En Kanarivind blåser over Romerike

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    En Kanarivind blåser over Romerike

    For et par uker siden nådde vi målet vårt om 5000 betalende medlemmer i KFL for sesongen 2006. Lenge trodde vi dette bare var et utopisk mål, men til slutt greide vi det allikevel. Ingen tvil om at dette er meget imponerende, her er noen fakta som setter det hele i perspektiv.
    Skrevet av Arild Myklebust



    - Vi er dobbelt så mange medl. som august 2005.

    - Vi er Nordens fjerde største fanklubb i antall medl. Det er 25 millioner innbyggere i Norden. LSK kommer fra en kommune med 40000 innbyggere. Smak på den!

    - Vi er Nordens sjuende største fanklubb i antall syngende og stående fans. Kun FCK, Brøndby, VIF, AIK, Djurgården og Hammarby er større. Malmø er stort sett ganske jevnstore med oss, men i år har vi nok vært en god del bedre enn dem.

    - Vi knuser totalt fanklubber fra store områder med 100 000 +++ innbyggere. Eks: IFK, Gais, Agf Århus, Aalborg, Helsingborg, Viking, RBK, Brann etc. Disse klubbene skulle jo med vanlig logikk ha MYE større fanklubber enn oss.

    - Synginga og den generelle stadionstemninga på Åråsen har aldri vært bedre enn i år. Punktum finale. Det har vært synging nonstop i nitti minutter i stort sett alle kampene. Den dårligste synginga kom kanskje mot ODD hjemme, men til og med da, midt på sommeren, var det trøkk.

    - KFL er nå representert på alle tribuneseksjoner på Åråsen. RB-tribunen er nå en rein Kanari-tribune, den eneste forskjellen er at man sitter og ser kamp. De er konsekvent med på å klappe på hver sang, og de fleste sangene tråkker man også verbalt til på. Dette er en meget undervurdert del av Åråsen-stemninga, spesielt andre lags fans er ikke så oppdatert på den gode SAMLA stemninga det har blitt på stadion. De som var på Lerkendal så hvordan for eksempel Kjernen sliter med å få med seg andre tribuner på trøkk.

    TAKE OFF PÅ ROMERIKE!

    Høsten 2004 skrev RB v Espen Solbakken en lang artikkel der man så meget dystert på framtida til KFL og LSK. Hovedessensen var at vi hadde for dårlig lag, for lite fremtidsvyer og generelt var gått i stå både fotballmessig og tribunemessig. Samtidig hadde en viss bydelsklubb sin store høst med Steffen I / Puse-Hagen/ bohemfotball og full bullshitpakke, blanda med et gigantisk mediedrag. RB hadde ved siden av artikkelen et bilde av Apeberget hengende over et gjerde i scoringsjubel, omtrent som en metafor på at hunerne venter med en rambukk utafor LSK-døra. Busser fra hele Romerike skulle også settes opp til det blå paradiset, underforstått: Kunne ikke KFL /LSK egentlig bare legge inn årene? Situasjonen var sjeldent dyster den høsten, det virka som vi ikke hadde så mye mer å gi. Noen som husker at KFL var 200 stk i svingen mot LYN i oktober 2004? Eller at det var 3700 tilskuere på 0-4 katastrofen mot Odd i september samme året? Eller at VIF hadde en 3-4 kamper med over 20000 tilskuere den høsten? To år etter er ståa komplett annerledes. Kalde fakta igjen:

    - LSK har vært i cupfinale, Royal League-finale og er på vei mot medalje. OK, det har vært en rufsete høst, men summa summarum er ikke bronse noen katastrofe og det veit alle innerst inne. Selv om sutrekoppene har orgasme hver gang vi taper. Jeg har vært på nesten hver kamp, borte som hjemme, de siste 15 åra. Jeg har sett Haugesund borte i 2000 sammen med 12 andre, jeg har sett Molde hjemme i 2002 sammen med tidenes minste Kanarifelt-oppmøte etc. etc. Det vi opplever i år er milevis over dette, vi kan ikke vinne alt. Mange av verste sutrehuene prøver å glemme en patetisk karriere på andrelaget til Løvenstad med å servere den ene "analysen " etter den andre, som får Sølve Grotmol til å virke som en topptrener.

