LSK går for sølv!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • mr.Jordbakke
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jun 2005
    • 3845

    LSK går for sølv!

    Ja, for vi gjør vel det?
    Med seier mot Tromsø er det kun 2 poeng opp til Brann. Nå må vi løfte oss og gå for sølv og ikke la Søpla IF få anledning til å "stjele" medaljen vår.

    Uansett synes jeg vi har hatt en flott sesong, til tross for enkelte feilskjær etter ferien. Jeg gleder meg til RL og eruopacup!
    NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

    Mvh
    Mr.Jordbakke
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

    #2
    Med tap mot Tromsø ligger vi på 4. plass, 5 poeng bak Brann. La oss for Guds skyld ikke ta enda en seier på forskudd.

    Kommentar

    • Harald_88
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • May 2006
      • 550

      #3
      Men mulighetene for sølv er absolutt der etter Brann-tapet i kveld.
      Blir en spennende innspurt
      Alt For Fugla

      Gå Av Grønlund

      Kommentar

      • chrissp
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Aug 2004
        • 2403

        #4
        Om det blir sølv eller bronse driter jeg egentlig i. Begge deler gir europacup, og da er det ett fett. Det er vel kanskje noe penger i andreplassen som kan få meg på andre tanker?

        Sant nok, sølv og 2. plass er ikke ille hvis jeg hadde sovna før første serierunde og først våkna opp i dag. Men jeg har faktisk holdt meg våken i alle kampene og sett hvordan vi har ødelagt for oss selv - gang på gang på gang. Og det i en sesong der LSK burde vært mer stabile, ja hvis jeg ser laget på papiret, og slik tabellen fremstår og mulighetene som lå der.

        Jeg er FUGL og det er fortsatt lenge til jeg ser meg fornøyd med sølv. Sorry.
        Bølerkanaris

        Kommentar

        • KimFL
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Nov 2003
          • 1410

          #5
          Er helt klart mulig å klare å rappe sølvet....selv om Brann til tider var gode i dag, sliter de foran mål...og har gjort det i flere kamper nå. Men på den annen side....det har vel LSK gjort og.

          Uansett.....LSK bare må holde seg foran søpla på tabellen......har et veddemål på 200 kroner med en kollega, på akkurat det....spiller ikke noen rolle for pengenes skyld, men stoltheten....


          KimFL

          Kommentar

          • Dole
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 1573

            #6
            Sølv?

            Om du ser på tabellen og den poengfangsten vi har hatt i høst, tror jeg vi skal være fornøyde om vi klarer 4. plassen og Royal League.

            Mulig vi er knappe favoritter i morgen, men mot Odd og Edu i de to siste kampene vil det trolig bli ganske svett.

            Kommentar

            • Vestfold Kanaris
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Oct 2004
              • 4583

              #7
              Lyn er også med i medaljekampen etter de siste seirene. De siste matchene blir utrolig tøffe. Odd trenger muligens flere poeng for å holde seg.
              LOUD
              PROUD
              ULTRA

              Kommentar

              • Juven
                Seniormedlem
                Forumonanist
                • May 2006
                • 212

                #8
                Frykter kampen i morgen, litt dårlig magefølelse men er optimist. Tør ikke ta noe seier på forskudd. Vinner vi i morgen tror jeg det blir sølv i år. Brann takler ikke å spille om høsten.
                Man velger klubb bare en gang i livet, Lsk for evig!

                Kommentar

                • King_Raymond
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 4987

                  #9
                  Hjemmekamp mot Tromsø i morgen, ett lag vi ofte sliter mot. Odd i Skien neste helg, ikke hver gang vi reiser hjem med 3 poeng derfra. Lyn i siste kamp som sannsynligvis avgjør om det blir oss eller Lyn som tar den siste plassen i Royal League. Sølvet er ikke uoppnåelig, men er mere reaistisk å prøve å sikre plassen i kongeligaen.
                  Ultras Felt C Lillestrøm

                  Kommentar

                  • Raskolnikov
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Sep 2005
                    • 1453

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                    Hjemmekamp mot Tromsø i morgen, ett lag vi ofte sliter mot. Odd i Skien neste helg, ikke hver gang vi reiser hjem med 3 poeng derfra. Lyn i siste kamp som sannsynligvis avgjør om det blir oss eller Lyn som tar den siste plassen i Royal League. Sølvet er ikke uoppnåelig, men er mere reaistisk å prøve å sikre plassen i kongeligaen.
                    Personlig synes jeg europacup frister mye mer enn Royal League. I den formen vi er i nå er det vanskelig å tro på et nytt RL eventyr uansett. I tillegg vil det være en total fornedrelse å bli passert av Vålerenga på tabellen. 3 eller 4 plass er for meg forskjellen på middels og katastrofe.

