På tide å dra opp denne igjen? Regnvær, og gutta våre er som bambi på isen igjen. Det ble også sagt i studio hos tv2 at LSK-spillerne sleit med å holde seg på bena.
Sklir LSK-spillerne lettere pga. Diadoraskoa?
Collapse
X
-
Jeg foreslår at Sportsklubben inngår et samarbeid med SWIX, og så kan vi teste ut smøringa i hoppbakken i Marikollen (Rælingen). Slik fotballen i Norge nå er på vei må vi dessverre spille flere kamper på samme underlag som en finner i unnarennet på nevnte hoppbakke.Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Jeg gidder ikke gå igjennom hele tråden, men en ting skal jeg si: Om klubben har inkludert i sponsoravtalen at spillerne må bruke Diadoras sko er det bare enda et ledd i rekken av komplett idioti fra administrasjonen vår. Mange spillere har preferanser i forhold til sko(selv nekter jeg å spille i annet enn Nike og adidas, og da aller helst nike), og da går det ikke an å dytte på dem andre par fordi det står i en sponsorkontrakt. Nå har det jo vært et kjempeproblem lenge at spillera er som bambi på den berømmelige isen, så gratulerer; administrasjonen, dere har slått til igjen.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Nå er ikke LSK bundet til å bruke diadora sko lenger, så tror ikke soene er forklaringen. Er vel heller bare at Aaaaaalesund spillerne er mer vant til vått kunst"gress"Kommentar
-
Og som jeg har sagt flere ganger; det gjør dem opptil 50-60% bedre på hjemmebane. Ingen andere klubber spiller på samme kunstgress. Det finnes ingen grunn til å godta kunstgress andre steder enn på Alfheim og Aspmyra.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Fugla har vel kunstgress selv både inne i LSK-hallen og utenfor, ingen grunn til at ikke vi også skulle kunne takle dette da ?
eller har Ålesund så jævla spessielt kunstgress at det er bare dem som kan spille på det.
Har de egne hjemmebanesko med pappspiker under?Kommentar
-
Dem har selvfølgelig stor fordel av å spille på sitt noe uvanlige kunstgress i et drittvær som for dem fortoner seg som helt vanlig. Når til og med Henning Berg kommenter det sier det seg selv at det har en effekt på laget.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Jeg har snakket med noen som kjenner til Color Line Stadion og Aafk. Søndag brukte spillerne til Ålesund helt vanlige fotballstøvler og matta på denne banen er ikke noe spesiell. Men spillerne trener på dette underlaget hver dag, og det er mye dårlig vær i denne delen av landet.
LSK derimot trener innendørs på en tørr matte og går derifra til en sleip utendørs bane. Det må jo gå til helvete! Skal du ut på glattisen trener du ikke på en tørr bane dagene i forveien. Dette vitner om elendige forberedelser.
Fotball er en utendørs idrett og da er det heller ikke bra at man trener inne i hallen hele tiden. En grunn skal være at kunstgressbanen ved hallen er nedslitt. Men det finnes andre baner i nabolaget, som på Kurland.LSK fra vuggen til gravenKommentar
-
Jeg husker intervjuet med Hamrèn etter Aafk - rbk i fjor. Han var _svært_ lite imponert over underlaget (selv om rbk vant), og slaktet vel i grunn banen som blabla ville ha skrevet. I følge han var det en skam at det ble spilt TL fotball på den banen. Hva Aafk supportere / banemannskap mener om underlaget synes jeg er uinteressant dersom alle som kommer som bortelag opplever at underlaget er ulikt alt annet og vanskelig å spille på.
Nå må Lemmet komme og be noen gå tror jeg...Kommentar
-
All tvil er borte! Diadora stinker.
Dette er ingen unnskyldning for dagens tap, men kun en faktaopplysning. Diadora er elendig. Hvem som helst kan gjøre en videoanalyse av denne kampen for bekreftelse.
To like ræva lag møtes, men det ene laget sklir konstant. Spesielt Gabrielsen og Bolly lå mye på ræva. Tett fulgt av Myklebust og Eddy.
Diadora må gå!Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
I dag var det pinlig åpenbart, som det til tider har vært tidligere. Diadora must go.Kommentar
-
Er det under noen omstendigheter mulighet for å bytte merke? Kjøpe seg ut av kontrakten?
Man skal kanskje ikke skylde på skoa for et tap, men det må sies at de faktisk sklei i mange situasjoner som kunne vært avgjørende.. Både i Angrep og forsvar! Til og med Otto holdt på å gå på tryne et par ganger..Ingen ambisjoner, optimisme eller entusiasme.Kommentar
-
Diadora er ødeleggende for våre lette spillere. Kast skoa i søpla, kjøp noen ordentlige sko til gutta. Dette er det viktigste verktøyet de har, selvfølgelig skal de ha kun det beste. Diadora er ikke bra nok for Flisbyen engang.Kommentar
-
Hvem i denne tråden har sagt at det er LSK's største problem? Det er et pinlig åpenbart problem sånn midt på treet av alvorlighetsgrad. Dessuten så kan det hende at folk har som hobby å flisespikke, så don't you oppress me!Kommentar
-
Regner faktisk med ett lite opprør mot Diadoraskoa nå. Hvor forbanna vanskelig kan det være å lage skruknotter som sitter?
Det irriterer meg grønn at juniorene våre får delvis ødelagt debuten sin med elendige sko. De blir gjort til latter for elendig fotfeste. Faen så rævva de skoa må være.Kommentar
Kommentar