    - LSK er kvitt det ensidige imaget om langballer hele tida, mye på grunn av spillere som Koren og Mifsud m.fl.

    - LSK er mye mer i media. Ok, mye av det har den siste tida vært litt oppgulp fra Uwe og Fjøra, men det viktigste er at vi ER der. I de siste tre åra med Arne måtte vel noen bli drept for at tv og Akersgata skulle komme. Lik det eller ikke, vi lever i en ulvetid reint mediemessig der man må synes for å overleve i lengden. Her er Fjøra genial, selv om enkelte dinosaurer i LSK-miljøet har vanskelig å godta hans person.

    - LSK har nå nesten 9000 i snitt. Nesten uansett kommer vi til å knuse tidenes publikumsrekord fra 1977.

    - LSK har nå 2500-3000 medl. noe opp de siste årene. Antagelig kommer dette til å øke voldsomt neste år, da også klubben kommer til å sette inn store ressurser på å øke medlemsantallet.

    - KFL har 5000 medlemmer. Av disse kommer 4000 FRA ROMERIKE. Dette vil si vi har slått knockout på bl.a. apene det siste året. I en artikkel i juli i fjor sa Vif-fansen at de hadde 1000-1500 medl. fra Romerike, dette var i deres store periode reint suksessmessig, det vil si at antallet ikke akkurat har økt det siste året. Tar man vekk deler av Nittedal og Enebakk, der laga er med i andre fotballkretser, er talla enda mer flatterende for KFL. Tar man med alle de fra Romerike som følger Fugla uten å være KFL-medlemmer blir talla helt supre.

    Til alle sjølpissera i KFL, som har brukt de siste fem åra til å diskreditere LSK og KFL med sure oppstøt: Ta dere en bolle og hold kjeft! Følgende historie bør være talende:

    Når vi skulle møte VIF på Jessheim starta man selvsagt en tråd om kampen på forumet til KFL. Litt ute i tråden skjer det jeg og en kompis vedda på skulle skje. "Ja, nå blir jo KFL pissa på, apeberget har jo 50 prosent av medlemmene sine i gåavstand, hø-hø-hø.”

    Vel framme på stadion blir de fleste slått over hvor i helvete mange av unga/ungdommene/de vanlige folka på stadion som var hekta på Fugla. Når jeg sier hekta mener jeg HEKTA. Alle de tre sjetteklassene på en Jessheim-skole hadde møtt fram med flagg, de kunne alle sanga til KFL på rams, de dansa Lambada, utfordra oss til allsang, storma banen etter kampslutt m.m. Den nye Fuglagenerasjonen på full fart fram, attpåtil i et område som vi alltid har hatt litt problem å nå fram til

    Vår eminente Carola-psycho/speaker/nettguru og forsanger, Ronnie Hallen, skreiv et innlegg om dette etter Jessheim-kampen. Det har nesten ikke blitt kommentert, selv om det er så inn i helvete viktig at etterveksten i LSK-KFL viser bra prognoser. Tydelig at sjølpisser-parasittene i KFL ikke vil rikkes i sitt verdensbilde der vi er en ussel lillebror på de fleste områder, med en fiendtlig presse der "alle hater LSK.” Sjekk hvem som jobber i tv og Oslo-avisene og finn ut hvor mange som faktisk holder med /er positiv til LSK. Da får du deg en stor overraskelse.

    LSK-Shopen har nå nesten 7 millioner i omsetning kun på supporterutstyr. Dette er en fordobling fra to år siden, en tidobling fra 2002-sesongen da vi solgte utstyr for 650 000 kr. Før i tida var du faen meg nesten aleine med å gå i utstyr, nå kan du ikke gå rundt i distriktet uten å se folk med diverse utstyr og rekvisita.

