Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
I det minste må man få lov til å kreve at drakta skal være av litt kvalitet. Ikke faen om jeg gidder å betale 649 kroner for en drakt med tilnærmet 0 kvalitet.
Jeg hadde også tenkt å kjøpe meg drakt i år! De er jo råtøffe, men pga problemene med kvaliteten drøyer jeg heller til neste år og håper det blir bedre!
Noe som ahr hørt noe her? Om drakta blir bedre til neste år?
Jeg kjøpte den nye hjemmedrakta nesten med en gang den kom ut, men angrer på at jeg ikke ventet nå når jeg ser hvor mye blekere den blir for hver vask, snart ser den mer hvit ut enn gul, svakt av diadora
Men har den blitt bedre nå eller er det best å vente enda litt lenger?
er designet klart ennå eller hvordan funker dette? Får lsk en katatolg eller noe med alle drakt modellene diadora har, så sier dem at denne vil vi ha i gult og sort?
Det var vel sånn det var med Adidas, men det har blitt sagt at vi nå får spesialdesignet draktene våre i større grad enn tidligere.
hva var så spesielt med de vi hadde ifjor? sett mange lag som bruekr de samme draktene? Eidsvold turn bruker vel samma draktene, flere engelske 1.div bruker de samme.
er designet klart ennå eller hvordan funker dette? Får lsk en katatolg eller noe med alle drakt modellene diadora har, så sier dem at denne vil vi ha i gult og sort?
Jeg snakket tilfeldigvis med ei dame fra Diadora tidligere i år. Hun arbeidet allerede da med neste års drakt, og sånn jeg forstod det på henne satt hun i et designteam som lagde drakter, eller forslag til drakter, spesielt for LSK. På det tidspunktet snakket hun om at den signalgulefargen på bortedrakta blir erstattet med hvitt neste år, og at dette skulle være "råtøft".
bare ikke bortedrakta blir rød igjen.... synes de hvite bortedraktene vi hadde i 2001 (hvit med røde ringer på armene) og den i 2002 eller 2003, den( helhvite) var fine..
Det beste ville vært helt svart kit med kanarigule detaljer...
(1) Klubb plikter å sende opplysninger til Forbundsstyret på fastlagt skjema om fargene på hoveddrakten som dens lag benytter. I 0., 1., og 2. divisjon menn og 0. og 1. divisjon kvinner skal klubb også sende opplysning om reservedrakter. Fargen på reservedrakten skal skille seg fra hoveddrakten både på trøye, shorts og strømper. Drakt anses godkjent dersom det ikke kommer innsigelser fra Forbundsstyret innen tre uker. Forbundsstyret publiserer hvilke drakter som er godkjent for de forskjellige klubber
(1) Klubb plikter å sende opplysninger til Forbundsstyret på fastlagt skjema om fargene på hoveddrakten som dens lag benytter. I 0., 1., og 2. divisjon menn og 0. og 1. divisjon kvinner skal klubb også sende opplysning om reservedrakter. Fargen på reservedrakten skal skille seg fra hoveddrakten både på trøye, shorts og strømper. Drakt anses godkjent dersom det ikke kommer innsigelser fra Forbundsstyret innen tre uker. Forbundsstyret publiserer hvilke drakter som er godkjent for de forskjellige klubber
LSKs hjemmedrakt: gul med sorte detaljer, shorts: sort med gule detaljer, strømper: gul. Jeg ser da ingen opplysninger i overnevnte reglement som skulle tilsi at LSK IKKE skulle kunne ha bortedrakt: sort med gule detaljer, shorts: gul med sorte detaljer, strømper: sort.
La oss for all del holde oss unna rød og hvit!:lsk:
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Jeg ser da ingen opplysninger i overnevnte reglement som skulle tilsi at LSK IKKE skulle kunne ha bortedrakt: sort med gule detaljer, shorts: gul med sorte detaljer, strømper: sort.
Men det er i hvert fall praksisen at NFF nektet å godkjenne årets variant av svart bortedrakt med gule detaljer. Derfor blei det endra til neongrønt etter pålegg fra NFF.
Har snakket med noen som spiller for LSK2, Dem har sett de nye draktene. Ifølge dem er hjemme draktene Signalgule, nesten lik den "gulfargen" som er på borte drakta. hvis d stemmer begynner jeg å lure på hva LSK driver med..
Kommentar