanskje mest latterlige med hele artikkelen er å sleike en annen klubb i ræva på den måten. Mindreverdighetskomplekser i praksis.

                                      Kommentar

                                      • bøllefrø
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2004
                                        • 462

                                        #39
                                        Men noe av det viktigste er at han klarer å skrive det her:

                                        "Klanen mener at enhver som spiller i Vålerenga, enten han spiller eller ikke, er fantastisk dyktig. Og det har Klanen rett i, for det er bare gode spillere i VIF – som i TIL."

                                        Jeg skulle virkelig ønske at vi ga det samme inntrykket til folk som kommer på besøk til Åråsen. I år synes jeg det har blitt litt mye nedrakking av noen spillere, og da spiller vi de ikke akkurat bedre.

                                        La oss sette som forsett for 2005 sesongen at vi skal støtte spillerne uansett. vi har ikke bedre spillere enn de som er i stallen, og så må vi kanskje bare bite i oss at det ikke er vi som tar ut laget. Kanskje tilogmed treneren er bedre skikket siden han ser gutta på treningsfeltet hver dag....

                                        Klarer vi å spre positivitet på tribunen, er jeg sikker på at gutta presterer bedre + at andre publikummere gir mer gass de også. For da er vi jo landets beste fans!

                                        Kommentar

                                        • Leif A
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Dec 2003
                                          • 3962

                                          #40
                                          Opprinnelig skrevet av bøllefrø
                                          Men noe av det viktigste er at han klarer å skrive det her:

                                          "Klanen mener at enhver som spiller i Vålerenga, enten han spiller eller ikke, er fantastisk dyktig. Og det har Klanen rett i, for det er bare gode spillere i VIF – som i TIL."

                                          Jeg skulle virkelig ønske at vi ga det samme inntrykket til folk som kommer på besøk til Åråsen. I år synes jeg det har blitt litt mye nedrakking av noen spillere, og da spiller vi de ikke akkurat bedre.
                                          Vel talt. Men så har vel muligens LSK-tilhengere en meget lang tradisjon for å være kritiske til eget lags prestasjoner...
                                          Opprinnelig skrevet av bøllefrø
                                          La oss sette som forsett for 2005 sesongen at vi skal støtte spillerne uansett. vi har ikke bedre spillere enn de som er i stallen, og så må vi kanskje bare bite i oss at det ikke er vi som tar ut laget.
                                          Akkurat det er synd :lol:
                                          Opprinnelig skrevet av bøllefrø
                                          Kanskje tilogmed treneren er bedre skikket siden han ser gutta på treningsfeltet hver dag....
                                          Det tviler jeg sterkt på, ihvertfall for inneværende sesong. Neste år, kanskje... :wink:

                                          Opprinnelig skrevet av bøllefrø
                                          Klarer vi å spre positivitet på tribunen, er jeg sikker på at gutta presterer bedre + at andre publikummere gir mer gass de også. For da er vi jo landets beste fans!
                                          Amen! klappp
                                          Knurr...

                                          Kommentar

                                          Working...