Gi Mifsud og Koren en skikkelig pakke

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • BennyLem
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Aug 2005
    • 2902

    Gi Mifsud og Koren en skikkelig pakke

    Mifsud sa før kampen at han ikke hadde noen konkrete tilbud (fra noen klubber). Her må LSK på banen og legge frem en pakke. Mye billigere enn å hente inn en erstatter.

    Vi ser i dag hva vi mangler uten Mifsud på banen. Ingen til å sette kula.

    Hvis Koren også forsvinner, så er det helkrise.
    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal
  • gamle-perta
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Sep 2004
    • 2418

    #2
    Opprinnelig skrevet av BennyLem
    Hvis Koren også forsvinner, så er det helkrise.

    Prøvde å telle i dag, og tror at Koren på en eller annen måte var involvert som siste eller nest siste mann i samtlige sjansen vi produserte før pause mot TIL. Eneste han vel ikke hadde noe med var bredsida til Søgård som strøk stolpen.

    mvh
    Gammer´n - som frykter Koren havner i en klubb nærmere enn vi tror...
    Mvh
    Gammer´n (Per T)

    Kommentar

    • Ranakanaris
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 488

      #3
      Opprinnelig skrevet av BennyLem
      Mifsud sa før kampen at han ikke hadde noen konkrete tilbud (fra noen klubber). Her må LSK på banen og legge frem en pakke. Mye billigere enn å hente inn en erstatter.

      Vi ser i dag hva vi mangler uten Mifsud på banen. Ingen til å sette kula.

      Hvis Koren også forsvinner, så er det helkrise.
      Koren må de gjerne gi ett bra tilbud til, gi han gjerne det høyeste tilbudet vi kan gi.

      Men jeg beklager å måtte si det, mifsud sine utspill har bevist att han setter seg selv høyere enn klubben, så beklager, sånne spillere har vi ikke bruk for.

      Kommentar

      • Hertis
        I karantene
        Forumonanist
        • May 2004
        • 173

        #4
        mvh
        Gammer´n - som frykter Koren havner i en klubb nærmere enn vi tror...[/quote]



        Hvem klubb ? :neutral:

        Kommentar

        • LSK-supp.
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Dec 2003
          • 1023

          #5
          Ingen tvil om at Mifsud og Koren må erstattes, det dummeste jeg hører er de her på forumet som mener vi blir like gode uten.

          Er nok på tide å bytte ut en del spillere i troppen, mange som ikke holder gull-nivå, men heller et jevnt bra nivå for 7-4 plass.

          jeg nevner navn som Søgård, Myklebust, Wherman og Shane.

          Venter mye pepper, men hadde noen av de nevnte fått plass på rbk eller brann?
          I år så tar vi alt- i år så tar vi alt!(som har puls)

          Kommentar

          • Ranakanaris
            Seniormedlem
            Myklebust Light
            • Nov 2003
            • 488

            #6
            Opprinnelig skrevet av LSK-supp.
            Ingen tvil om at Mifsud og Koren må erstattes, det dummeste jeg hører er de her på forumet som mener vi blir like gode uten.

            Er nok på tide å bytte ut en del spillere i troppen, mange som ikke holder gull-nivå, men heller et jevnt bra nivå for 7-4 plass.

            jeg nevner navn som Søgård, Myklebust, Wherman og Shane.

            Venter mye pepper, men hadde noen av de nevnte fått plass på rbk eller brann?
            Myklebust synes jeg personlig var en av de bedre blant de dårlige LSK-spillerne i dag. Men navnene du nevner der hadde neppe fått plass på brann og rbk med den formen som dem har vist i oktober.

            Kommentar

            • maxpayne
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Apr 2006
              • 1260

              #7
              Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
              Koren må de gjerne gi ett bra tilbud til, gi han gjerne det høyeste tilbudet vi kan gi.

              Men jeg beklager å måtte si det, mifsud sine utspill har bevist att han setter seg selv høyere enn klubben, så beklager, sånne spillere har vi ikke bruk for.
              ...en spiller som har scoret 11 mål for LSK i år setter seg altså høyere enn klubben. Jeg synes f... meg det skal være lov for en toppscorer i en klubb å sette seg litt høyt jeg. Hva i all verden er høyere enn klubben kan noen være så vennelig å forklare meg det? For da har vi i LSK jammen hatt mange av dem gjennom tidene ettersom spiller etter spiller har forsvunnet til utlandet.

              Kommentar

              • Rønnern
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Nov 2003
                • 6690

                #8
                Opprinnelig skrevet av maxpayne
                ...en spiller som har scoret 11 mål for LSK i år setter seg altså høyere enn klubben. Jeg synes f... meg det skal være lov for en toppscorer i en klubb å sette seg litt høyt jeg. Hva i all verden er høyere enn klubben kan noen være så vennelig å forklare meg det? For da har vi i LSK jammen hatt mange av dem gjennom tidene ettersom spiller etter spiller har forsvunnet til utlandet.
                Ikke ofte jeg sier meg enig med max, men må jeg si meg enig her. LSK som klubb bør ha rom for en individalist av Michaels kaliber og det er synd dersom manageren vår har brent alle bruer med hensyn til å få forlenget kontrakten med Michael.

