Jeg synes det er feil at spillerne er nødt til å bruke sko av møkka kvalitet om det går utover prestasjonen på banen.
Sklir LSK-spillerne lettere pga. Diadoraskoa?
Collapse
X
-
Kommentar
-
Drar opp denne igjen pga gårsdagens fugla on ice på ullevål. Har ikke Diadora skruknotter og kan ikke lsk gi tilbakemeldinger på at skoa ikke funker? De har jo sklidd rundt på hver kamp med fuktig gress siden 2004 nå. Hørte også Helt Nils Johan og Alsaker kommenterte igår at det kun var lsk som så ut til å ha problemer med underlaget.
Men hvis banen er sleip nok, så sklir man vel nesten uansett, uavhengig av skomerke...men de har jo skruknotter, og disse kan vel skiftes ut med lengre knotter hvis det er skikkelig glatt?
KimFLKommentar
-
Diadora-sko har skruknotter. Lyn-spillerne sklei også på banen igår. Hørte noe snakk om at gresset var nyklipt og at det kunne ligge noe gress på overflaten som gjorde det glattere. Synes det primært var Myklebust som sleit mest med fotfeste igår, og det kan ha noe med tyngdeoverføring å gjøre. Ettersom han gjør hurtige bevegelser avhenger det av at tyngdepunktet er lavt. Virket til at han ikke klarte å få med seg kroppen, og da sklir beina under. Var også noen andre som sklei, bla. Kippe, men dette skjedde også med Lyn-gutta. Tror ikke Diadora-skoene er noe problem.
Det er jo ikke rart at Myklebust sklir, han har jo så små bein så det er jo ikke plass til så mange knotter under skoa hans...Forza Flisbyn!Kommentar
-
Skruknotter, eller mangel på sådan?
Nok en gang sliter LSK i regnvær. Enkelte spillere sklir til stadighet, og tar mange feiltrinn.
Spesielt Myklebust og Shane har saftige tryn i viktige øyeblikk. Dette burde ha vært totalt unødvendig med skikkelig skotøy.
Myklebust har fått tyn for dette før, hva er det han egentlig spiller med?Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Kommentar
-
beklager å rippe opp i en gammel sak, men på søndag så vistes det igjen at skotøyet til fugla virker å holde en dårligere kvalitet enn andres !?!?
Otto skli da han skulle hoppe rett opp å ta ballen, mykle sklei som bambi på isen, og flere av de andre hadde problemer med dette.
Dette var et problem for oss i fjor, da jeg så baneforholdene på søndag tenkte jeg at det gjør ikke noe, siden vi hadde så store problemer med skoa i fjor har dem garantert gjort noe med det!
men for min del ser det ikke ut til at ting har bedra seg, jeg begynner og lure om vi er amatører på enkelte ting som kan være utslagsgivende, å skli å falle i forsvar eller i angrep kan bety mål mot eller tapt mål for !
kan da for pokker ikke være så vanskelig å få utbedra dette en viss grad?
synes ikke Tromsø hadde noen problemer med dette.
Eller....... er det våre spillere som ikke klarer å henge med i svingene eller noe slikt?
hadde virkelig forventa en utbedring på dette hvis det var skoene som gjorde at spillerne sklir så mye.Kommentar
-
Helt enig. Hadde det vært enkelt spillere det gjaldt, men spør du meg ser det ut til at det er hele laget. Har vanskeligheter for å se for meg at det er noe annet en skoa.
Veldig synd for diadora, for jeg kan ikke anbefale disse skoa til folk som spiller fotball tiltross for at de sponser Lillestrøm.Skal du eller noen du kjenner ta teoriprøven til bil, last ned appen våres gratis https://itunes.apple.com/no/app/f-rerpr-ven/id577233339Kommentar
-
men hvorfor tar ikke LSK tak i dette å gjør noe med det?
vi må da kunne være så proffe at vi sier til Diadora at nå må skoene bedres, de er rett og slett for dårlige!
eller er det bare vi som følger med fugla som legger merke til dette?
Spillera selv må jo merke dette når de støtt og stadig er å finne i gresset uten at motspiller går i kroppen på dem.
