Grue seg til neste sesong tråden.

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Henrik
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2006
    • 2110

    #21
    Opprinnelig skrevet av Ola
    Den som ikke er bekymret for neste sesong, basert på hva vi sitter inne med av info NÅ, er passe bekymringsløs...

    Hallo!! Koren og Misud, de to gutta som har stått for ALT denne sesongen, skal spille for oss noen kun uker til. Våkn opp!

    Vi sliter med tre utenfor_eu_spillere, som samtlige er relativt middelmådige.

    Vi har 3-4 backer i troppen som alle, etter min vurdering, holder under middels tippeliganivå. (Rambekk ikke medbergnet)

    Vi har et trenerteam som ikke har gjort noe spektakulært, heller hva man burde forvente av en klubb med LSKs ressurser, kompetanse, erfaring og ikke minst Per Bergs investeringsvilje.

    Se på stallene til RBK, Brann og tildels VIF og Start, så vil dere se at neste sesong holder jeg oss høyest på en femteplass. Men det er basert på hva jeg vet i dag. Kommer det en ny Koren, eller at Myklebustblir superspiss eller at hypotetisk sett bla bla bla..., vel da vil ikke heller jeg lengre se mørkt på 2007.
    Syns du skriver mye fornuftig her, med forbehold om backer. Jeg syns Shane er god nok for TL. Noe forøvrig Rambekk er også, men han er relativt bedre som stopper og jeg memer vi bør bruke han der.

    Etter 17. Mai er vi vel et av de dårligste lagene i tippeligaen resultatmessig. Personlig mener jeg at det er mer grunnet dårlige disponeringer enn for dårlig stall. Sentrale midtbanespillere som spiller kanter uten nevneverdig suksess, og en defensiv midtbanespiller som i mine øyne ikke holder god nok standard og ikke ville spillt dersom han ikke hadde vært lokal. Noe mange av dere selvfølgelig kommer til å være uenige i...

    Heinz har jeg vært skeptisk til siden han kom til klubben, syns ikke han utstråler den trygghet bak der som vi har vært så velsignet med i mange år. Håper selvfølgelig vi får tak i Myhre selv om jeg tviler, og skulle FFK rykke burde vi prøve å få til noe der.

    I backrekken savner jeg Stoffe. Anton har vært bedre enn mange her skal ha det til og det er absolutt ikke en krise. Men det jeg har sett av Kali har vært veldig lovende, tror han kan bli meget god. Skulle gjerne sett at vi matchet han gjennom RL (dersom vi kvalifiserer oss...) Resten er bra, Shane er som jeg tidligere sa mer enn god nok, og på stopperplass er vi meget godt forspent.

    På midten håper jeg matcher Martin på venstrekanten gjennom RL, syns han ser lovende ut. Kanskje ikke så rask som jeg håpet, men er sterk i kroppen og profiterer mye på det samt en god innstatsvilje. Tviler på at Robert blir, og dersom han går bør vi begynne å kikke oss rundt. Igjen håper jeg FFK rykker ned og Fjørtoft stikker av med Simen Brenne. På defensiv midtbane har vi Espen, og det virker ikke som om det skal bli noen forandring der. Røsler viser klart at han foretrekker han i posisjonen foran Kasey og Kiko og det kommer han vel til å fortsette med, og Kasey forlater oss vel. Høyrekanten er veldig hyggelig å snakke om. Riise er den beste i Norge i den posisjonen, og han har signert ny kontrakt (=

    Når det gjelder spisser drar jo Mifsud, dessverre sier jeg. Myklebust holder ikke samme nivå, men det er vel lov å håpe at han slår ut i full blomst. OO har vært en fiasko, skulle han igjen begynne å vise "gamle" takter, vil alt se så mye lysere ut foran. Jeg har vel aldri vært noen stor Sundgot fan, men innrømmer gjerne at han har overrasket meg positivt i år selv om han av og til bommer på de mest utrolige sjangser. Diomande kommer vel ikke til å få prøve seg så mye, mye grunnet EØS-kvoten.

