Showkamp mot Fjellhamar

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Latvijan
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Feb 2005
    • 360

Showkamp mot Fjellhamar

Tirsdag 24/10 kl.17:30 spiller LSK "showkamp" mot Fjellhamar FK for å innvie den nye kunstgressbanen på Fjellhamar.

Fjellhamar FK har i over ti år drømt om å få egen kunstgressbane, endelig har det skjedd. Alle inntekter går til oppvarming av banen i vinter.

Alle Strømmen og Lørenskog Kanaris med respekt for seg selv bør dukke opp.
    Fjellhamarbanen ligger 15 sekunders gange fra Fjellhamar stasjon, som igjen er en 6 minutters togtur fra Lillestrøm.

Hva som ligger i ordet showkamp er noe usikkert, men det ryktes om Rösler, Fjørtoft, Grodås, Henning Berg, Halle osv.
    Støtt en av de mindre klubbene på Romerike, dette er klubben som gav oss Gudbrand Ensrud!!!

Tirsdag 24/10 kl.17:30
  • larsbøffel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 1028

oi, takk som sier i fra! hvis ikke hadde jegi kke vist noe om dette! denne kampen skal jeg på!

Kommentar

• SAEDbeger
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2006
      • 421

morro, som gammel fjellhamar rev må dette vurderes!

Kommentar

• trigz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jan 2004
        • 7157

Har dem fått kunstgress, nå? Svarte, man skulle vært 15 år yngre. Da jeg vokste opp var det bare den sure grusbanen der borte. Ikke rart jeg aldri trente opp ballfølelse, høh høh
        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• TorTor
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Oct 2004
          • 335

Det er noe jeg bare må ha med meg... Har spillt på Fjellhammar i 15 år. Kjørte forbi der her om dagen og la merke til det nye kunstgresset. Kanskje greit at det ikke kom før, da jeg måtte gi meg med fotballen pga dårlige knær.....

Kommentar

• Guling
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Jun 2004
            • 484

Opprinnelig skrevet av trigz
            Har dem fått kunstgress, nå? Svarte, man skulle vært 15 år yngre. Da jeg vokste opp var det bare den sure grusbanen der borte. Ikke rart jeg aldri trente opp ballfølelse, høh høh
            Herlig nostalgi, dette. Få ting sitter klistra i minnet som de fantastiske gjørmekampene på gamle Fjellhamar stadion. Men med kunstgress både på Torshov og Fjellhamar, så begynner det å bli levelig.

Det dumpa ned et infoskriv i postkassa i dag, der Latvijans mistanker om et LSK-lag bestående av gamle stjerner ble bekrefta. Det sto vel noe sånn som "Rösler, Halle o.l.", i tillegg til at Bjelleklang og Trond Granlund skal underholde, og at ordfører Åge Tovan skal stikke nesa si fram litt.

Blir en fin happening, dette, og denne type ting er perfekt for å skape mer LSK-patriotisme i det altfor blå Lørenskog...

Kommentar

• iL
              Seniormedlem
              --==FORUMRUNKER==--
              • Jan 2004
              • 10771

får håpe det ikke regner da, som det har gjort i en uke i strekk virker det som.

Akkurat det betyr masse for oppmøte.
              Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• okb
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 2377

Fjellhamar innvier sin nye kunstgressbane på selveste FN-dagen.

Gratulerer Fjellhamar, og ikke minst en stor gratulasjon til Lørenskogs ordfører Åge Tovan som nå snart må ha rekord i å anlegge kunstgressbaner. Jeg regner med at Tovan har en finger med i spillet her også. Hvor mange kunstgressbaner har Lørenskog nå?

-okb!
                Lillestrøm - Probably The Best Bird In The World

Kommentar

• Latvijan
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Feb 2005
                  • 360

Opprinnelig skrevet av okb
                  Fjellhamar innvier sin nye kunstgressbane på selveste FN-dagen.

