Få Fart På Kiosksalget På åråsen

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • ErikB
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2004
    • 360

    #21
    Opprinnelig skrevet av WAK
    Det er selvfølgelig kjempe fint at folk står der på dugnad. Men jeg må bare si at de gjør langt fra en bra jobb. De er så langt fra effektive som det går an og bli. Har stått i kø der mange ganger og jeg blir helt oppgitt over hvor utrolige treige de er med å betjene folk.

    De må forbrede seg bedre før folk kommer og steller seg i kø. Så fort kunden har sagt hva se skal ha må de klare og regne ut hva han skal betale og si beløpet til kunden før de går og henter varen. På den måten finner kunden fram pengene mens de henter varen. Mens kunden står der og tar syltetøy på vaffelen eller ketchup på pølsa står de der og ser ut som idioter i stedet for å bøye seg fram og spørre hva neste kunde skal ha. Sikker på at noen av dem bruker 4-5 minutter på hver kunde.

    Få ræva i gir og vær litt effektiv for faen. Taper store summer på utrolig dårlig effektivitet.

    Jeg synes det er dårlig gjort å hakke på dem som tross alt stiller opp på dugnad.
    Det er et helvete å stå i kiosk med køer når du ikke er vant til det, og det er heller ikke like lett å få folk til å stille opp alltid. Og det gjør det ikke lettere for dem å bli kalt idioter...

    -erik
    Mine innlegg kan siteres hvor som helst.

    Kommentar

    • e.d
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2005
      • 688

      #22
      kan det være en ide å sette kiosksalg ut på anbud? og så kan overskuddet gå til samme formål som idag. Da blir det sikkert mer effektivt og kanskje bynner de å selge pizza og kaker og slike ting også.
      synging, mentalitet - Kanari-Fansen

      Kommentar

      • xeR
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 11206

        #23
        tviler på at noen eksterne gidder å drive hvis det skal være ett 0 prosjekt...
        Det er bedre å væra døv enn vålenga.

        Kommentar

        Working...