                Vi har hatt Diallo, Kristinsson og Kihlberg i nyere tid. Alle spillere som aldri la skjul på sine ambisjoner, men som stort sett leverte varene i LSK-drakta (OBS! stort sett...)

                Vi har også rom for Michael.
                Mvh Ronnie "The Runner"
                LSK for alltid

                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                Kommentar

                • 10.09.50
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Oct 2005
                  • 1410

                  #9
                  Opprinnelig skrevet av Hertis
                  mvh
                  Gammer´n - som frykter Koren havner i en klubb nærmere enn vi tror...

                  Hvem klubb ? :neutral:
                  Man trenger ikke være Sherlock Holmes for å skjønne at Vålerengen oppfører seg som soldater på en sykepleierskole overfor Miffe og Koren. Jeg har fryktet at Miffe havner der i hele høst av følgende enkle betraktning: Miffe går etter penger, og Vålerengen er antakelig den klubben i hele Europa med høyest betalingsvillighet for akkurat ham. For hvert eneste kjøtthue de har rydda stallen for i høst, har sjansen økt.

                  Nå begynner jeg å frykte at Koren også kan havne der. Når Vålerengen kan bla opp 12 mill for Rune Lange, er jeg ikke i tvil om at de tilbyr Koren en sign on-fee på tett oppunder 10 mill, og kanskje ikke så mye mindre til Mifsud. Det er dessverre ikke så mange andre klubber i Europa som blar opp mer enn det for de to. Særlig ikke etter at de har fått inn spenn både for Hoset og Gashi.

                  Kommentar

                  • BennyLem
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Aug 2005
                    • 2902

                    #10
                    Opprinnelig skrevet av Rønnern
                    Ikke ofte jeg sier meg enig med max, men må jeg si meg enig her. LSK som klubb bør ha rom for en individalist av Michaels kaliber og det er synd dersom manageren vår har brent alle bruer med hensyn til å få forlenget kontrakten med Michael.
                    Ikke ofte jeg sier meg enig med Rønner'n.

                    Uwes behandling av Mifsud er det som først gjorde meg virkelig forbanna i år. Etter cup-matchen mot Start har det bare blitt værre...

                    I fjor var det Uws "safing" av uavgjorte matcher (bl.a. borte mot FFK), samt Sasa, som fikk meg til å se rødt.
                    Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

                    Kommentar

                    • sparwasser
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Jun 2005
                      • 3185

                      #11
                      Opprinnelig skrevet av 10.09.50
                      ..... Miffe går etter penger, og Vålerengen er antakelig den klubben i hele Europa med høyest betalingsvillighet for akkurat ham.
                      Nå begynner jeg å frykte at Koren også kan havne der. .

                      Og jeg som ikke trodde kvelden kunne bli langt verre, men bare tanken på at Mifsud og Koren skal ikle seg Møkkas blå smurfe-drakter fikk mitt lille hode til å skrike etter Valium.....................
                      Last edited by sparwasser; 23.10.2006, 23:07.

                      Kommentar

                      • Marianne
                        Seniormedlem
                        Forumonanist
                        • Sep 2005
                        • 179

                        #12
                        Mifsud får gjøre hva han vil, men Robbie skal IKKE til VIF. Det skal aldri skje. Jeg nekter. Send ham til meg noen, så skal jeg overbevise ham.

                        Kommentar

                        • King_Raymond
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 4987

                          #13
                          Mifsud har oppført seg som ett rasshøl i hele år, og jeg gleder meg til den dagen han forsvinner, selvom han er en god spiller. Koren har oppført seg profesjonellt, og jeg er sikker på at hvis LSK legger nok penger på bordet så får vi beholde Robbie, så spørs det bare hvor mye LSK er interessert i å beholde Koren for å være med å kjempe om gullet neste sesong.
                          Ultras Felt C Lillestrøm

                          Kommentar

                          • Marianne
                            Seniormedlem
                            Forumonanist
                            • Sep 2005
                            • 179

                            #14
                            Opprinnelig skrevet av King_Raymond
                            så spørs det bare hvor mye LSK er interessert i å beholde Koren for å være med å kjempe om gullet neste sesong.

                            Hvis man skal dømme etter Fjøras uttalelser, er de nok villige til å strekke seg ganske langt for å beholde ham. (Han har vel nevnt noe om pantsetting av Åråsen. )

                            Ellers synes jeg det er en aldri så liten overdrivelse å si at Mifsud har oppført seg som et rasshøl. Han har kommet med en del idiotiske uttalelser, men herre, han har vel aldri prøvd å lure noen til å tro at han hadde planer om å bli i LSK resten av livet.

