Viktor Bjarki Arnarsson klar for LSK
Collapse
X
-
Vi får vente å se (med forsiktig optimisme).FerdigskåraKommentar
-
Men, jeg velger å tro at Fjøra har mer kontroll enn meg, da all min informasjon kommer fra et glimtforum"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again."
- NosaKommentar
-
Tja. Nå veit ikke jeg hva du legger i svikta? Hvis kravet er i Bergdølmo-klassen så er det ingen, men dette er kanskje kandidater:- Kristinsson forlot oss som Bosman til fordel for Lokeren i Belgia
- Gylfi var en halvdårlig spiller i flere år. Så slo han skikkelig til en sesong og da stakk han til Leeds som Bosman
- Armannn Smári Bjørnsson fikk ikke en eneste kamp før han forlot oss
- Gretar Hjartarsson hadde mange store forventninger til, men han blei en flopp
- David Vidarsson henta vi som purung og brukte mye tid (flere år) og ressurser på, men han fikk ikke særlig tillit
- Einar Thor Danielsson var ikke den forsterkninga vi håpet på, og det blei med den ene kampen (borte mot Viking?)
- Vi brukte også litt tid på unge Indy, og når han endelig hadde blitt fast i elleveren så forlot han oss til fordel for belgiske Genk
- Arnar Vidarsson spilte noen høstkamper for oss rundt -99, men det blei med det
RoyVaadal.Kommentar
-
Kommentar
-
Ikke for å ødelegge tråden, men en liten digresjon angående vår erfaring med islendinger (som jeg også savner): Heidar putta to for watford idag. Han savner jeg. Tok imot juling med det samme smilet som han ga juling. (etter å ha blitt albuet av Haftorsen så blodet rant sa han om duellene i matchen: den ehne vant jeg och den ahndre vahnt han. Gull...)
Så, spennende det her.
Heidar putta to mot Watford...Kommentar
-
Ikke for å ødelegge tråden, men en liten digresjon angående vår erfaring med islendinger (som jeg også savner): Heidar putta to for watford idag. Han savner jeg. Tok imot juling med det samme smilet som han ga juling. (etter å ha blitt albuet av Haftorsen så blodet rant sa han om duellene i matchen: den ehne vant jeg och den ahndre vahnt han. Gull...)
Så, spennende det her.
At norske dommere lar Steffi og Martine slippe unna med mord i form av kjeftbruk uten ende og til dels stygt spill på banen er for meg en gåte.LSK Norges beste lagKommentar
-
Alltid spennende med rykter men her har jeg liten tro på noen ny stjernespiller. Glimt takker nei - 8 mål på 18 kamper.... Det er stooor forskjell fra Islansk til norsk fotball. En smule skeptisk!Kommentar
-
-
Heidar fikk ogsaa gult kort igaar, etter en feiende flott takling. Av ytterligere digresjoner kan det nevnes at Luis Boa Morte er ute i 6 uker med kjevebrudd etter et sammenstot med godgutten paa trening....En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
David kunne blitt stor, men jeg skjønner veldig godt at han ikke gadd mer når LSK v/ Frank Grønlund tabba seg ut med lisensen, kontrakta eller hva det nå enn var.Kommentar
-
Faen som jeg savner den mannen!! Håper han engang vil avslutte karrieren i LSK.
Hadde foresten ikke gjort noe å henta inn ett par islendinger. Er ikke det helt samme uten Så blir dem ofte gode og..................Kommentar
-
En og to og tre islendinger...
Det stod om dette i papir-RB idag, og det gjelder 3 islendinger. Har ikke avisa foran meg, men mener det var bilde av dem også. Fortsettelse følger...Kommentar
-
Lillestrøm- helt utrolig
Hva i all verden er vistsen med å hente inn tre halv dårlige islendinger i stallen når man heller kan ta opp flere rekk spillere fra egen stall? Lillestrøm er snart den eneste klubben i hele eliteserien som ikke har skjønnt dette med talentutvikling. Ta opp noen av de. La de få sjansen.
Se på Vålerenga, mange unge spillere får sjansen å gjør det bra. Problemet er ikke at talentene ikke er i klubben, for det er de. Det er mange av dem også som er veldig gode og har utrolig stort talent. Se på stabæks Ola Kamara. Er ikke mer en ett år siden han spilte mot Lillestrøms guttelag på stadion. De ble tapte å Lillestrøm vant 4-1. Han har faktisk tatt steget opp fra gutt interkrets og kjemper nå om spiss plass sammen med tippeligaens kanskje beste spisser. Fikk 15 min mot Lillestrøm for eksempel. Men hvor har det blitt av de Lillestrøm spillerene? De er her fremdeles, mange av dem med større talent en han, men de får ikke sjansen og utviklingen er tilrette lagt alt for dårlig.
Noen tak må tas, ellers forsvinner talentene i Lillestrøm til andre klubber.. Lillestrøm akadamitet er et friskt pust som holder et høyt nivå. La de unge få sjansen. La de få muligheten til å utvikle seg, så skal jeg love deg at noen av de vil bli spillere som vil gi oss enormt med glede i mange, mange år.
Det er det lillestrøm virkelig trenger, noen fra egen stall, med hjerte i klubben, sultne, som vill vise seg frem og konkurere med de mer etablerte og rutinerte spillerene i klubben. Og ha en blanding. Skjønner at man må ha spillere som koren på osv på laget. Men disse tre islandske spillerene er midelmådige, ikke bedre en mange på rekrutt laget. Er helt utrolig. Blir rett å slett lei meg. Hilsen en mann som vill se fotball bli spilt på åråsen med teknikk, tempo og lojalitet og guts. ForzaFulga:lsk:Kommentar
Kommentar