    Så dersom alle våre usikkerhetsmomenter blomster (OO, Myklebust, Kali) og vi får den store signeringen gjerne Koren eller Myhre, vil alt se mye lysere ut. Men gull det tror jeg ikke på. Ikke uten at vi forandrer visse taktiske disponeringer, noe jeg tviler på vil skje under dagens "regime". Så derfor er jeg vel en av de ytterste få fuglene som håper at Man City kommer på banen og kjøper seg en ny trener, gjerne før Kasey forlater oss...

    Kommentar

    • Rønnern
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2003
      • 6690

      #22
      Opprinnelig skrevet av Henrik
      Sentrale midtbanespillere som spiller kanter uten nevneverdig suksess, og en defensiv midtbanespiller som i mine øyne ikke holder god nok standard og ikke ville spillt dersom han ikke hadde vært lokal. Noe mange av dere selvfølgelig kommer til å være uenige i...
      Tror ikke Uwe og Gunnar bryr seg nevneverdig hvor spillerne kommer fra. Og bare for å sitere Bengt Eriksen nok en gang:
      Det er ikke alle klubber som har en Søgård. Det er ikke alle trenere som prioriterer som Rösler.

      Åpenbart at Uwe tenker komposisjon av et lag når han velger å bruke Søgård. Komplementerende ferdigheter.
      Mvh Ronnie "The Runner"
      LSK for alltid

      Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

      Kommentar

      • Henrik
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2006
        • 2110

        #23
        Opprinnelig skrevet av Rønnern
        Åpenbart at Uwe tenker komposisjon av et lag når han velger å bruke Søgård. Komplementerende ferdigheter.
        Han tenker utvilsomt komplementerende ferdigheter, og at Koren er det Søgård ikke er også uomtvistelig. Personlig mener jeg dog at han prioriterer løpsstyrke litt vel mye, og at det alltid er hyggelig å ha fansen på sin side. Og om han er i tvil om hvem han skal ta ut mistenker jeg at det teller positivt i vektskålen til Søgård, for han er jo fansen (eller store deler av den om ikke annet) sin yndling. Både på grunn av sin lokale forankring, men også det at han er veldig folkelig og flink til å takke fansen, klappe mot de etc etc.

        Kommentar

        • xeR
          Seniormedlem
          --==FORUMRUNKER==--
          • Jan 2004
          • 11206

          #24
          JEG GLEDER MEG TIL NESTE SESONG JEG!!!!

          Ville bare prøve å spre noen positive ord i en begredelig tråd....
          Det er bedre å væra døv enn vålenga.

          Kommentar

          • Fugl1120
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 3528

            #25
            Opprinnelig skrevet av Henrik
            Han tenker utvilsomt komplementerende ferdigheter, og at Koren er det Søgård ikke er også uomtvistelig. Personlig mener jeg dog at han prioriterer løpsstyrke litt vel mye, og at det alltid er hyggelig å ha fansen på sin side. Og om han er i tvil om hvem han skal ta ut mistenker jeg at det teller positivt i vektskålen til Søgård, for han er jo fansen (eller store deler av den om ikke annet) sin yndling. Både på grunn av sin lokale forankring, men også det at han er veldig folkelig og flink til å takke fansen, klappe mot de etc etc.
            Kan ikke falle deg inn at Espen oppfører seg eksamplarisk på treninger, er meget sjeldent skadet, piffer opp de andre gutta, takler benking proffesjonelt og beiner på i stedet for å sutre til media om at han vil til en ny klubb? Synes du har himla galt fokus når du tror at Espen får spille på grunn av sin lokale tilhørlighet og høye stjerne hos fansen. Det er en grunn til at Espen har den statusen han har, og det er at uansett om han slår en god eller dårlig pasning så jobber han 100% etterpå. Han har en eksemplarisk innstilling. Alle kan bli bedre med ball, det er bare å trene. Innstillingen er vanskeligere å forandre.