                            Kommentar

                            • King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

                              #15
                              Opprinnelig skrevet av Marianne
                              Hvis man skal dømme etter Fjøras uttalelser, er de nok villige til å strekke seg ganske langt for å beholde ham. (Han har vel nevnt noe om pantsetting av Åråsen. )

                              Ellers synes jeg det er en aldri så liten overdrivelse å si at Mifsud har oppført seg som et rasshøl. Han har kommet med en del idiotiske uttalelser, men herre, han har vel aldri prøvd å lure noen til å tro at han hadde planer om å bli i LSK resten av livet.
                              Sant nok det, han har aldri lagt skjul på at han vil komme seg ut i Europa, allikevel synes jeg det er unødvendig med måten han har gått til media "hver gang" han har spilt en god kamp for å fortelle at han vil til en større liga.

                              Er selvfølgelig også ett sprøsmål om definisjon, i mine øyne er Mifsud ett gigantisk rasshøk, men jeg har også forståelse for de som mener han ikke det. (Du verden så diplomatisk jeg klarer å være etter altfor mange glass med Tallisker.)
                              Ultras Felt C Lillestrøm

                              Kommentar

                              • Rønnern
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Nov 2003
                                • 6690

                                #16
                                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                Uwes behandling av Mifsud er det som først gjorde meg virkelig forbanna i år. Etter cup-matchen mot Start har det bare blitt værre...
                                Uwe har vel ikke gjort mye for at Michael ikke skal føle seg velkommen? Episoden i vinter hvor Michael spilte landskamp som forverret en skade han hadde, er historie. Michael har fått tillit på bekostning av Myklebust hele sesongen.

                                Verre med manageren som på riksdekkende TV sier at det er uaktuelt for LSK å forlenge kontrakten med Michael.
                                Mvh Ronnie "The Runner"
                                LSK for alltid

                                Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                Kommentar

                                • King_Raymond
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 4987

                                  #17
                                  Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                  Uwe har vel ikke gjort mye for at Michael ikke skal føle seg velkommen? Episoden i vinter hvor Michael spilte landskamp som forverret en skade han hadde, er historie. Michael har fått tillit på bekostning av Myklebust hele sesongen.

                                  Verre med manageren som på riksdekkende TV sier at det er uaktuelt for LSK å forlenge kontrakten med Michael.
                                  Jeg velger å tro at det har skjedd saker og ting mellom Uwe og LSK/mifsud som gjør at Uwe har kommet med denne uttalelsen senere
                                  Ultras Felt C Lillestrøm

                                  Kommentar

                                  • Greven
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Aug 2005
                                    • 133

                                    #18
                                    Nå må vi gi oss med det tullet at vi ikke vil ha spillere som setter seg selv høyere enn klubben. I realiteten setter alle seg selv høyere enn laget. Tenk på dere selv, innerst inne setter alle seg selv høyere enn fugla. Det gjør oss ikke til dårlige supportere, men det er bare slik mennesker er laget.
                                    Hvis en spiller har ambisjoner og er lei av å byttes ut så må han få lov til å si det. Hvis vi ikke takler at en spiller er missfornøyd så kan vi vel kvitte oss med alle som sitter på benken. Alle vil spille for å vise seg frem og alle vil til en større liga. Det er noe de har drømt om siden de var smågutter.

                                    Fjøra, nå må du frem med lommeboka slik at vi kan beholde Mifsud og Koren.
                                    Født i glasshus med lomma full av småstein

                                    Kommentar

                                    • Dole
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Aug 2004
                                      • 1586

                                      #19
                                      Opprinnelig skrevet av Ranakanaris
                                      Myklebust synes jeg personlig var en av de bedre blant de dårlige LSK-spillerne i dag. Men navnene du nevner der hadde neppe fått plass på brann og rbk med den formen som dem har vist i oktober.
                                      Egentlig er det vel ganske få av våre spillere som ville spilt seg til en plass på Brann eller RBK. Muligens Rambekk, Riise og Koren. Jeg har problemer med å se flere.

                                      Kommentar

                                      • Fuglefar
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Aug 2006
                                        • 202

                                        #20
                                        [quote=King_Raymond;127421]Sant nok det, han har aldri lagt skjul på at han vil komme seg ut i Europa, allikevel synes jeg det er unødvendig med måten han har gått til media "hver gang" han har spilt en god kamp for å fortelle at han vil til en større liga.

                                        Man kan vel kansje skylle litt på reporterene som etter hver kamp Mifsud har scora i, spør om hans framtid. Det ligger vel i korta att en spiller fra sør-europa ikke er fornøyd med spill i Norge.
                                        Det har vel aldrig skjedd før....?

                                        Han er i hvertfall verd mere en Olivier. Men han skreiv vi jo 5års kontrakt med.
                                        Jeg ville gitt alt for å holde på Koren og Mifsud.
                                        Last edited by Fuglefar; 25.10.2006, 12:16. Begrunnelse: ja ja
                                        Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................

                                        Kommentar

                                        Working...