    Vi setter opp busser fra mange steder på Østlandet. I år har det vært ruter med varierende hyppighet fra Vestfold, Hadeland, Gjerdrum/Korset, Råholt og nedover, Lørenskog/Blystadlia, Østfold, Bjørkelangen, Høland og Enebakk.
    Enkelte steder er verdt en ekstra titt:

    RÅHOLT: Per Arne Kristiansen og hans Råholt Kanaris har hatt et forrykende år. Fra å være en liten gjeng med "rett på kampen, kjøpe ei pølse, synge litt og så dra hjem igjen"-gjeng på 4-5 stykker har det virkelig tatt av der oppe. Nesten til hver hjemmekamp har det vært satt opp buss fra Råholt fra Texas pub. På nevnte pub har man også arrangert Fuglafrokoster, quizer m.m. Man har også verva over 100 nye medlemmer til KFL i år, vært en drivende kraft på mange borteturer og hatt en stor positiv virkning på synginga på Felt A. Respekt!!!
    GJERDRUM: Den vesle bygda nord for Skedsmo er et realt Fuglafeste. I forhold til innbyggertall har denne bygda flest medlemmer i KFL, kanskje i konkurranse med andre sterke LSK-steder som Frogner og Leirsund. Primus motor i Gjerdrum Kanaris, Kjell Olafsrud , har imidlertid gjort en gedigen jobb med å pushe medlemmer på kamp, både borte og hjemme. Mot VIF borte 12.mai var det en egen buss med folk fra Gjerdrum klare til å følge Fugla. Kjell forteller om en viktig detalj, nå har det blitt KULT å holde med Fugla igjen, mye på grunn av KFL, tromma, de nye sangene, trøkket uansett resultat, kulere klær etc.

    BJØRKELANGEN OG HØLAND: Arve Bratberg fra Høland og Kjell Roar Nygård fra Bjørkelangen gjør en sinnssyk jobb utover mot svenskegrensa. Til kampen mot VIF 18/9 solgte disse gutta mellom 200-300 billetter aleine. Når vi møtte Høland i cupen kunne folk se litt av jobben disse to hadde gjort. Sjelden har vel man sett flere Fugladrakter på et så lite sted enn akkurat denne varme maidagen. Makan til kontaktnett skal du leite lenge etter, disse gutta virker som dem har 500 stk i nær bekjentskapskrets!

    LØRENSKOG: Hvis man sier at en person er en voldtektsmann blir han til dette i folks øyne. I all sin tid har myten gått sånn: Det finnes nesten ikke Fuglafans på Lørenskog. Dette er KFL/LSK`s lengstlevende myte, fullstendig pisspreik fra ende til annen. KFL har over 300 medl. på Lørenskog, KFL blei starta av 50 prosent Lørenskauinger, KFL har de siste to åra hatt flere fester med massivt oppmøte i kommunen, KFL har et sterkt SOS-Rasisme-lag her etc. etc. I tilskuerundersøkelsen LSK hadde i 2001 kom Lørenskog veldig godt ut av det. Etter Korset, Lillestrøm og Rælingen var det flest folk fra Lørenskog på Åråsen. Dette er meget bra når vi veit at det er INGEN naturlig kobling mellom Lørenskog og Lillestrøm. Folk må derfor ha sterkere grunner til å holde med Fugla, det er nok grunnen til at KFL har såpass mange profilerte medlemmer fra Lørenskog. Ståa er også enormt mye bedre enn for ca 10 år siden. da jeg begynte i jobben på Solheim skole kunne du telle Fuglafans på ei hånd. Til de fleste storkampene i år har jeg solgt mellom 30 og 40 billetter bare på min egen arbeidsplass. Morsomt er det også å se at mange kommer på de såkalt kjipe kampene. En kompis av meg fortalte om 15-20 Lørenskog-Kanaris fra Kjenn-området på RB-tribunen mot Stabæk.

    Tenke fremover

    Til sist må vi tenke framover. 5/11 er denne sesongen over, da er det blanke ark og full tenning for hele LSK og KFL. Viktige ting blir da:

    - Få et lag som er balansert i alle lagdeler, kanskje supplere de mange unge med noen rutinerte godspillere.

    - LSK har et voldsomt behov for en medierådgiver, nå er det mye talentløse utspill og sure oppgulp. Vi må EN strategi for dette, som skal gjennomsyre alle ledd i klubben.