Jeg ser jo selv at brå svinger, brå stopp,og brå start er ett problem for spillerne våre, da må jo folka i LSK også se dette og KREVE at noe blir gjort med dette. jeg skjønner bare ikke hvorfor dette ikke et gjort noe med, og det irriterer meg hver gang jeg ser våre spille tryne uten grunn.
Gjennom en hel sesong kan fall i forsvaret foresake en del baklengsmål og tap av mange poeng, og fall i angrep bety mange tapte mål og poeng hvis man er uheldig (satt litt på spissen)
Hvilke andre lag i serien spiller med diadora? Glimt bruker vel dem ?Kommentar
-
Kjenner en som spiller på Raufoss, og de spiller jo også i Diadora. Han er VELDIG klar på at Diadora er forferdelig dårlig, og det er mange som spiller med "mørklagte" Adidas sko. Uten at jeg kjenner til det så mente han at enkelte i LSK gjør det samme.
Diadora har generellt et dårlig omdømme når det gjelder kvalitet - LSK med sin makt når det gjelder viktig markedsføring for Diadora etc. så må LSK kunne gjøre noe når det gjelder skovalget ! Eller kanskje avtalen er for god til at LSK ønsker å gjøre noe, altså Diadora krever stor prisreduksjon hvis de kansellerer skodelen av avtalen...
Ja til sorte skjulte AdidasskoFuglen - LSK fan siden 76Kommentar
-
Dersom dette stemmer burde noen stramme opp markedsførings avdelingen hos LSK. En bør kunne unngå markedsføringsavtaler som slår direkte negativt ut på de sportslige prestasjonene.Fugla mot nye høyderKommentar
-
Kjenner en som spiller på Raufoss, og de spiller jo også i Diadora. Han er VELDIG klar på at Diadora er forferdelig dårlig, og det er mange som spiller med "mørklagte" Adidas sko. Uten at jeg kjenner til det så mente han at enkelte i LSK gjør det samme.
Diadora har generellt et dårlig omdømme når det gjelder kvalitet - LSK med sin makt når det gjelder viktig markedsføring for Diadora etc. så må LSK kunne gjøre noe når det gjelder skovalget ! Eller kanskje avtalen er for god til at LSK ønsker å gjøre noe, altså Diadora krever stor prisreduksjon hvis de kansellerer skodelen av avtalen...
Ja til sorte skjulte Adidassko
Hvis vi skulle miste 6 poeng i løpet av en sesong pga skotøyet er pokker ikke den avtalen verdt papiret den er skrevet påKommentar
-
Lillestrøm er vel bare småkunde når det kommer til en stor internasjonal leverandør som Diadora. Tror ikke klubben har så fryktelig mye de skulle sagt, og det er vel ikke bare bare å si opp en slik avtale.
Vet ikke hvordan prosessen foregår internt i klubben når det skal velges ny utstyrsleverandør, men jeg har ingen tro på at dette er noe Riiber sitter og pønsker ut på sitt eget kontor. Dette er jo en av de største avtalene klubben har, og berører nesten hele klubben.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Diadora har generellt et dårlig omdømme når det gjelder kvalitet
Kanskje det er de med mørklagte adidas sko som sklir da, og at Diadora skulle ha et så dårlig omdømme som fotballsko er ikke noe annet enn det reneste vås.
Ta en titt på skoene deres folkens. Antakeligvis så er nesten alle skoene deres en eller annen gang i prosessen vært innom Italienske hender. Nesten alt som er av sko er designet av italienere enten merke er Nike, Adidas etc.
Jeg kan fakisk ikke huske at en av LSK`s utespillere gled på søndag utenom Otto Fredrikson som tråkket i et stort gjørmehull på strekeken.
Derimot gled Mika Koppinen på gresset og skapte en meget farlig situsjon som burde vært LSK scoring.
p.s. Det er meldt mye regn til helgen folkens. Så det er vel bare å bli hjemme da?Last edited by maxpayne; 02.04.2008, 01:08.Kommentar
-
Diadora skoene er etter min mening dårligere enn adidas og nike. Knotteformen er helt mongo på fastknottskoene.Kommentar
Kommentar