LSK2 - Mo IL lørdag 21. oktober kl. 14.00 på Lillestrøm Stadion

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Rønnern
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6690

    LSK2 - Mo IL lørdag 21. oktober kl. 14.00 på Lillestrøm Stadion

    Årets siste match for rekruttlaget, kampen spilles på Kunstgressbanen.
    Mvh Ronnie "The Runner"
    LSK for alltid

    Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!
  • Canário
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 1471

    #2
    1-0 til Mo IL etter første omgang, etter at nordleningene scorte på en retur fra Otto som han i utgangspunktet burde ha stålkontroll på. Ikke allverdens sjanser etter 45 minutter, mye stillingskrig på midten med tidvis hissige nordleninger, noe som også førte til at Mos Pål Flønes pådro seg rødt kort etter knappe 15 minutters spill. Scoringen til Mo IL var vel nærmest deres første 100% sjanse, mens fugla har hatt en del skuddforsøk og cornere som har vært av det farlige merke. Generelt sett ikke mange som har hatt en stor kamp hittil, men Ragnar Hovind (?) og Eirik Berthussen er de, i mine øyne, som har utmerket seg mest etter de første 45.

    Canário

    som orka bare en omgang i 10 grader på stadion.

    Kommentar

    • tanksenter
      Juniormedlem
      Bøffel
      • Apr 2006
      • 28

      #3
      hva ble det til slutt?

      hva ble det til slutt?

      Kommentar

      • detvarvondtdet
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Jul 2006
        • 398

        #4
        Opprinnelig skrevet av tanksenter
        hva ble det til slutt?
        1-0 til Mo.. eneste nevneverdig fra 2 omgang var rødt kort til Kiko.. jeg sto på motsatt ende av hendelsen så jeg kan ikke utale meg særlig om den..men den virket kontroversiell pga av alle reaksjonene fra både benkene, tilskuere og spillere.. Stort sett enveiskjøring i andre omgang..mot mo sitt mål.. Erik B var positiv. samme var Johann Petter..
        "Dere kan sitere meg på dette:
        Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
        Fjøra

        Kommentar

        • gilbert
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 3197

          #5
          LSK 2 stilte fra start med

          Otto Fredrikson
          JP Winsnes - Eirik Bertheussen - Lasse Bergan-Foss - Nickolas Sparby
          Andreas Castilla - Ragnar Hovind - Khaled Mouelhi - Jonas Kordahl
          Shkodran Rexhaj - Jørgen Slorafoss

          Eneste bytte for andrefugla var Castilla ut etter 62 minutter, og Morten Derbak Pettersen inn. "Slora" tok da høyrekanten og Morten spissplassen sammen med Shkodran.

          Som nevnt ovenfor ble Pål Flønes utvist etter en altfor sein tackling av Eirik og sitt andre gule kort etter 13 minutter; det første hadde han fått noen få minutter tidligere etter å ha angrepet Eirik i ryggen mer enn han angrep ballen i en hodeduell. Dommeren var striks, men stort sett fair, men jeg skjønte heller ikke stort da Kiko ble vist av banen, uten noe foregående gult som jeg hadde notert, etter sigende etter kjeftbruk. Mo-spillernes kjeftbruk gjennom hele kampen burde i så fall, etter svært mange tilskueres mening, ha sendt flere av dem av banen langt tidligere.

          Mos mål kom på deres eneste kontring etter at Fugla i andre halvdel av første omgang hadde pressa voldsomt og hatt flere store sjanser. Blant annet hadde Castilla en stor sjanse han burde ha satt ("ryggsekk"), og én han skapte sjøl med en god prestasjon like etterpå, som gikk like over krysset.

          Etter pause pressa Fugla enda mer, men tross minst åtte-ti målsjanser totalt, blant annet på en lang rekke hjørnespark, ville ballen ikke inn. Shkodran hadde minst tre store sjanser i andre omgang, og burde satt iallfall én av dem, og innbytter Morten hadde også muligheter, samt at Eirik heada over eller utafor på to av cornerne.

          gilbert
          Last edited by gilbert; 21.10.2006, 15:48.

          Kommentar

          • detvarvondtdet
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jul 2006
            • 398

            #6
            Opprinnelig skrevet av gilbert
            jeg skjønte heller ikke stort da Kiko ble vist av banen, uten noe foregående gult som jeg hadde notert, etter sigende etter kjeftbruk.
            gilbert
            Han fikk 2 gule på rappen. Et gult for fellingen og et gult for det han sa til spilleren han fellte.. Men dommeren viste bare det røde da han ikke rakk og vise det første gule før han pådro seg det andre....puh,,skjønner?
            "Dere kan sitere meg på dette:
            Jeg blir heller nummer ni med et lag som drar sammen, enn nummer tre med en møkkagjeng"
            Fjøra

            Kommentar

            • RoyVaadal
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2004
              • 4055

              #7
              Opprinnelig skrevet av detvarvondtdet
              Han fikk 2 gule på rappen. Et gult for fellingen og et gult for det han sa til spilleren han fellte.. Men dommeren viste bare det røde da han ikke rakk og vise det første gule før han pådro seg det andre....puh,,skjønner?
              Nei, dette skjønner jeg ingenting av. Trodde dommeren var helt nødt til å vise to gule og så et rødt kort. Ellers er det jo ikke lett skille på direkte rødt kort og to gule som gir rødt.

              Straffen er jo også helt avhengig av om det er direkte rødt eller to gule.
              Hvis vi går ut fra at det er to gule så må han vel bare sone kveldens kamp mot Tromsø, der han likevel var uaktuell. Eller?
              RoyVaadal.

              Kommentar

              • Torolf
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2004
                • 9574

                #8
                Opprinnelig skrevet av RoyVaadal

                Straffen er jo også helt avhengig av om det er direkte rødt eller to gule.
                Hvis vi går ut fra at det er to gule så må han vel bare sone kveldens kamp mot Tromsø, der han likevel var uaktuell. Eller?
                Ifølge RB hadde det røde kortet ingen betydning for kveldens kamp.

                Kommentar

                Working...