            Forøvrig bruker jeg ikke et kalori på å bekymre meg om neste sesong. Vi har fortsatt 4 kamper igjen av denne sesongen som skal spilles. Deretter kommer forhåpentligvis Royal League. Jeg ser ingen vits å bekymre seg for neste sesong da jeg stoler på at trenerne og styret har kontroll. Om vi stiller til seriestart med et middelmådig lag som ikke presterer ser jeg grunn til å være bekymret. Men det har jeg ingen tro på. Synes det er mye svartmaling fordi vi trolig mister Koren og helt sikkert mister Mifsud. La de andre gutta få en sjanse til å bevise hva de er gode for, la oss se ann om Uwe forandrer spillestil på grunn av andre spillertyper i gruppa. Kanskje vi får en ny type spillestil som fungerer mye bedre?
            Lauken er vår venn!

            Kommentar

            • Henrik
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Jan 2006
              • 2110

              #26
              Opprinnelig skrevet av Fugl1120
              Kan ikke falle deg inn at Espen oppfører seg eksamplarisk på treninger, er meget sjeldent skadet, piffer opp de andre gutta, takler benking proffesjonelt og beiner på i stedet for å sutre til media om at han vil til en ny klubb? Synes du har himla galt fokus når du tror at Espen får spille på grunn av sin lokale tilhørlighet og høye stjerne hos fansen. Det er en grunn til at Espen har den statusen han har, og det er at uansett om han slår en god eller dårlig pasning så jobber han 100% etterpå. Han har en eksemplarisk innstilling. Alle kan bli bedre med ball, det er bare å trene. Innstillingen er vanskeligere å forandre.
              Tviler ikke et sekund på at det hjelper, og at mye av det du lister opp her også er grunner til at han har den posisjonen hos fansen som han har, og til at han får spille. Absolutt en personlighet det er viktig å ha i troppen. Det forandrer dog ikke min oppfatning om at han ikke er god nok til å ha jobben som sentral midtbane for Lillestrøm. Ei heller har jeg noen tro på at jeg skal klare å overbevise Søgård fansen på forumet om akkurat det

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #27
                Opprinnelig skrevet av Henrik
                HOg om han er i tvil om hvem han skal ta ut mistenker jeg at det teller positivt i vektskålen til Søgård, for han er jo fansen (eller store deler av den om ikke annet) sin yndling.
                Såpass kjenner jeg Uwe at det kan jeg garantere ikke er tilfelle. Om han er i tvil så vil nok evner som hjerte og 100% innstiling være viktigere enn at fansen liker ham. Og det er lite som tyder på at Espen har noen større stjerne blant fansen enn f.eks. Wehrman med tanke på hvem vi ønsker skal spille i den defensive midtbanerollen.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • BennyLem
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2902

                  #28
                  Må si meg mye enig i del bl.a. iL og Henrik sier her, men en del andre momenter er også viktige.

                  Først, angående de som forsvinner: Koren og Mifsud. Disse har vært våre beste spillere i år, og har flere ganger reddet oss. Skulle likt å se poengfangsten vår hvis disse hadde vært skadet etc. Med mindre man får på plass ertsattere, så blir neste sesong begredelig. Ikke minst fremover. Det er også verdt å merke seg at dette er publikumsspillere, som drar folk til stadion, og skaffer oppmerksomhet i media. Det svinger liksom ikke av Søgård, Sundgot og Danton.

                  Jeg er bekymret for den mentale helsen til de som tror at et lag blir styrket av at man kvitter seg med de to viktigste spillerne. Hvorfor gjør ikke alle lag det da? Start kan dumpe Doffen og Strømstad, da tar de vel gull neste sesong? Hu-hei, hvor det går...

                  Jeg synes imidlertid Shane er mer enn god nok. Han har vært solid, og vi må huske på at han stort sett må spille både bekk og kantspiller samtidig, all den tid våre taktiske genier på benken spiller med en høyrebeint, sentral spiller på venstre kant (neper!). Jeg ser heller ikke at andre lag har noen bedre folk enn oss der, og nå har vi dessuten Husar som backup.

