Lilleström will sign Viktor this week. According to Fréttablaðið in Iceland Lilleström had Viktor scouted many times during the Icelandic league. Vikingur rejected a 10 milljon Icelandic krónurs offer for him from Lilleström last week but Lilleström have submitted an improved offer which Vikingur are expected to accept. Viktor is apparently looking forward to playing for Lilleström.
Viktor Bjarki Arnarsson klar for LSK
Collapse
X
-
Lilleström will sign Viktor this week. According to Fréttablaðið in Iceland Lilleström had Viktor scouted many times during the Icelandic league. Vikingur rejected a 10 milljon Icelandic krónurs offer for him from Lilleström last week but Lilleström have submitted an improved offer which Vikingur are expected to accept. Viktor is apparently looking forward to playing for Lilleström.
http://www.fotbolti.net/fullStory.php?id=40903Kommentar
-
Kommentar
-
Noen som veit noe om denne spilleren? Et teknisk vidunder eller en tøffing ala Heidar??Husker du I.A.O???Hihih..Kommentar
-
Fjernet posten siden bare jeg forsto ironien, og selv jeg hadde problemer med å forstå den.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
He's very skillful and is a very good passer. Goes past players and is quite pacy. He is also strong on the ball but like Heidar. A very good buy for Lilleström - he will be a regular starter for Iceland next season, probably instead of Joey Gudjonsson who plays for AZ Alkmaar.Kommentar
-
He's very skillful and is a very good passer. Goes past players and is quite pacy. He is also strong on the ball but like Heidar. A very good buy for Lilleström - he will be a regular starter for Iceland next season, probably instead of Joey Gudjonsson who plays for AZ Alkmaar.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
At han har vært best i den Islandske ligaen sier ikke mye, det er 300 000 innbyggere på Island, færre enn f.eks Oslo øst.
Vi har tidligere hentet en ekke Islendinger, noen med suksess andre fiaskoer.
Skal vi hente nye spillere nå må det være noen som kan gå inn å styrke laget, jeg er lei at det hentes spillere som kan gi oss nok en 7 - 4. plass.I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)Kommentar
-
Det er likevel forunderlig hvor mange gode fotballballspillere de klarer å produsere på den lille øya. Jeg synes dette er lovende og håper avtalen går i orden.Kommentar
-
Heidar tenker nok ikke mye på det, men tipper IAO fortsatt er rimelig bitter...hahaAlle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
Det lille jeg så av ham på Jessheim Stadion i treningskampen mot bydelslaget, ga meg inntrykk av at han kan minne om Skjelbred. Liten kvikkas som går mye på en touch og har gode finter, men han virket også som en tettbygd kar med muskler. Han overbeviste ikke på den lille tiden han fikk i den kampen, men jeg la merke til ham.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
Kommentar