    - Vi må jobbe for selge massivt med sesongkort. Mer info kommer. Til alle kamper på Åråsen må det også utformes planer for å fylle opp stadion.

    - Vi må fortsette den harde og godt gjennomførte jobbinga mot diverse steder på Romerike. Ikke et jævla sted skal få unngå å få merke at KFL er til.

    - KFL bør sette seg et mål om minimum 6000 medl. i 2007. LSK bør komme et sted langt opp mot 4000 medl. mellom 2500-3000 nå. For LSK er markedet veldig stort i forhold til det man har nå.

    - KFL må jobbe steinhardt for å sikre at stemninga blir enda bedre enn nå, man må aldri tro at det som er bra nok i 2006 holder i 2007

    - Alle avdelinger i KFL (Fugla Tifo, Humbug, kfl.no, Arrangement, Sang, Busser, Medlemskap, kafe osv.) må pushe seg sjøl mot et godt nytt år.

    Til slutt vil jeg takke alle for en super innsats for KFL i år. I dag feirer vi at vi er blitt 5000 medlemmer, det har vært en lang vei fra stiftelsen i kjelleren til Kent Dysterud 3/12 1992 til dagens resultat. Grattis med dagen alle Kanaris!!!

    Mvh Arild Myklebust!!!
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!
  • Seb.R
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Apr 2006
    • 4159

    #2
    Takk for en fantastisk sesong. Skuffende ending i Tippeligaen fra Høsten, men vi lever!

    Jeg legger også til at vi har en fantastisk bra supporterside, med gode fotografier fra mange av kampene, et godt og oversiktlig forum og andre små, men viktige momenter som skiller KFL.no fra andre supporter-nettsider.
    www.sebastianramsland.com
    www.twitter.com/sebramsland

    Kommentar

    • Fugla- patriot83
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jan 2005
      • 1241

      #3
      Bra skrevet av Mykle.

      Leve KFL!!
      -- Lenge Leve Lillestrøm!! --
      Galskap er bare begynnelsen når du blir med...

      En god latter forlenger livet. Værsågod - her er noen minutter ekstra til livet ditt.

      Kommentar

      • larsbøffel
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1028

        #4
        oi dette var langt! men det var verdt å lese! veldig bra innlegg som vanlig!
        Gleder meg til 2007!

        Kommentar

        • Torolf
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 9574

          #5
          Opprinnelig skrevet av Rønnern
          - KFL bør sette seg et mål om minimum 6000 medl. i 2007.
          Et rørende innlegg av Mykle. Han skriver så levende og godt at jeg ser ham for meg der han står og liksom spytter ut ordene.

          Jeg tror det er realistisk å nå målet om 6000 medlemmer i 2007 under én forutsetning: at KFL sender ut spesifiserte fakturaer til alle sine eksisterende medlemmer med navn, beløp og en betalingsfrist. Dette er en gammel kjepphest som jeg rir hvert år, men jeg kommer til å fortsette med det til KFL gjør noe med saken.

          Kommentar

          • veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

            #6
            Veldig positiv lesning på en torsdags morgen!! Herlig!
            En annen ting som kommer til å sprenge grenser neste år er sesongkortsalget. Er det noen som tør å ikke sikre seg sesongkort til feltet?? Jeg tør ikke, etter det fantastiske tilbudet LSK har gitt oss.

            En annen ting er medlemsskapet i klubben. Må innrømme at jeg faktisk aldri har hatt medlemsskap her, men det skal det bli forandring på.

            Kommentar

            • sniper
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 5254

              #7
              Opprinnelig skrevet av Torolf
              Et rørende innlegg av Mykle. Han skriver så levende og godt at jeg ser ham for meg der han står og liksom spytter ut ordene.

              Jeg tror det er realistisk å nå målet om 6000 medlemmer i 2007 under én forutsetning: at KFL sender ut spesifiserte fakturaer til alle sine eksisterende medlemmer med navn, beløp og en betalingsfrist. Dette er en gammel kjepphest som jeg rir hvert år, men jeg kommer til å fortsette med det til KFL gjør noe med saken.
              Vi er to om dette Torolf. Håper vi klarer dette i år, hadde vært veldig mye bedre, både for oss som styrer, samt alle medlemmene våre.