                  I tillegg til å erstatte Koren og Mifsud, så må vi ha en venstre kantspiller som spiller fast og en god sentral ballfordeler.

                  På kant bør Husar få muligheten, men jeg håper (mer enn jeg tror) at Påsan kan bli skadefri neste sesong.

                  Søgård har en egen tråd, hvor mine tanker er utdypet. Han er en tredjekandidat, etter Kasey og Kiko. Spesielt ettersom vi mangler spillende stoppere, så kan vi ikke ha et sentralt anker uten ballferdigheter eller pasningsfot.

                  Hovedutfordringen blir å få en skikkelig knallspiller (kaptein) i sentralrekka. De to bak (Kippe og Rambekk) er greie spillere, men ingen er ledertyper, og ingen er særlig spillende. Andre alternativer ser jeg ikke i dagens stall. Vi trenger en skikkelig sjef som det diskuteres i en egen tråd!

                  I sum ser dette mørkt ut, men man kan vel alltids håpe at andre lag er enda dårligere...
                  Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                  Kommentar

                  • Rønnern
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 6690

                    #29
                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                    Jeg er bekymret for den mentale helsen til de som tror at et lag blir styrket av at man kvitter seg med de to viktigste spillerne. Hvorfor gjør ikke alle lag det da? Start kan dumpe Doffen og Strømstad, da tar de vel gull neste sesong? Hu-hei, hvor det går...
                    Jeg er bekymret for den mentale helsen til de som alltid er negative og på død og liv skal fremstå som kritiske og bekymrede. Se åssen det har gått med Perta etter et langt liv som grinebiter

                    Det er ingen som tror at laget nødvendigvis blir styrket av å miste de beste spillerne, dog er poengene med at både Robbie og Mifsud er ekstreme individualister ikke til å kimse av. Selv tror jeg Mykle vil blomstre enormt når Michael forsvinner. Alle med litt peil ser hvilken idrett han bedriver på treningene og det er psykisk at han ikke får ut det potensialet i kamp.

                    Vi skal selvfølgelig erstatte de spillerne vi mister, men som supporter av en klubb uten enorme ressurser så er det like greit, først som sist, at man innfinner seg med at LSK ikke kan plukke fra øverste hylle. Det er verdt å merke seg at hverken Mifsud eller Koren var fra øverste hylle da de kom hit, men når man snakker om erstattere så ropes det fra "alle" at de som vi henter må være kjente toppspillere.

                    Merkelig hvordan man absolutt skal nedvurdere egne spillere og forgude spillerne som de andre lagene har. Vi har en bra stall, vi har god historikk med å finne spennende talenter som slår til og blir suksess i LSK-drakta.
                    Mvh Ronnie "The Runner"
                    LSK for alltid

                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                    Kommentar

                    • sniper
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Feb 2004
                      • 5254

                      #30
                      Opprinnelig skrevet av Rønnern

                      . Selv tror jeg Mykle vil blomstre enormt når Michael forsvinner. Alle med litt peil ser hvilken idrett han bedriver på treningene og det er psykisk at han ikke får ut det potensialet i kamp.
                      Det kan virke som det er flere som sliter med psyken i LSK. Har klubben problemer man ikke klares og hanskes med?

                      Petter

                      Kommentar

                      • chrissp
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Aug 2004
                        • 2403

                        #31
                        For å få fasiten på neste sesong, er det bare å høre med de mest positive hva de tror (gull...) og de meste negative hva de tror (7 plass...) og så blir sannheten et sted midt i mellom - altså en kamp om 3-4. plass. Neida, fra spøk til revolver.

                        Keeper: Heinz er god nok mener jeg, men han kan selvfølgelig bli bedre. Virker på meg som han har vært ukonsentrert til tider i år, og det har straffet seg. Myhre hadde vært et førstevalg, men bortsett fra ham stoler jeg på at Heinz blir bedre og mer stabil.

