Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Morten Svesengen tar opp dette temaet i sin kommentar i dagens RB. Jeg er overbevist, Diadoras fotballsko er ikke av bra kvalitet. Diadora leverer ikke så mye kvalitet i det hele når jeg tenker meg om...det er nesten litt rart, men til tross for at det var så mye drit med Adidas, så savner man det litt. Skoa var ihvertfall de beste i verden.
Morten Svesengen tar opp dette temaet i sin kommentar i dagens RB. Jeg er overbevist, Diadoras fotballsko er ikke av bra kvalitet. Diadora leverer ikke så mye kvalitet i det hele når jeg tenker meg om...det er nesten litt rart, men til tross for at det var så mye drit med Adidas, så savner man det litt. Skoa var ihvertfall de beste i verden.
Ja til frie skoavtaler!
Petter
Jeg tok opp skokvaliteten på et møte med Diadoras representant før sesongen. Hun lovet at skoene skulle være bedre i år, men i går fikk vi demonstrert at det var en gedigen bløff. Vi får håpe på godt vær framover. Foreløpig er det meldt ca. 3 mm nedbør i Fredrikstad på søndag.
diadora er et elendig merke, spesielt på fotballsko, men vi kan ikke begynne å skylde for mye på fotballskoa heller. LIM må vite at underlaget er som det er (det gjelder forsåvidt hele laget) og da løpe ut på en litt annen måte, at gutta hadde sklidd hadde sikkert skjedd med adidas og nike og. Det var ingen som klagde på skoa til terry (adidas) når han skled og kostet chelski mesterliga trofeet!
Underlaget skal sjekkes ut grundig før kampstart og dermed minskes feilene, spesielt for en keeper!
Uansett skomerke så er det knottene under skoen som bestemmer om man sklir eller ikke. Da alle knottene kan brukes uavhengig av skomerket tror jeg ikke at skomerket har noen betydning. Tar det som et utgangspunkt at samtlige spillere spilte med skruknotter.
Uansett skomerke så er det knottene under skoen som bestemmer om man sklir eller ikke. Da alle knottene kan brukes uavhengig av skomerket tror jeg ikke at skomerket har noen betydning. Tar det som et utgangspunkt at samtlige spillere spilte med skruknotter.
Trodde kanskje at det var knottenes plassering og antall som betydde mest, men det kan jo ha endret seg på de 20 årene siden jeg spilte fotball?
Det er forresten heller ingen grunn til å ha som utgangspunkt at alle stilte med skruknotter, enkelte av spillerne virker ikke akkurat som de er veldig bevisste og tenkende.
Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.
Morten Svesengen tar opp dette temaet i sin kommentar i dagens RB. Jeg er overbevist, Diadoras fotballsko er ikke av bra kvalitet. Diadora leverer ikke så mye kvalitet i det hele når jeg tenker meg om...
Petter
Et firma som lager idrettsklær som MÅ vaskes i 30 graders vann, klarer neppe å ligge i forkant av utviklingen på skofronten. Suckers!
Hunter S. Thompson:
There is an ancient Celtic axiom that says ‘Good people drink good beer.’ Which is true, then as now.
Just look around you in any public barroom and you will quickly see: Bad people drink bad beer. Think about it.
jeg synes det ser ut som flere spiller med faste knotter!? er ikke helt sikker, men plasseringen av knottene under sålen er vel av stor betydning uansett.
Men..... i kamper ser man spillerne våre skli å dette hele tiden mens motstander holder seg mye lettere på beina, er det mulig at våre spillere er så mye dårligere til å holde seg på beina enn andre hvis skoene er ok?
Om det er slik at Totti, Inzaghi og alle andre som bruker Diadora-sko også faller mer enn motstanderne, er det selvsagt grunn til å stille spørsmål ved skotøyet. Om det kun er Lillestrøm-spillere som ser ut som bambi på isen, finnes det trolig helt andre forklaringer.
Men det er uansett neppe vekten på skoene som gjør at de fleste Lyn-spillerne løper dobelt så fort som våre spillere
Om det er slik at Totti, Inzaghi og alle andre som bruker Diadora-sko også faller mer enn motstanderne, er det selvsagt grunn til å stille spørsmål ved skotøyet. Om det kun er Lillestrøm-spillere som ser ut som bambi på isen, finnes det trolig helt andre forklaringer.
Men det er uansett neppe vekten på skoene som gjør at de fleste Lyn-spillerne løper dobelt så fort som våre spillere
har hørt flere ganger at spillere i andre klubber ofte bruker andre merker som dem maler over, er det noe i dette? at dem maler på diadora logo på feks favorittskoene sine som kanskje er av andre merker?
Snakket med Magnus og Bjørn Helge om dette temaet dagen etter fadesen mot Liiiin, de mente det var noe i dette (at de sklei lett altså). Greit nok at det kanskje bare er en dårlig unnskyldning, men alikevel.
Seriøst sportsklubben,bytt sko ,mal over merket å bytt ut skoa.Mine "full volley"sko fra 2001, kostet 50 spenn og er som støpt for våte gressbaner.
Det er da mange topplag som bruker Diadora, uten at de setter seg på ræva av den grunn.
Jeg tror det mer er feil bruk. For korte og eller for mange knotter når man spiller på slikt unnerlag. Min tid i Irland (ja, der det regner masse) brukte vi 6 knotter, som var litt lengre en normalt. Kan ikke si at jeg da hadde god gli, men sto fjellstøtt :-)
kanskje på tide å snakke med smøreteamet til de norske langrennsgutta?
har sikkert noen gode tips hvordan man ikke skal smøre seg bort og samtidig få godt tak i frasparket.
Kommentar