Showkamp mot Fjellhamar

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Erickano
    Medlem
    Hoffnarr
    • May 2005
    • 45

    #21
    Opprinnelig skrevet av Rathsmeister
    Så ikke kampen, men vil vel heller tro at taklingene kommer som et utslag av heltente Fjellhamar-talenter som vil vise seg frem for Lillestrøm...
    Dem har jo et forholdsvis ungt lag i år....

    Det stemmer at de har et ungt lag, men det var ikke de unge som var de verste. Spesiellt han ene skalla spissen hadde et temperament som ikke passer en slik kamp. Bjarmann var også frampå å sa fra til flere av spillerne på Fjellhamar at de ikke måtte ta det så seriøst. Faktisk så var den ene taklingen så stygg at jeg fryktet at han ene islandske prøvespilleren skulle bli skadet.

    Jeg tror grunnen til at Fjellhamar var slik de var pga to grunner: Det første, at de har vært slik i serien i år også, ikke kjent for å være et fintspillende lag. Og den andre grunnen er at de ventet å møte et publag fra lsk, som ikke var noe særlig til lag. Men der tok de jo skammelig feil...
    Erickano
    \"I år fårru faen meg tru oss\"

    Kommentar

    • Latvijan
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Feb 2005
      • 360

      #22
      Opprinnelig skrevet av Erickano
      Jeg tror grunnen til at Fjellhamar var slik de var pga to grunner: Det første, at de har vært slik i serien i år også, ikke kjent for å være et fintspillende lag. Og den andre grunnen er at de ventet å møte et publag fra lsk, som ikke var noe særlig til lag. Men der tok de jo skammelig feil...
      Hva mener du med at de ikke er kjent som et fintspillende lag? Hvilke lag er egentlig det i 3. divisjon?

      Synes du overdramatiserer en god del. Det ble vel utdelt ett gult kort i hele kampen.

      Kommentar

      • Erickano
        Medlem
        Hoffnarr
        • May 2005
        • 45

        #23
        Jeg overdriver ikke nei..

        Det gule kortet hadde vært rødt hvis det hadde vært seriespill... I tillegg så tenkte dommeren i dette tilfellet at dette er en showkamp, og ikke en kamp som det skal deles ut en haug av kort i...

        Men som sagt, Fjellhamar spilte ikke i denne kampen som om det var artig i moro.. Og det er pga de to grunnen som jeg nevnte. Ferdig med det.
        Erickano
        \"I år fårru faen meg tru oss\"

        Kommentar

        • Latvijan
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Feb 2005
          • 360

          #24
          Opprinnelig skrevet av Erickano
          Jeg overdriver ikke nei..

          Det gule kortet hadde vært rødt hvis det hadde vært seriespill... I tillegg så tenkte dommeren i dette tilfellet at dette er en showkamp, og ikke en kamp som det skal deles ut en haug av kort i...

          Men som sagt, Fjellhamar spilte ikke i denne kampen som om det var artig i moro.. Og det er pga de to grunnen som jeg nevnte. Ferdig med det.

          "Det gule kortet hadde vært rødt hvis det hadde vært seriespill"?! Tidligere i dag skrev du at det var orangt. Nå konkluderer du med rødt... Har du sett kampen i reprise?

          Du både vet hva dommeren tenkte og du vet hvorfor det unge Fjellhamar laget spillte som de gjorde... Jeg er imponert av deg, du har peiling!

          Kommentar

          • Erickano
            Medlem
            Hoffnarr
            • May 2005
            • 45

            #25
            Det har ikke du!
            Erickano
            \"I år fårru faen meg tru oss\"

            Kommentar

            • larsbøffel
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1028

              #26
              haha.. det var jo ikke de unge spillerene som takla hardest i det hele tatt. Det var han ene midtbanene men han har et veldig høyt temperament og han skalla spissen som nevnt. De ungeguttene så mer ut til å ville vise seg frem ved å drible (Abdi).

              BTW: syntes det var veldig dårlig med kanari fans oppmøte, vi ble jo pissa på av småungene på sju år fra fjellhamar:S

              Kommentar

              Working...