                        Forsvar: Rambekk og Kippe er blant landets beste. Ingen grunn til bekymring på de plassene når vi i tillegg har PSA i bakhånd. Danton har vært dårlig i et par kamper så langt, men kommet seg og tror han blir enda bedre etter en vinter med trening. Shane er også som regel god og stabil.

                        Midtbane: At Koren forsvinner er jævlig synd, men ingen tragedie. Det er alltid andre spillere som står opp når andre forsvinner, og jeg har stor tro på at en slik person er Kiko. Han har en utsøkt pasningsfot og godt skudd. Husar vil nok komme seg, og Riise blir bedre og mer stabil.

                        Angrep: Mifsud er god, men ikke SÅ god. Han er ego i mange tilfeller og ødelegger faktisk gode sjanser på grunn av det. Han er heller ingen "kald fisk" foran mål. Han trenger ofte mange sjanser før han skårer. Derfor tror jeg Mykle kan vokse med mer spilletid, all den tid jeg mener han roligere foran mål og har en større spilleforståelse. Sundgot kan vi alltid stole på!! Occean - tja, vi får bare håpe det beste.

                        Trenere: Uwe har gjort mye bra, men mye av det har ligget i det mentale for klubben. Han har en vinnervilje og stiller sterke krav, noe som vil påvirke alle som er rundt han til å yte ekstra tror jeg. Så er spørsmålet om han har det ekstra som skal til for å skape gull. Tja, han har ikke akkurat overbevist meg om det i det siste, men jeg tar gjerne feil.

                        Alt i alt har vi en litt over middels god stall, som bør tilsi en plass rundt den vi kjemper om i år - 3.-4-5. plass.
                        Bølerkanaris

                        Kommentar

                        • MoBee
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Jun 2004
                          • 958

                          #32
                          Opprinnelig skrevet av chrissp
                          Angrep: Mifsud er god, men ikke SÅ god. Han er ego i mange tilfeller og ødelegger faktisk gode sjanser på grunn av det. Han er heller ingen "kald fisk" foran mål. Han trenger ofte mange sjanser før han skårer. Derfor tror jeg Mykle kan vokse med mer spilletid, all den tid jeg mener han roligere foran mål og har en større spilleforståelse. Sundgot kan vi alltid stole på!! Occean - tja, vi får bare håpe det beste.

                          Helt enig.


                          Forøvrig mener jeg at vi har variable midtstoppere jeg da. Hvis man tar en titt på sesongen og målene vi har fått imot mot slutten (og som jo har "ødelagt" sesongen) så står faktisk personlige feil av midtstopperne for brorparten. og de andre personlige feilene står hovedsaklig backene for. Eller?

                          Videre mener jeg at heinz er god men for arrogant mht jobben sin.

                          Kali kommer, OO kommer, mykle kommer, koren blir, mifsud-good riddense, arild=pålitelig, diamant kommer, husàr kommer, BHR er god, blir bedre, Espen blir bedre og bedre.

                          Er relativt optimist altså.

                          FUGLA FOR SØLV 2007!

                          Kommentar

                          • BennyLem
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Aug 2005
                            • 2902

                            #33
                            Angående Mifsud, så er det også verdt å merke seg hvor mange av målene han skaper på "egen hånd". Ofte er det scoringer tatt ut av intet, som borte mot VIF og Lyn, og hjemme mot Brann. Han har ikke bare scoret mange mål, han har også scoret mange mål uten nevneverdig hjelp. I tillegg er det fine mål! Ikke mye Morten-Berre-pirke-inn-returer her...

                            Jeg har ikke sett Occean eller Myklebust dra mange slike fine seriescoringer i år. Occean har scora i møljespill eller dødballer, og Myklebust...vel...

                            Occean er mer avhengig av gode innlegg og dødballer. Med Påsan og Stoffe på laget tror jeg Occean kunne banka inn mange goller. Myklebust virker grei, men foreløpig ikke mer. Mangler ekstreme ferdigheter, og Mifsuds skuddfot og hodespill(!).

