Jeg er sikker på Uwe vil være ganske fornøyd i morgen også. Han vil trolig hevde at vi spilte våre beste omgang for sesongen i dag, og at det kun var et par "personlige feil" som gjorde at vi ikke vant kampen.
Er Uwe god nok som trener for LSK?
Collapse
X
-
OO, MM og Riise trenger innlegg fra venstrekant, som de aldri får.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
du larvepungen, ikke kom her å beskyld meg for å være dum... Jeg har i hele år mast om at vi trenger venstrekant, men de blir feil å legge skylda på venstrekanten i dag.Espen spilte bra, slo ingen bra innlegg men han gjorde mye annet bra... Han spilte bede idag enn det Kiko noen gang har gjort.. . Udugelighet foran mål/ god tromsø keeper + noen tvilsomme avgjørelser er grunnen til at vi tapte..Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Men spørsmålet er reellt. Greit nok at jeg er sur fordi vi nettopp har tapt, og ekstra sur fordi jeg har sett kampen på TV og ikke på Åråsen, men jeg frykter det verste i år. Jeg frykter at vi havner på 5. plass, tatt igjen av Lyn, som slår oss på Åråsen i siste kampen. Odd borte vinner vi garantert ikke sånn vi spiller om dagen.
OK - vi spilte ut Tromsø i 1. omgang, og Berntsen er en pikk av en dommer, men Tromsø i 1. omgang tror jeg er det svakeste toppserielaget jeg har sett siden vi slo Mjølner for en drøss år siden. Og når Uwe bytter oss ut av kampen og fjerner Koren ved å sette han som spiss, så begynner jeg å lure.
Faktum er at Uwe ikke har maktet å overføre hverken vinnervilje, kynisme, selvtillit eller killerinstinkt til gutta. Da mener jeg det er betimelig å stille spørsmålet om han er rett mann som trener - særlig når han har et lag med diamanter der tidligere trenere har disponert et lag fullt av gråstein.Kommentar
-
Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Spørsmålet her er "Er Uwe god nok som trener for LSK?"
Der er svaret et RUNGENDE NEI!!!!!! Han gjør så mye rart med laget og byttene at jeg tror jeg spyr snart. Å bruke Søgård og Kiko som venstrekant er som å dytte Carlsberg i vaskemaskinen og tro at tøyet blir rent
Når det er spilt 55 minutter idag så begynner han å stresse, mase og veive med armene for å få fart på spillet. Dette fører ikke til noe annet enn stressa spillere som gjør ting fortere enn de mestrer. Her skal han heller roe ned spillet, slik at gutta får ro til å bearbeide motstanderen.
Vi tok 4 plass og cupfinale ifjor, og i år er vi ute av cupen i kvarten og blir i hvertfall ikke bedre enn 4 plass. Jeg tror heller vi havner på 5 jeg, for Odd borte og Lyn hjemme lukter 0 poeng en lang vei slik vi har spilt siden sommerferien.
Dette er rett og slett sørgeligDet var min mening, og den er alltid riktig!Kommentar
-
Det er ikke Uwe som ikke er god nok, vi har rett og slett ikke gode nok spillere.
Virker som det er høyere terksel for mange å sette spørsmålstegn til spillerne enn for treneren.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Jeg er enig i det. Samtidig må vi huske på at Uwe fikk lov til å handle flere spillere i fjor. Han ga selv utrykk for at han hadde en komplett stall som var helt på høyde med konkurrentene. Men jeg er enig i at han tok feil i så måte. Brann og Rosenborg har vesentlig bedre spillere enn oss.Kommentar
-
Det som er håpløst er at enkelte gjennom sesongen har ønsket (særlig) Mifsud og Koren bort.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Hey! Idiotparade her jo! Dere er latterlige, kunnskapsløse, og som supportere er dere verdt omtrent like mye for klubben som en tilfeldig fugleskit i storgata. Tror dere Alex Ferguson gjorde alt rett i Aberdeen? Eller at Arsene Wenger var sinnsyk fra første øyeblikk i Monaco? Ja, Uwe gjør en og annen taktisk disposisjon som ikke henger på greip, men disse feilene går på én ting, og kun én ting; manglende rutine. Dere har tydeligvis ikke skjønt en døyt av konseptet kontinuitet, mens fotballforståelsen tydeligvis ikke er den største heller. Uwe er rett mann, og denne kampen var det ikke vi som tapte, men Espen fuckings Berntsen.
PS! Flo i stedet for Myklebust??? Du kan da umulig være interessert i fotball. Penny og stall er nok mer i din gate. Makan til horseshit.Ni principe ni rey...
D10S!Kommentar
-
Problemet er vel at spillerne ikke har "skint" så mye som man forventet. Samtidig som motstanderne i toppen har hatt mange spillere som har spilt godt over tid.
Det er uansett trenernes ansvar å få spillerne fit og i form til å levere en god sesong.Kommentar
-
Hey! Idiotparade her jo! Dere er latterlige, kunnskapsløse og som supportere er dere verdt omtrent like mye for klubben som en tilfeldig fugleskit i storgata. Tror dere Alex Ferguson gjorde alt rett i Aberdeen? Eller at Arsene Wenger var sinnsyk fra første øyeblikk i Monaco? Ja, Uwe gjør en og annen taktisk disposisjon som ikke henger på greip, men disse feilene går på én ting, og kun én ting; manglende rutine. Dere har tydeligvis ikke skjønt en døyt av konseptet kontinuitet, mens fotballforståelsen tydeligvis ikke er den største heller. Uwe er rett mann, og denne kampen var det ikke vi som tapte, men Espen fuckings Berntsen.Kommentar
-
Kommentar
-
hva denne tyskeren tenkte da han skjøv en glimrende Robert Koren opp som spiss etter 10 minutter i andre omgang må han selv forklare. Tv komentatorer og til og med trenere med bare miniputterfæring klødde seg i hodet, men nå er det heldigvis snart slutt. I værste fall bare en sesong til. I beste fall om en uke eller to.Kommentar
-
Rosenborg med Sapara er i en særklasse. Personlig mener jeg vi har en langt bedre stall en Brann totalt sett. Det er også den klart beste stallen vi noensinne har hatt. Skal ikke mange år tilbake før Jørn Heggestad, Tore Holm, Erik Rudi og andre var i troppen og spilte. Mattigoal, Birkeland, Dadason, Sveinung, Fjørtoft osv. ble hentet inn for å redde oss. Det var tider det.
Nå hadde vi bl.a. to (på papiret) gode spisspar før sesongen. Det har vi aldri hatt tidligere. Det vi har manglet er keeper, venstrekant og en god defensiv midtbane.
For å vri litt på en kommentar fra forumet tidligere: "Rosenborg har Sapara, vi har Søgård, det er feige lag det..."Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
Kommentar