Gratulerer Fjellhamar, og ikke minst en stor gratulasjon til Lørenskogs ordfører Åge Tovan som nå snart må ha rekord i å anlegge kunstgressbaner. Jeg regner med at Tovan har en finger med i spillet her også. Hvor mange kunstgressbaner har Lørenskog nå?

-okb!
                  Fire tror jeg.
                  Tovan kom innom da vi la kunstgresset, han var helt tydelig interessert i å følge med på framgangen. Så til tross for at han er rød får han tommelen opp fra meg!

Kommentar

• iL
                    Seniormedlem
                    --==FORUMRUNKER==--
                    • Jan 2004
                    • 10771

Torvan er tidenes mest PR kåte politiker....
                    Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• gamle-perta
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Sep 2004
                      • 2418

Endelig kan det rapporteres om Fugla-seier, og vi holdt til og med nullen !
                      "LSK All Stars" vant 3-0 foran fotballpresidenten, ordføreren og ca 650 andre på Fjellhamars nye kunstgressbane i kveld.

Uwe, Erik Bertheussen + ett selvmål er fakta bak sifrene.
                      Uwe lobbet nydelig inn det første. Biffen stanget inn det andre etter frispark.
                      Som A-laget slet også de gule i kveld med uttellingen. Fjøra, Uwe, Halle, Diamonde m fl hadde store sjanser.

Foruten nevnte herremenn spilte Grodås, Bukken, Torgeir, Sognæs av gamlegutta i kampen over 2 x 35 minnutter.
                      Arrangementet skaffet garantert LSK flere venner enn det A-kampen i går gjorde... :-)

Fuglas beste: Biffen, Halle, Bukken.

PS: TV2 var til stede, neppe for å lage jubelinnslag på Fjellhamar FK. Nei, de sto og ventet på Uwe etter kampen. Følg med på sporten i kveld.

mvh
                      Gammer´n
                      Mvh
                      Gammer´n (Per T)

Kommentar

• larsbøffel
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Sep 2005
                        • 1028

var på kampen, kan ikke si det var mange fra lillestrøm der!! men skjønner det godt etter gårsdagens kamp!.

Bare sier en ting: spilleren Abdi Salam på fjellhamar er 15 år og finta halve laget på ræva flere ganger! Storebroren hans Abdi Rashid (ellerno..) lekte også litt med lsk forsvaret. han har vært på prøve spill hos vålerengen og tror han skal dit neste år. Men han yngste syntes jeg er en spiller Lillestrøm burde følge med på! Han var mye bedre en Diomande etter min mening.

Kommentar

• hoyt
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2004
                          • 2850

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                          PS: TV2 var til stede, neppe for å lage jubelinnslag på Fjellhamar FK. Nei, de sto og ventet på Uwe etter kampen. Følg med på sporten i kveld.
                          Nå gikk jeg akkurat glipp av sporten. Hva handlet det om?
                          "A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
                          - Nosa

Kommentar

• morten
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Feb 2004
                            • 2156

Det var ikke noe innslag..Kanskje kl halv tolv.
                            Badekar
                            http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

Kommentar

• gamle-perta
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Sep 2004
                              • 2418

Opprinnelig skrevet av sverdfisk
                              Bare sier en ting: spilleren Abdi Salam på fjellhamar er 15 år og finta halve laget på ræva flere ganger!

Han er en juvel, ikke tvil om det. Og det vet både VIF og ikke minst Fjellhamar-bosatte Henning Berg i Lyn også.
                              Tror gutten har vært på en eller annen samling på Åråsen. Men som nevnt, bydelslaget har visstnok en fot innenfor i familien der allerede....

Men siden både Halle, Rösler og Fjøra så ham i aksjon i dag så får vi vel tro at han er på blokka deres.....

mvh
                              Gammer´n
                              Mvh
                              Gammer´n (Per T)

Kommentar

• Erickano
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • May 2005
                                • 45

abdi eller hva han het

Jeg sto ved LSK sin benk i første omgang i går, og kan informere om at Uwe og Gunnar vet godt hvem denne gutten er. De pratet om han, og Uwe nevnte noe om Jet, noen som veit noe om det? Uansett, de var også imponert av hans eldre bror.