              Petter

              Kommentar

              • bøllefrø
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Sep 2004
                • 462

                #8
                Opprinnelig skrevet av veiron
                En annen ting er medlemsskapet i klubben. Må innrømme at jeg faktisk aldri har hatt medlemsskap her, men det skal det bli forandring på.
                Sjokkerende. 1356 innlegg uten å betale "lisensen". Er det mange som deg burde det bli en smal sak å øke medlemstallene drastisk

                Kommentar

                • veiron
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 6267

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av bøllefrø
                  Sjokkerende. 1356 innlegg uten å betale "lisensen". Er det mange som deg burde det bli en smal sak å øke medlemstallene drastisk
                  Har aldri følt noe behov for det, selv om jeg har tråkka på Åråsen lenger enn de aller fleste medlemmer i KFL. Ikke har det vært noe pushing på det fra klubben sin side heller, så da blir det lett å "glemme".

                  Kommentar

                  • egil
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2005
                    • 1119

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Torolf
                    Et rørende innlegg av Mykle. Han skriver så levende og godt at jeg ser ham for meg der han står og liksom spytter ut ordene.

                    Jeg tror det er realistisk å nå målet om 6000 medlemmer i 2007 under én forutsetning: at KFL sender ut spesifiserte fakturaer til alle sine eksisterende medlemmer med navn, beløp og en betalingsfrist. Dette er en gammel kjepphest som jeg rir hvert år, men jeg kommer til å fortsette med det til KFL gjør noe med saken.
                    Tror helt opplagt at dette er den enkleste måten å beholde et stabilt, høyt medlemstall. Bedre enn allverdens vervekampanjer.

                    Jeg er blant dem som i alle år har vært treg til å betale medlemskapet, og som et par ganger har fått Mykle på nakken i siste serierunde hvor medlemskapet har blitt betalt kontant (ikke tull).

                    Ved å spesifisere innbetalingsfakturaen får en et mer personlig forhold til medlemskapet. En vil tenke at Mykle og Petter sitter og følger med på hvem som ikke har betalt ved betalingsfristens utløp. Fakturaen vil grine mot deg utover våren, og du må til slutt bare betale den.

                    Hvis dere kontakter et firma som driver med fakturering med en diskett med medlemmenes navn og adresse er dette en enkel sak. Tror ikke det vil koste allverden.
                    KFL - medlem nr 23

                    Kommentar

                    • egil
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Oct 2005
                      • 1119

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av bøllefrø
                      Sjokkerende. 1356 innlegg uten å betale "lisensen". Er det mange som deg burde det bli en smal sak å øke medlemstallene drastisk
                      Jeg vet ikke helt om du fikk med deg at dette gjelder medlemskap i LSK og ikke i KFL. Jeg føler det heller ikke som viktig å være medlem i LSK
                      KFL - medlem nr 23

                      Kommentar

                      • bøllefrø
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2004
                        • 462

                        #12
                        Der tok du meg. Leste litt kjapt jeg gitt. Bøyer meg i støvet.

                        Kommentar

                        • morten
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Feb 2004
                          • 2156

                          #13
                          Eneste grunnen til at jeg skal melde meg inn i klubben er for at de skal få et medlem til
                          Badekar
                          http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                          Kommentar

                          • KFL109
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Dec 2003
                            • 1958

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Rønnern
                            For et par uker siden nådde vi målet vårt om 5000 betalende medlemmer i KFL for sesongen 2006.

                            - Vi er dobbelt så mange medl. som august 2005.
                            Veldig bra og veldig positiv artikkel! Jeg er stolt av hva styret har greid å få til sammen med mange dedikerte personer i ulike undergrupper og <Stedsnavn>-kanaris. Dette har ikke kommet av seg sjøl!

                            Samtidig er det ikke tvil om at lista nå er lagt høyt, og det blir spennende å se utviklinga. Vil de nye medlemmene være like tålmodige som oss andre som dessverre "har blitt vant til" at Fugla snubler i jakten på troféer?

