Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Om han spiller vet jeg ikke, men det som er sikkert er at han alltid er småskadet...Trener nesten ikke i ukedagene, og jeg vet at LSK begynner å bli rimelig lei fysikken hans. Kanskje også gutsen til å gi alt.
Hadde Baron vært like gjennomtrent som Grodås så hadde han nok ikke vært i LSK, men stjerne på kontinentet...
Av relativt sikre kilder så ble jeg fortalt at det ble jobbet med ny keeper rett før overgangsvinduet stengte. Om det var erstatning for Baron eller Misund - aner ikke. Det var snakk om Frode Olsen, Jon Knudsen og en jeg ikke husker...
Får bare håpe at Baron bli skadefri og står mellom stengene mod oddrane !
Og det er helt typisk Baron å være skada hele uka, for så å gå rett inn i startelleveren på søndag!
Sånn er det når det ikke er konkurranse om keeperplassen!
Hvis det er kritikk er du på villspor. Baron er faktisk tippeligaens beste kepper, etter min mening. Hadde han blitt norsk/fått norsk statsborgerskap hadde ha vært ny landslags keeper på 0,0.
Og det er helt typisk Baron å være skada hele uka, for så å gå rett inn i startelleveren på søndag!
Nei, du sier noe...
Når spilte egentlig Misund en kanonkamp sist????
Blir redd hver gang jeg ser det kommer en ball inn i feltet når han vokter buret....
Hvis Baron er laget av papp, så veit jeg ikke hva du er laget av. Baron er tippeligaens beste keeper og har vært en stabil sisteskanse for LSK i flere år. Nå har han dessverre gjort et par blemmer i høst, men det veier opp for alle gangen han har holdt LSK inne i kampene.
Hadde Baron stått mot VIF hadde seier`n vært gul og svart!!
Riktig nok er han mye små-skada, og ja; han gjør en del tabber i ny og ne, men i mine øyne er han alikevel blant tippeligaens 2-3 beste keepere.
Hva mener du forresten egentlig med at det ikke er konkuranse om keeper plassen? Jeg mener da hvartfall at Misund er en god andre keeper. Man kan jo liksom ikke ha to stjerne-keepere, og la den ene slite benken...sier seg selv at det ikke vil gå. Ingen keeper som er i nærheten av Barons nivå er interesert i å sitte på LSK's benk, og det er ikke Baron heller...
Jeg mener det at Baron ikke er norges beste. Vif gjorde det beste kjøpet på over 20 år med Arason. Hvis LSK skal begynne å krige mot toppen så har vi ikke råd til at Baron gjør tabber, han har et par hver sesong. Dermed mener jeg at vi burde legge opp noen ruller med penger for å sikre oss Thomas Myhre. Han har sagt at han vurderer å flytte hjemover.... Misund sier jeg ikke mye om etter en storm for en stund tilbake, men han er ikke god nok!!!
Baron har potensialet til å bli Norges beste keeper.
Hvis Misund står mot Odd, så taper vi 4-1, Flindt berg puttet på alle frisparkene...? :lol:
Hvis det er kritikk er du på villspor. Baron er faktisk tippeligaens beste kepper, etter min mening. Hadde han blitt norsk/fått norsk statsborgerskap hadde ha vært ny landslags keeper på 0,0.
Det jeg kritiserer er at han er altfor mye skada!
Og det ser ut som han får vondt hver gang han gjør en redning!
Hvis Baron er laget av papp, så veit jeg ikke hva du er laget av. Baron er tippeligaens beste keeper og har vært en stabil sisteskanse for LSK i flere år. Nå har han dessverre gjort et par blemmer i høst, men det veier opp for alle gangen han har holdt LSK inne i kampene.
Hadde Baron stått mot VIF hadde seier`n vært gul og svart!!
Det er tydelig at du misforstår helt her!
Jeg er helt enig i at Baron er en av de aller beste keeperne i Norge - kanskje den aller beste!
Men på lik linje med LSK, begynner jeg å bli lei av alle skadene og all sytinga. Baron har hatt store motivasjonsproblemer i perioder av hans karriere i LSK, og det er ikke positivt... Ikke minst er jeg misfornøyd med den dårlige konkurransen om keeperplassen. Misund pleide å være en OK keeper, men etter å ha sittet på benken i altfor mange år, begynner han å se ut som et aspeløv!
Og til slutt: Det lar seg ikke gjøre å vinne kamper hvis man ikke scorer mål! Og da hjelper det ikke at keeperen heter Baron...
Jeg mener det at Baron ikke er norges beste. Vif gjorde det beste kjøpet på over 20 år med Arason. Hvis LSK skal begynne å krige mot toppen så har vi ikke råd til at Baron gjør tabber, han har et par hver sesong. Dermed mener jeg at vi burde legge opp noen ruller med penger for å sikre oss Thomas Myhre. Han har sagt at han vurderer å flytte hjemover.... Misund sier jeg ikke mye om etter en storm for en stund tilbake, men han er ikke god nok!!!
Baron har potensialet til å bli Norges beste keeper.
Hvis Misund står mot Odd, så taper vi 4-1, Flindt berg puttet på alle frisparkene...? :lol:
Hvis du mener Baron om kort tid blir Norges beste keeper, hvorfor da hente Myhre?
Nå må vi la Emille bli bra, og ikke syt over at han er dårlig....Det viktigste er at vi har en keeper vi kan stole på i semifinalen.- Det er faktisk leve eller dø i cup'n...'
Om han ikke er i form på mandag, så ikke press mannen til å stå. Det er faktisk mye viktere at han blir frisk til kampen mot LIIIIIN.
Rösler-Lindahl følger Fugla også i 2005 mot seriegull
Kommentar