                    Mener forresten at vi har en veldig god statistikk hjemme mot Tromsø.
                    Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                    Kommentar

                    • maxpayne
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Apr 2006
                      • 1252

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                      Ja, for vi gjør vel det?
                      Med seier mot Tromsø er det kun 2 poeng opp til Brann. Nå må vi løfte oss og gå for sølv og ikke la Søpla IF få anledning til å "stjele" medaljen vår.

                      Uansett synes jeg vi har hatt en flott sesong, til tross for enkelte feilskjær etter ferien. Jeg gleder meg til RL og eruopacup!

                      flott sesong!?!?!?!?!?!?!?!? fortsatt fyllesjuk etter gårdsdagen?
                      Det er ikke en flott sesong når RBK har avgort serien når LSK har 3 kamper igen å spille. 3 plassen er vel innen rekkevidde men mye tyder på at vi mister den også. Det eneste som kan redde stumpene av denne sesongen er 3 seiere på de 3 siste slik at ikke bare kanarifansen men alle LSK suportere kan se lyst på fremtiden. Skulle vi fortsatt snuble i de neste kampene er det ikke mye igjen av optimisen rundt om på romerike og jeg er redd sponsorer, investorer og publikum begynner å få nok. Før vi gjør opp status på sesongen så la oss spille de 3 siste. Måtte mine dystre spådommer bli gjort til skamme.

                      Kommentar

                      • gj
                        Seniormedlem
                        • Nov 2003
                        • 3360

                        #12
                        Opprinnelig skrevet av Raskolnikov
                        Mener forresten at vi har en veldig god statistikk hjemme mot Tromsø.
                        Dette sier vel sitt:

                        LSK-TIL 13-4-2 52-19 siden 1986

                        Kommentar

                        • KFL41
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2004
                          • 3648

                          #13
                          Ingenting som tyder på at vi tar sølv. Vi har vunnet kun fire kamper de siste 15. Og siden det ikke er noen storlag vi møter, så blir det vel tynt med poeng. Jeg orker ikke å håpe på noe før guttene beviser noe. Jeg er fornøyd med uavgjort i morgen. Tenk det. Mot bånnlaget på hjemmebane.

                          Kommentar

                          • Raskolnikov
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 1453

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av Glenn
                            Dette sier vel sitt:

                            LSK-TIL 13-4-2 52-19 siden 1986
                            Måtte det bli 14-4-2 62-19 etter morgendagen.

                            :lsk:
                            Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil

                            Kommentar

                            • Mr.Lee
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Jan 2006
                              • 736

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av maxpayne
                              flott sesong!?!?!?!?!?!?!?!? fortsatt fyllesjuk etter gårdsdagen?
                              Det er ikke en flott sesong når RBK har avgort serien når LSK har 3 kamper igen å spille. 3 plassen er vel innen rekkevidde men mye tyder på at vi mister den også. Det eneste som kan redde stumpene av denne sesongen er 3 seiere på de 3 siste slik at ikke bare kanarifansen men alle LSK suportere kan se lyst på fremtiden. Skulle vi fortsatt snuble i de neste kampene er det ikke mye igjen av optimisen rundt om på romerike og jeg er redd sponsorer, investorer og publikum begynner å få nok. Før vi gjør opp status på sesongen så la oss spille de 3 siste. Måtte mine dystre spådommer bli gjort til skamme.
                              Kan noen legge til "Årets pessimist" på Kårings sia?

                              Kommentar

                              • King_Raymond
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 4987

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av Mr.Lee
                                Kan noen legge til "Årets pessimist" på Kårings sia?
                                Mere realistisk enn pessimistisk det han skriver synes jeg. Når vi har vært ræva de siste kampene, så er det større sjans for at den trenden fortsetter enn at vi plutselig skal sanke masse poeng å klare 2.plassen.
                                Ultras Felt C Lillestrøm

                                Kommentar

                                • McGuffy
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jan 2004
                                  • 5099

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Glenn
                                  Dette sier vel sitt:

                                  LSK-TIL 13-4-2 52-19 siden 1986

                                  Før tilsvarende kamp i fjor: LSK-TIL 13-4-1 51-17

                                  Det hjalp ikke mye..

                                  Kommentar

                                  Working...