Kamma2-LSK2 mandag 2.okt

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Hamfall
    Juniormedlem
    Bøffelpromp
    • May 2006
    • 15

    Kamma2-LSK2 mandag 2.okt

    Hei, Andrelaget mot Kamma II på Hamar i kveld. Noen som vet om det spares a-spillere pga den tøffe høstjakten, eller om det kjøres på?
    Plassen er vel sikret.
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    #2
    Opprinnelig skrevet av Hamfall
    Hei, Andrelaget mot Kamma II på Hamar i kveld. Noen som vet om det spares a-spillere pga den tøffe høstjakten, eller om det kjøres på?

    Tøft og tøft, fru Blom. Det er vel ikke seriekamp for A-laget igjen før 15. oktober?
    Dermed bør f eks kampen i kveld brukes til å få mer fart på OO, Husar, Påsan, Steffi, Mykle osv.

    Kjør på!


    Mvh
    Gammer´n
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

    Kommentar

    • Hamfall
      Juniormedlem
      Bøffelpromp
      • May 2006
      • 15

      #3
      Opprinnelig skrevet av gamle-perta
      Tøft og tøft, fru Blom. Det er vel ikke seriekamp for A-laget igjen før 15. oktober?
      Dermed bør f eks kampen i kveld brukes til å få mer fart på OO, Husar, Påsan, Steffi, Mykle osv.

      Kjør på!


      Mvh
      Gammer´n
      Ah. ja glemte i farten. Er jo landskamp og greier.
      Forresten, om man får rødt i rekruttkamp, må man da stå over 1-lagskampene som er mellom rekruttkampene, eller står man bare over rekruttkampene? Er vel det første vil jeg tro.

      Kommentar

      • Canário
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1471

        #4
        RB antokk på lørdag at laget ble seende slik ut, og det er vel ikke langt unna sannheten:

        ------------------Otto Fredriksson---------------
        --Kali--Bertheussen--Andresen--Bergan-Foss
        --Strand--Werhman--Winsnes--Martin Husar
        ----------------Myklebust---Occean-------------

        Fugla 2 møter vel et Ham-Kam i poengnød, så vil jo tippe at Kamma også har en del A-lagsspillere i startoppstillingen.

        Kommentar

        • Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

          #5
          Opprinnelig skrevet av Canário
          RB antokk på lørdag at laget ble seende slik ut, og det er vel ikke langt unna sannheten:

          ------------------Otto Fredriksson---------------
          --Kali--Bertheussen--Andresen--Bergan-Foss
          --Strand--Werhman--Winsnes--Martin Husar
          ----------------Myklebust---Occean-------------

          Fugla 2 møter vel et Ham-Kam i poengnød, så vil jo tippe at Kamma også har en del A-lagsspillere i startoppstillingen.
          Blir spennende å følge Wehrmans innsats framover, nå som han har lovet å forlate LSK.

          Kommentar

          • Gullars
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Aug 2005
            • 355

            #6
            Tviler på at dette blir lagoppstillingen.

            Kommentar

            • LSK-jenta
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Nov 2004
              • 656

              #7
              Resultatet i kampen ble 3 - 1
              Yvonne

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #8
                Av en eller annen grunn som ikke laglederen på LSK2 kunne gi, så stilte LSK ikke med det beste laget i denne kampen. Følgende utgjorde startelleveren:

                Otto Fredriksson
                Cyril Kali, Eirik Bertheussen, Lasse Bergan-Foss, Nickolas Sparby -
                Andreas Castilla, Ragnar Hovind, Christian Hanssen, Jonas Kordahl -
                Magnus Myklebust, Skodran Rexhaj

                Myklebust putta for LSK2 og laget ledet 1-0 til pause. Ham-Kam2 toppet laget maksimalt i denne kampen og hadde spillere fra A-stallen til og med på benken i kveldens oppgjør.

                Abioudun nettet to ganger samt at Kienast laget en kasse i andre omgang. Dermed tap og nok en grunn for de andre lagene til å klage på LSK2s oppførsel i 2. divisjon. Ham-Kam tok et godt steg vekk fra bunnstriden.

                Det er nok et og annet lag i bunnen som ikke er veldig fornøyd med at LSK ikke benyttet spillere som Steffi, Kasey, Olivier, Winsnes og Strand (kanskje Husar, men med 45 minutter i går, er det vel kanskje unnskyldt at han ikke spiller).
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                  Av en eller annen grunn som ikke laglederen på LSK2 kunne gi, så stilte LSK ikke med det beste laget i denne kampen.
                  Kan det tenkes at LSK sparer de nest beste for at de skal forsøke å berge plassen i 3. divisjon for LSK3? LSK3 tapte som kjent bunnkampen mot Fet og ligger nå på sisteplass.

