Lurt og bedratt av Rösler som lovte gull

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • chrissp
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2004
    • 2403

    #21
    Opprinnelig skrevet av chrissp
    Ja hvis man må leite etter noe, så er det vel det. RL betyr null, niks og nada sportslig - pokalen ligger åpen for det laget som er villig til å satse, tro de er bedre enn de er og holde humøret oppe hos sultefora supportere...oooppsss....høres ut som et lag jeg kjenner godt....
    Opprinnelig skrevet av Rønnern
    Makan! Nå trenger du virkelig å få deg noe, korstoget ditt begynner å bli patetisk. Ta deg en pause fra forumet, det vil antageligvis gjøre deg godt.

    Når det gjelder RL så sier spillerne selv at de likte veldig godt å være med i turneringen. Det var høy klasse over motstanderen og man fikk god internasjonal matching. Det samme forteller Solbakken om hans erfaringer i RL med FCK.

    Det er trist at selverklærte LSK-supportere disser RL og skaper negative assosiasjoner rundt en turnering som ga oss sportslig opptur og en fin økonomisk gevinst. I tillegg til bra turer gjennom vinteren.
    Nå er ikke jeg sånn som deg Rønnern, som ser det positive i nær sagt alt. Dette var en diskusjon om RL og jeg kom med min mening om turneringen. At du har problemer med det får stå for din regning. Ingen tvinger deg til å lese mine innlegg.

    Det er vel den sportslige oppturen jeg er mer usikker på - det vil si i hvilken grad den har gitt oss en fordel i serien. Der er jeg i sterkt tvil, men er sikker på at du er rett mann til å finne det positive.

    Jeg gidder i hvert fall ikke å ta på meg et falskt, løgnaktig synspunkt og hevde RL er knall når jeg mener det motsatte.

    Opprinnelig skrevet av Rønnern
    De fleste ligaer i europa har ikke fem og en halv måned med sesongoppkjøring sånn som vi har i Norge. Spillerne klarer å være på topp i 9 av årets 12 måneder, ellers er det treningsopplegget vi driver med her i landet helt ute å kjøre. Og med tanke på Uwes erfaring som spiller i land som Tyskland og England, så er det lite som tilsier at han ikke har kunnskaper om hvordan man kan trene seg god uten nesten et halvt år uten obligatoriske kamper.
    Nei, men der er det om ikke annet likt for alle lag. Rambekk har jo blant annet vært ute og sagt han har vært sliten pga av de harde kampprogrammet som inkluderte RL.

    Mitt hovedpoeng står likvel fast - nemlig det at kvalitet og innsats i RL ikke er i nærheten av det vi møter i serien og forhåpningene som ble skapt i og rundt laget har ødelagt mye, i tillegg til fysisk og psykisk slitasje.
    Bølerkanaris

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      #22
      Opprinnelig skrevet av chrissp
      Mitt hovedpoeng står likvel fast - nemlig det at kvalitet og innsats i RL ikke er i nærheten av det vi møter i serien og forhåpningene som ble skapt i og rundt laget har ødelagt mye, i tillegg til fysisk og psykisk slitasje.
      De norske, svenske og danske mesterene for 2005 spilte alle i Royal League. Merkelig at de ikke fikk den store slitasjen som man absolutt prøver å innbille seg at LSK har fått.

      At gutta fikk en liten down skulle bare mangle, de fleste lagene i Tippeligaen har gått gjennom en tyngre periode uten skikkelig sprut i beina. Også de som ikke har spilt RL.
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • 10.09.50
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Oct 2005
        • 1410

        #23
        Opprinnelig skrevet av Rønnern
        At gutta fikk en liten down skulle bare mangle, de fleste lagene i Tippeligaen har gått gjennom en tyngre periode uten skikkelig sprut i beina. Også de som ikke har spilt RL.
        En liten down? Sesongen har vært en sammenhengende skuffelse siden 17. mai. I dag skriver vi 3. oktober. Det er en svær down. Downs syndrom, nærmest.

        Kommentar

        • mr.Jordbakke
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jun 2005
          • 3845

          #24
          Slæpp æ....

          Hvordan har tidligere vintre vært for oss supportere?

          Treningskamper, innendørsturneringer i hallen vi ikke nevner ved navn + østfoldhallen, kongsvingerhallen o.l. Sammenlignet med RL hvor vi har møtt de beste lagene i Skandinavia. Kan ikke skjønne at det er vanskelig å velge. Når Uwe og gutta i tillegg syntes dette var en ok turnering fatter jeg ikke hvorfor man skal rakke ned på den. Ingen har noengang forsøkt å sammenligne den med CL. En vinterturnering mot gode lag er bedre enn ingen turnering!

          Dette er en cup tilegnet oss supportere!
          NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

          Mvh
          Mr.Jordbakke

          Kommentar

          • Rønnern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6690

            #25
            Opprinnelig skrevet av 10.09.50
            En liten down? Sesongen har vært en sammenhengende skuffelse siden 17. mai.
            En resultatmessig skuffelse som ikke nødvendigvis gjenspeiler det spillemessige. I de tre neste kampene før sommerpausen, så fremstår det som åpenbart at LSK fikk dårlig betalt for prestasjonene på banen.

            Uavgjort borte mot Stabæk er isolert sett ikke noe dårlig resultat, men når utligningen kommer 4 minutter på overtid er det surt, spesielt med tanke på at LSK jaget det meste av andre omgang frem til målet som ga 2-1. Det var lite som tydet på formsvikt i den kampen, men snarere den klassiske vi-leder-og-blir-redde-for-å-tape-kampen-syndromet.