                            Greit nok at Mifsud brenner en del, men han skaper mye alene når LSK bli presset. I tillegg har han enorm kapasitet til å presse motstandenes keeper og forsvarsspillere. Det skal ikke undervurderes. Sundgot, Occean og tildels Myklebust er langt dårligere i denne fasen av spillet.

                            Sist, men ikke minst, Mifsud er en av tippeligaens mest effektive spillere sett opp mot antall spilte minutter. Totalt idioti å ønske han vekk.
                            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                            Kommentar

                            • Lars
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Feb 2004
                              • 6156

                              #34
                              Med det du skriver avslører du også en klar svakhet ved Mifsud. Du skriver at nesten alle målene hans kommer ved enkeltmannsprestasjoner. Sier ikke det en god del om Mifsuds egenskaper som lagspiller?

                              Mifsud er en god spiller, for all del, men han har også tydelige begrensninger, spesielt når det kommer til det lagmessige.

                              Personlig tror jeg det på mange måter blir bra for oss å miste Koren og Mifsud. Jeg er ganske sikker på at vi aldri kommer til å ta gull om vi spiller på en måte som legger så stort ansvar på enkeltspillere som vi gjør nå.

                              Kommentar

                              • KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

                                #35
                                Opprinnelig skrevet av Lars

                                Personlig tror jeg det på mange måter blir bra for oss å miste Koren og Mifsud. Jeg er ganske sikker på at vi aldri kommer til å ta gull om vi spiller på en måte som legger så stort ansvar på enkeltspillere som vi gjør nå.
                                Enig med deg her Lars. Hvis vi vinner en kamp er det Koren eller Mifsud som har stjelt overskriftene. Riise, Sundgot, Kiko, Wehrman midtstopperne har bidratt lite i avgjørende tilfeller offensivt (ved mål). Alt har vært opp til Mifsud og Koren. Neste år er vi avhengig av å bygge opp et kollektiv. Det tror jeg absolutt vi kan klare. Og en annen forskjell fra iår er at neste år er vi ikke gullfavoritter, siden media kommer til å henge seg opp i at vi har mistet Koren og Mifsud og at Occean var en flopp. RBK og Brann kommer til å bli tippet foran oss og kanskje et par lag til. Det betyr at vi neste år kan kjempe uten store forventninger fra riksmedia. Det tror jeg vil være ett glimrende utgangspunkt for oss.

                                Kommentar

                                • Lars
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Feb 2004
                                  • 6156

                                  #36
                                  Hvem trodde at vi kom til å være gullfavoritter i år på dette tidspunktet i fjor? ;-)

                                  Kommentar

                                  • Rønnern
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Nov 2003
                                    • 6690

                                    #37
                                    Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                    Myklebust virker grei, men foreløpig ikke mer. Mangler ekstreme ferdigheter, og Mifsuds skuddfot og hodespill(!).
                                    Først av alt, la meg få presisere at jeg har veldig liten sans for Fjøras brusing av fjæra til media der han lot all profesjonalitet seile sin egen sjø og praktisk talt kuttet snoren Michael hadde med hensyn til å skrive ny kontrakt med LSK. Jeg liker Michael og jeg hadde mer enn gjerne sett at han fortsatte i LSK.

                                    En kommentar når det gjelder hodespill, så er Myklebust langt bedre enn Michael, både i dueller og i presisjon. Han har bedre spenst og mer mye bedre sikte.

                                    Myklebust sine ekstreme ferdigheter er instinktet for mål. En juniorspiller som blir nr. 2 på toppscorerlisten i 1. divisjon for Hødd(!), er åpenbart en god spiller. Han er tillegg bedre teknisk enn Michael og er nok også en bedre tilrettelegger.

