Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Kippe fikk vel en bonus utbetalt i fjor for lang og tro tjeneste (5 mill hvis jeg ikke tar feil). Han signerte for lang tid i en periode hvor LSK lå dårlig an, og signeringen var spesielt ønsket fordi den ville gjøre oss mer attraktive ved fremtidige spillerkjøp. Mener det var sånn. Dessuten sender jeg ham alle lommepengene mine når vi holder 0-en mot søpla. Forsvunnet mye lommepenger de siste åra.
Dette er vel den mest interessante lønningen for oss (fra RB):
Per Bergs jubelår
LSK-investor Per Berg tjente nesten 40 millioner kroner i 2005.
Formuen hans har også gjort et kjempebyks fra 2004 til 2005, fra 35 til 61 millioner kroner.
Men det er inntekten hans som likevel vekker mest oppmerksomhet, med nesten 40 millioner kroner i 2005.
Er det bare meg eller er samtalig medier fyllt opp med lønne til alt av a,b og c-kjendisser? Totalt uinteressant spør du meg. Hvem i helvete bryr seg om hva tuftegutta og Idol-Tone tjener?
Bra at Per Berg gjør det bra da. :lsk:
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.
Nå er vel ikke ligningslønningene og formuene korrekte. Og det er ikke sikkert alt det Kippe har tjent kommer fra LSK, for alt vi vet kommer det fra gode investeringer...
Er det bare meg eller er samtalig medier fyllt opp med lønne til alt av a,b og c-kjendisser? Totalt uinteressant spør du meg. Hvem i helvete bryr seg om hva tuftegutta og Idol-Tone tjener?
Det kan kanskje være landslagsbonuser ute og går her? Husker ikke om han fikk noe særlig spilletid i 2005, men for noen år siden husker jeg at RB skrev om Pål Strand, som fikk et par fem-minutters innhopp på landsen. Fikk flere hundre tusen for det, hvis ikke hukommelsen min har gått helt i spinn.
Robert Koren Nettoformue: 87.515 Nettoinntekt: 1.053.709
Den lønna kan man bare doble med en gang.
Petter
jeg mener at hvis di gir Koren en 3års kontrakt på 10 til 12mill så kommer vi fortsatt godt ut av det. Han kommer garantert til og bli solgt iløpet av de 3åra. Pluss at han kommer til og bli en viktig spiller til og spille inn noen mill.
krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
Nå er vel ikke ligningslønningene og formuene korrekte. Og det er ikke sikkert alt det Kippe har tjent kommer fra LSK, for alt vi vet kommer det fra gode investeringer...
Er jo ikke vanskelig å finne ut hva de forskjellige tjener!! Bare å gå inn på skatteetaten.no. Må vite navn og poststed. Hva er forresten poststedet til Per Berg??? hehehe
Er jo ikke vanskelig å finne ut hva de forskjellige tjener!! Bare å gå inn på skatteetaten.no. Må vite navn og poststed. Hva er forresten poststedet til Per Berg??? hehehe
bor ikke han på heksebergåsen? da blir vel post adressen 2016 frogner?
bor ikke han på heksebergåsen? da blir vel post adressen 2016 frogner?
Stemte det!!! Per Berg har nok så han klarer seg han. Kontoen er nok ikke tom uka før lønning. Sjekka opp Kjell I: Røkke, har til pålegg på skiva han også.
Kommentar