Skal også legges til at Mikkel Beck i går spilte for fugla. Han er nå 33 år gammel, og har lagt opp som spiller, men viste likevel gode takter. Til de som ikke vet, så har han flere landskamper for Danmark. Han var med i går fordi han er en god kompis av Fjøra. De spilte sammen i Boro hvis jeg ikke husker helt feil....

De to islendingene som vi har på prøvespill var også med i går, uten å brilliere noe spes.

Derimot så imponerte Bukken meg veldig, sjefen på midten, spes i andre omgang.

Ønsker også å legge til at jeg er overrasket over innstillingen til Fjellhamar i denne showkampen. Dette skulle være artig og moro, men de tok det dødsalvorlig, og hadde flere stygge taklinger. Spesiellt en var orange. I tillegg var speaker en suppegjøk, som kalte Fjøra en klyse når han leste opp lagoppstillingen. Sånt er ikke moro....

Jeg tok også et par bilder under kampen, som jeg kan legge ut hvis ønskelig?
                                Erickano
                                \"I år fårru faen meg tru oss\"

Kommentar

• Torolf
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2004
                                  • 9574

Opprinnelig skrevet av Erickano
                                  Ønsker også å legge til at jeg er overrasket over innstillingen til Fjellhamar i denne showkampen. Dette skulle være artig og moro, men de tok det dødsalvorlig, og hadde flere stygge taklinger. Spesiellt en var orange. I tillegg var speaker en suppegjøk, som kalte Fjøra en klyse når han leste opp lagoppstillingen. Sånt er ikke moro....
                                  Ble LSK valgt som motstander fordi man ønsket en hatkamp?

Kommentar

• Rathsmeister
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2006
                                    • 561

Hatkamp....

Så ikke kampen, men vil vel heller tro at taklingene kommer som et utslag av heltente Fjellhamar-talenter som vil vise seg frem for Lillestrøm...
                                    Dem har jo et forholdsvis ungt lag i år....
                                    Mvh
                                    Martin Raths

Kommentar

• Latvijan
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Feb 2005
                                      • 360

Opprinnelig skrevet av Rathsmeister
                                      Så ikke kampen, men vil vel heller tro at taklingene kommer som et utslag av heltente Fjellhamar-talenter som vil vise seg frem for Lillestrøm...
                                      Dem har jo et forholdsvis ungt lag i år....
                                      Det stemmer nok mye bedre.
                                      Det er klart at en gjeng unggutter vil vise seg fram når de spiller mot navn som Rösler, Grodås og Fjørtoft. I tillegg er nok dette det største publikummet de fleste av dem har spillt for.

Kommentar

• Raskolnikov
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Sep 2005
                                        • 1453

Opprinnelig skrevet av gamle-perta
                                        Han er en juvel, ikke tvil om det. Og det vet både VIF og ikke minst Fjellhamar-bosatte Henning Berg i Lyn også.
                                        Tror gutten har vært på en eller annen samling på Åråsen. Men som nevnt, bydelslaget har visstnok en fot innenfor i familien der allerede....

Men siden både Halle, Rösler og Fjøra så ham i aksjon i dag så får vi vel tro at han er på blokka deres.....

mvh
                                        Gammer´n
                                        Det holder ikke å slå seg til ro med at VIF har en fot innenfor familien. Her må LSK komme på banen. Ikke om et år, men nå! Det hjelper ingenting med showkamper og veldedighet hvis LSK ikke en gang greier å plukke opp talentene i nærområdet. Det tar 15 minutter å sykle fra Fjellhamar til Lillestrøm og de fleste på Fjellhamar er LSK fans. Da sier det seg selv at talentene fra Fjellhamar bør prøve seg i LSK. Har selv spilt fotball med disse gutta før og de har alltid imponert meg. Utrolig gode fotballspillere i forhold til alderen.

Fjørtoft: Ikke ta flyet til Island, ta sykkelen til Fjellhamar!
                                        Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

Kommentar

Working...