            At vi så taper hjemme mot Sandefjord og borte mot Tromsø i de påfølgende kampene er dårlige prestasjoner. Ikke dårlige av typen rundspilt, sjanseløse eller at gutta ikke fortjente poeng, men snarere av typen det kunne bikket begge veier.

            Det blir noe fundementalt galt når en snakker om formsvikt etter 0-2 borte mot Molde. Bare i første omgang skapte LSK mer enn Molde gjorde hele matchen under ett. De dytter inn to fine mål på dødball, som begge kommer etter tilfeldigheter snarere enn dårlig spill fra LSK evt. godt spill fra Molde.

            Det er vanskelig å skylde på deltagelse i Royal League når en skal forklare hvordan Mifsud og Riise klarer å bomme på så store sjanser. Det går litt på tur, litt på ferdigheter og sikkert en smule prestasjonsangst. Mulig vi skulle hatt en rutinert jævel som har vært med i krigen før. En bauta a la Bjarmann, Rösler, Bergdølmo eller Solbakken som oser vinnervilje og som kunne bidratt til å ta vekk litt av presset fra de andre spillerne.

            Koren evner ikke å ha den rollen, men han burde hatt den. Kippe er ikke rutinert hverken på landslag, store oppgaver i Europa eller spill fra større europeiske ligaer. Den mest rutinerte spilleren vi har på høyt nivå er Anton.

            Der Brann har Andresen, Sæternes, Winters og Milller har vi Koren, Sundgot, Påsan og Mifsud.

            Der RBK har Riseth, Iversen, Strand og Kvarme, har vi Søgård, Kippe, Occean og Shane.

            Vi har et godt lag, spiller god fotball, er sterke defensivt, men er urutinerte og mister hodet når det blåser litt rundt ørene.
            Mvh Ronnie "The Runner"
            LSK for alltid

            Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

            Kommentar

            • mooph
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Aug 2005
              • 1496

              #26
              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Det går litt på tur, litt på ferdigheter og sikkert en smule prestasjonsangst. Mulig vi skulle hatt en rutinert jævel som har vært med i krigen før. En bauta a la Bjarmann, Rösler, Bergdølmo eller Solbakken som oser vinnervilje og som kunne bidratt til å ta vekk litt av presset fra de andre spillerne.

              Vi har et godt lag, spiller god fotball, er sterke defensivt, men er urutinerte og mister hodet når det blåser litt rundt ørene.
              Word!

              Kunne ikke vært mer enig!

              ... og her burde Kasey tatt tak...
              Fugla mot nye høyder

              Kommentar

              • Fuglefar
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • Aug 2006
                • 202

                #27
                "Optimisten"

                Husk alle sammen!

                Gullet er ikke delt ut enda
                :lsk:
                Med veldig mye, og velfortjent flaks

                Ja, det er mulig ? Jeg har troa på det
                Last edited by Fuglefar; 06.10.2006, 00:19. Begrunnelse: masmasmasse feil
                Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

                Kommentar

                • Torolf
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 9574

                  #28
                  Ingen grunn til å gi opp ennå. Dette tar vi!

                  Kommentar

                  • holmiz
                    The kjøkken-kanariz
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2006
                    • 6064

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                    Ingen grunn til å gi opp ennå. Dette tar vi!
                    Oppe enda Torolf?

                    Seffern tar vi det her! Og om vi ikke gjør, ja så støtter jeg fugla neste år jeg, uten den minste tvil! :lsk:
                    Hilsen Anders

                    Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
                    Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namn

                    Kommentar

                    • Hoho
                      -Engasupporter-
                      Forumsadist
                      • Oct 2006
                      • 140

                      #30
                      Nå spørs det vel om det blir noe RL på lillestrøm da. Om formen svikter, spillerne mistet motet og lyn kommer innpå.. Og VIF er tydeligvis i slaget for tida, så tror det skal mer til å stoppe dem enn sandefjord og tromsø som dem har igjen i sine to siste..
                      Nå får kanarisa vise om dem virkelig tåler press, eller om dem kolapser helt..
                      Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

                      JA, det er det

                      *Hoho er en skapfugl*

                      Kommentar

                      • Kanariz
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2005
                        • 2507

                        #31
                        Siden juli har alt bare gått nedover. Men blir det RL så blir det det suksess igjen!

                        FORZA

                        Kommentar

                        • kunden
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Jun 2005
                          • 2366

                          #32
                          kan ikke huske sist lsk vant en kamp sist da det gjaldt å avansere(eller ta innpå .. ok ok vi slo brann) på tabellen, spesillt når det virkelig gjelder som mest. odd borte klinger ikke bra.
                          hvis ikke enga avgir poeng, må vi har relativt store seiere også. lsk har vel heller ikke putta mer enn 3 mål i en enkelt kamp iår ..
                          er ikke over-optimist for å si det sånn, men det er helt åpent, og enga kan også for den saks skyld gå glipp av RL ..

                          Opprinnelig skrevet av Hoho
                          Nå spørs det vel om det blir noe RL på lillestrøm da. Om formen svikter, spillerne mistet motet og lyn kommer innpå.. Og VIF er tydeligvis i slaget for tida, så tror det skal mer til å stoppe dem enn sandefjord og tromsø som dem har igjen i sine to siste..
                          Nå får kanarisa vise om dem virkelig tåler press, eller om dem kolapser helt..

                          Kommentar

                          Working...