                  Kommentar

                  • gamle-perta
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Sep 2004
                    • 2418

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    Det er nok et og annet lag i bunnen som ikke er veldig fornøyd med at LSK ikke benyttet spillere som Steffi, Kasey, Olivier, Winsnes og Strand (kanskje Husar, men med 45 minutter i går, er det vel kanskje unnskyldt at han ikke spiller).
                    Synd at LSK evt misbruker den glimrende ordningen det er at andre-lagene kan spille i 2. divisjon.
                    Det er slike "krumspring" som får grasrota i fotball-Norge til å rase.

                    Hvilken holdning vil f eks Gjøvik/Lyn møte LSK hvis vi kommer for å kjøpe den talentfulle unggutten deres?
                    Gjøvik/Lyn er ett av lagene som nå kan rykke ned fra "vår" avdelingen.

                    LSK2 skal nå opp mot Alta og Raufoss i de to neste kampene, tror jeg. Dette er lagene som kjemper om opprykk. Jeg forutsetter at LSK strekker seg langt for å stille med like sterkt/svakt lag i begge disse oppgjørene.

                    Mvh
                    Gammer´n
                    Last edited by gamle-perta; 03.10.2006, 08:53.
                    Mvh
                    Gammer´n (Per T)

                    Kommentar

                    • Gullars
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Aug 2005
                      • 355

                      #11
                      Som jeg sa tidligere i tråden, tvilte sterkt på at den lagoppstillingen som RB tippen kom til å bli noe av

                      Kommentar

                      • Eriksve
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • May 2006
                        • 885

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                        Synd at LSK evt misbruker den glimrende ordningen det er at andre-lagene kan spille i 2. divisjon.
                        Det er slike "krumspring" som får grasrota i fotball-Norge til å rase.

                        Hvilken holdning vil f eks Gjøvik/Lyn møte LSK hvis vi kommer for å kjøpe den talentfulle unggutten deres?
                        Gjøvik/Lyn er ett av lagene som nå kan rykke ned fra "vår" avdelingen.

                        LSK2 skal nå opp mot Alta og Raufoss i de to neste kampene, tror jeg. Dette er lagene som kjemper om opprykk. Jeg forutsetter at LSK strekker seg langt for å stille med like sterkt/svakt lag i begge disse oppgjørene.

                        Mvh
                        Gammer´n
                        Sto en sak om dette i dagens Oppland Arbeiderblad, hvor Gunnar Haller bekrefter at LSK stiller med de beste spillerne de har tilgjengelige mot Raufoss til helga, mens de neste helg sender en tropp uten a-spillere til Alta.

                        Noe som naturlig nok har satt sinnene i kok på Raufoss - siden Alta er deres hardeste konkurrent om opprykk.

                        Kommentar

                        • Torolf
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 9574

                          #13
                          Opprinnelig skrevet av Eriksve
                          Sto en sak om dette i dagens Oppland Arbeiderblad, hvor Gunnar Haller bekrefter at LSK stiller med de beste spillerne de har tilgjengelige mot Raufoss til helga, mens de neste helg sender en tropp uten a-spillere til Alta.

                          Noe som naturlig nok har satt sinnene i kok på Raufoss - siden Alta er deres hardeste konkurrent om opprykk.
                          Jeg kunne skjønt Raufoss hvis LSK hadde hatt mulighet til å stille et bedre lag, men når A-laget spiller om medalje "samtidig" bør de skjønne hvorfor LSK prioriterer som de gjør. I tillegg har LSK på et tidlig tidspunkt tatt opp dette problemet med NFF.

                          Kommentar

                          • Harald_88
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • May 2006
                            • 550

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Torolf
                            Jeg kunne skjønt Raufoss hvis LSK hadde hatt mulighet til å stille et bedre lag, men når A-laget spiller om medalje "samtidig" bør de skjønne hvorfor LSK prioriterer som de gjør. I tillegg har LSK på et tidlig tidspunkt tatt opp dette problemet med NFF.
                            I tillegg skal vi huske på at det er viktig for LSKs rekrutter at de får matching på et så høyt nivå som mulig, og det at disse unggutta får muligheten til å spille i 2.divisjon istedenfor 3.divisjon kan ha mye å si for deres utvikling i forhold til å kunne komme på høyt nok nivå til å få plass i a-lagsstallen.
                            Alt For Fugla

                            Gå Av Grønlund

                            Kommentar

                            Working...