                                    Det er totalt urettferdig å dømme Myklebust ut fra det han har fått vist denne sesongen. Han kom dessverre skjevt ut i fjor og ble skadet tidlig i den første kampen hjemme mot Lyn (vi husker alle at Uwe satset på Powell og Sundgot i serieåpninga mot Start). Michael, som var blitt henvist til benken av Myklebust gjennom sistnevntes ekstremt gode sesongoppkjøring, kom inn, scoret og fikk selvtillit. En tillit han ikke ga fra seg før han ble skadet.

                                    Så kommer RL, Magnus er til tider en åpenbaring og kaprer en plass i starteelleveren mot RBK. Spiller bra og er en liten tå fra å putte ei kasse. Michael gjør et spennende innhopp og dermed er Myklebust ute i kulden igjen.

                                    Han har startet to kamper i år, begge til god kritkk fra supportere, trenere og f.eks. RB, men det har blitt skralt med spilletid, kun 287 minutter til sammen. Michael har hatt perioder i år på mer enn det hvor ikke han har scoret, så det er ikke oppsiktsvekkende lang tid uten scoring for Mykle. Han er nok en spiss som trenger å føle at han har tillit, noe han for tiden ikke har.
                                    Mvh Ronnie "The Runner"
                                    LSK for alltid

                                    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                    Kommentar

                                    • 119589
                                      Medlem
                                      Hoffnarr
                                      • Aug 2006
                                      • 41

                                      #38
                                      Kan vi ikke like gjerne forsøke å kjøpe gullmedaljene direkte av fotballforbundet da, iL? Så slipper vi å kjøpe et helt nytt fotballag for å gjøre drittjobben...
                                      Ja, for å utvikle spillerne som allerede er i klubben er utenkelig?

                                      Kommentar

                                      • Ketil Cantona
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Feb 2004
                                        • 6813

                                        #39
                                        Jeg ser ingen grunn til å grue meg til neste sesong...
                                        Vi har en Myklebust på benken som jeg mener ikke er noe dårligere enn Mifsud - Jeg mener Mykle er bedre som lagspiller og mer sikker innenfor 16 meteren. Mifsud har det å være litt for ego når det er 2 mot 2 situasjon. I.o.m at Mifsud stikker vil det garantert bli innhentet ny spiss.
                                        Koren tror jeg skriver ny 1 eller 2 års kontrakt da han ikke har mottatt noe tilbud fra høyere toppklubber. Hvis det viser seg at han stikker så tror jeg Khalid kan fylle den rollen meget bra.
                                        Occean har bare en vei å gå - gi mannen litt tillitt igjen og han vil blomstre(tror jeg...)
                                        Svakhetene ser jeg på backene, Shane har forsåvidt spilt ok men i enkelte kamper kan han virke litt for treg. Danton er en historie for seg selv(desverre er han altfor treg)
                                        Muller er en god keeper men må ta en del av baklegsmålene på sin kappe. Hvorfor? kanskje han ikke snakker godt nok med de 4 bak, eller er det fordi han stoler for mye på terioen om at den går utenfor(ref. hjemme mot søpla)
                                        Vi kan glede oss over at de unge er 1 år eldre og mer erfarne. Husar vil bli bedre og det samme med Mykle og Riise.

                                        Totalt sett ser det ikke galt ut, og tipper jeg rett så drar Fjøra opp et par knallspillere av bukselomma.:lsk:

                                        Kommentar

                                        • Sem
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Mar 2005
                                          • 1626

                                          #40
                                          Gresset er grønnere på andre sida osv...

                                          Jeg hadde blitt grådig bekymra om vi hadde bytta ut halve stallen etter hver sesong, fordi noen kanskje ikke har levert 100% ut fra potensialet sitt. Herre min hatt! Vi sitter jo på en ung og sulten stall, som har mange (gode?) sesonger foran seg. Vi driver og bygger stall her. Dumt å ikke se framover da. Det er vel ikke noe lag (som ikke har råd til å kjøpe verdens beste spillere til enhver tid) som klarer å kjøpe nytt lag hver jæ*** sesong. Kontinuitet er et nøkkelord. Gi nå for f*** gutta tid!

                                          :lsk:

                                          Kommentar

                                          Working...