KFL T-skjorte i Hotel Cæsar
Collapse
X
-
-
Mykle med tårer i øyekroken.....
De av dere som av og til, eller ofte får en telefon av "Arildo Mykle" har muligens lagt merke til en ting....
Han ringer aldri under sendingen av hotel Cæsar. ALDRI. Jeg har ringt han noen ganger under sendingen.., og blitt pent nødt til å ringe tilbake etter sendingen...
Han sitter da spikret foran sin TV og følger med serien, noe han har gjort i alle år...i værste fall se reprisen om noe SVÆRT viktig måtte gå foran.
Tipper at "Arildo" holdt på å svelge koteletten sin og poteten sin feil når han opplevde å se en god gammel T-shirts i favorittserien sin...
:lsk:
Frodethai
"JA TIL MYKLE I HOTEL CÆSAR"Frode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Ja dette var stort dere..Vi har et stykke å gå for å si det sånn..Kommentar
-
For å si det sånn folkens. Øyvind spiller en kul rørlegger, og den ENE "vif supporteren" som var med i serien var en hyper distre, håpløs Portier (Åge Nygård) som aldri sa en setning uten å starte med "æhh, øhhh, vel....."
Hadde vært mer flau om jeg var vif supporter, enn å se Øyvind i LSK t-shirtDet var min mening, og den er alltid riktig!Kommentar
-
Kompis, ta det med ro, hehe!! For 30 spenn kan du få dagspass på tv2, og da kan du se den episoden om igjen til krampa tar deg!Kommentar
Kommentar