                            Jeg tror vi har en unik mulighet, mest fordi det er så mange unge blant de nye i fansen. Det er nå en gang sånn at de fleste forblir trofast mot laget sitt hele livet. Det er disse som vil bli grunnfjellet i Kanari-Fansen de neste åra.

                            Sikrer vi oss 3. plassen med tilhørende medaljeutdeling på Åråsen i siste serierunde vil vi ha med oss en veldig positiv følelse inn mot Royal League. Dette vil også øke interessen for å hoppe på det gode sesongkorttilbudet.

                            Et så godt sesonkortsalg som de ivrigste av oss har våte drømmer om vil bidra til et stappfullt Åråsen i 2007, høy stemning og et ennå bedre fundament for videre utvikling av Kanari-Fansen.

                            Jeg ønsker styret og øvrige ildsjeler lykke til med arbeidet!
                            Vidar Evje

                            Kommentar

                            • iL
                              Seniormedlem
                              --==FORUMRUNKER==--
                              • Jan 2004
                              • 10771

                              #15
                              Kan noen lista opp gode grunner til å være medlem i LSK?

                              (utenom stolthet og at man støtter klubben med enda noen kroner)
                              Kanarifugla flyr høyt i år!

                              Kommentar

                              • veiron
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6267

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av iL
                                (utenom stolthet og at man støtter klubben med enda noen kroner)
                                Pengestøtten er vel grunnen til at jeg skal melde meg inn. Noen andre grunner kommer jeg ikke på!

                                Kommentar

                                • RSP
                                  Moderator
                                  • Aug 2004
                                  • 10498

                                  #17
                                  Melde meg selv inn i LSK for noen uker siden. Det å kanalisere enda noen kroner til klubben var nok viktigste årsak. Men det finnes enda noen grunner:



                                  Fikk forøvrig medlemsbladet nylig, og synes at det innholdt en del bra stoff.

                                  Kommentar

                                  • Jan Banan
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Jan 2004
                                    • 809

                                    #18
                                    og... DER var også jeg medlem av LSK. Men finnes det virkelig ikke medlemsfordeler som rabatter i butikker osv? I så fall er det noe som umulig kan være så vanskelig å fikse om klubben gidder.
                                    - Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.

                                    Stuart Baxter har forstått det.

                                    Kommentar

                                    • iL
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Jan 2004
                                      • 10771

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av veiron
                                      Pengestøtten er vel grunnen til at jeg skal melde meg inn. Noen andre grunner kommer jeg ikke på!
                                      Jeg synes ikke det er en grunn, da kunne jeg like gjerne bare overført de penger.

                                      LSK.no lister opp følgende "fordeler"

                                      - Klubbavisen LSK-posten kommer direkte i din postkasse med 4 til 6 nr. pr. år.
                                      - Møterett til klubbens generalforsamling og medlemsmøter
                                      - Rabatter på sesongkort og enkeltbilletter på Kanarifeltet (Ståplass)

                                      LSK-posten fikk jeg for første gang nå i høst, okb skriver bra, og interesant lesning som man ellers ikke får se i andre foraer.

                                      Møteretten gir de aller fleste beng i ser det ut til, da sist allmøte hadde 60-80 fremmøte, av 2000 medlemmer.

                                      Rabattene er noe man allerede får igjennom KFL medlemskap.

                                      Når man ser på alle fordelene man får som KFL medlem, bør også LSK kunne hoste opp en rekke fordelere igjennom sine sponsorer/samarbeids partnere,
                                      for å kunne trekke fler medlemmer uten den moralske "du må jo støtte klubben din".
                                      Kanarifugla flyr høyt i år!

                                      Kommentar

                                      • burgern
                                        Medlem
                                        Møteplager
                                        • Mar 2004
                                        • 80

                                        #20
                                        Haugesund 2000

                                        Jeg var også i Haugesund i 2000...

                                        Har aldri kjørt buss lenger enn Oslo siden da..:twisted:

                                        Minibuss 10 timer hver vei suger..
                                        En klubb i norge....LSK

                                        Kommentar

                                        Working...