Edder og galle etter LSK-Stabæk,Espen Berntsen,blånisser m pannebånd+feige NFF

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Grinebiter
    Juniormedlem
    Ferskenpels
    • Sep 2006
    • 6

    #21
    Synes dommeren var på det gjevne av dommere i Norge, hverken mer eller mindre. Sto bra plassert på holdinga av Ocean, og det var merkelig.

    Enda mer merkelig er at INGEN i fuglas bakre rekke skjønte seg på offside-taktikken til Stabæk i løpet av 90min.! Hver eneste gang sto det en fugla spiller og veiva med armen som en annen jævla Neville og hver gang var det ikke offside. Er det mulig????
    Livet er ikke det beste man har og om litt er kaffen slutt.

    Kommentar

    • trigz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2004
      • 7056

      #22
      Tull og vås å skylde på dommeren. Espen Berntsen gjorde en god jobb i går, men burde imidlertid ha sett holdingen på Olivier Occean. Der ble vi snytt for en straffe. Men LSK kan takke seg selv og ingen andre for at vi nok en gang kastet bort to poeng.
      Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

      Kommentar

      • iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

        #23
        Opprinnelig skrevet av trigz
        Tull og vås å skylde på dommeren. Espen Berntsen gjorde en god jobb i går, men burde imidlertid ha sett holdingen på Olivier Occean. Der ble vi snytt for en straffe. Men LSK kan takke seg selv og ingen andre for at vi nok en gang kastet bort to poeng.
        hvordan kan du si det er god jobb når han overser dette, dyttinga av Koren på slutten, samt en god del feil offside avgjørelser, så blir det ikke en godt dømt kamp.
        Kanarifugla flyr høyt i år!

        Kommentar

        • fjacob82
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Sep 2005
          • 1507

          #24
          Opprinnelig skrevet av maxpayne
          Berntsen gjorde en bra jobb i dag han. Hvis noen mener noe annet så kan de ikke ha mye greie på fotball.

          Da kan faen ikke du ha mye peiling på fotball du heller.
          Mannen overså 3-4 (korriger meg dersom jeg tar feil) hodeskader. Når spillere faller ned med hodeskader skal dommer blåse av med en gang evt få spillerne til å spille ut ballen.
          Han overså linjedommern, han overså et straffespark, ga ikke advarsel til ****-nanne og var rett og slett helt håpløs.
          Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
          *Brasseberget*

          Kommentar

          • vaadahl
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Feb 2004
            • 156

            #25
            For moro skyld (grunnet lagt til tid i Trondheim Torsdag)timet vi bytter og skader i 2.omg og bare det summerte seg opp til 6 min.Jeg er vant til at det aldri blir lagt til nok men så jævla surt at det ikke er konsekvent.Også lei at de få gangene vi har hatt dommeravgjørelser med oss så har det blitt vist 43 ganger og fra 12 vinkler på tv Brann(2) men aldri når de går mot oss,som occean i går,den er vannvittig klar.
            Jeg har sett alt.Tom lunds 4 mål mot clausnengen 73,solomålet mot Mjøndalen,Norges raskeste hat.trick av Erik Karlsen.Grønlunds Brassespark mot Rbk.og redningene til St.Claus

            Kommentar

            • Brasse7
              Juniormedlem
              Bøffelpromp
              • Sep 2006
              • 10

              #26
              Dommeren var helt grei. Skal huske at vi ser me litt gul-svarte briller her...
              MEN, linjedommeren på kanarifansens side komemr sannsynligvis ikke til å dømme veldig mye mer i denne divisjonen. Han sto feilplassert på minst tre offsider(selv om han vinket riktig på den ene), I tillegg til to ganger han markerte feil ved corner på motsatt side( denne burde strengt tatt Berntsen sett selv). I følge de instrukser dommere får og de retningslinjene som er forelagt var linjedommeren direkte dårlig. Likevel er det ikke de som blir avgjørende her. Tankevekkende....
              brasseberget nedre felt c

              Kommentar

              Working...