hadde vært gøy hvis det hadde kommi fram den værste korrupsjon skandalen fra 90 tallet og rbk hadde vært innvolvert, og de hadde mista alle mesterskapa sine. da hadde vel vi fått 3 seriemesterskap og et cupmesterskap? ahh drømmer
hva koster en dommer?
Collapse
X
-
jeg hadde ikke likt å få serie og cup mesterskap på den måten.. hadde ikke hatt noe å si om klubben hadde fått de trofene.
Liker bedre at vi vinner dem på ordentlig vis ikke på grunn av at RævBK driter seg ut på den måtenUltras Felt C 2005x2015
Lillestrøm & BajenKommentar
-
hadde ikke syntes det var driitgøy jeg hell, men det som hadde gledet meg mest hadde da vært at rbk hadde mista alle titlene sineI år så tar vi altKommentar
-
syntes det var lite alternativer på denne spørreundersøkelsen. Det er i realiteten bare to alternativer. ja, eller to alternatver for samme svar?
Tror ellers at det like godt kan forekomme korrupsjon i norsk fotball, som det kan gjøre det alle steder hvor man har med verdier/penger og gjøre.
Det var nå min mening.Lillestrøm Kanaris........................................... .................................................. .........................Kommentar
-
Om vi hadde fått noen gull fordi rbk har vært korrupte (hypotetisk fantasi selvsagt) er jo et kinderegg! Gull til fugla (som jo da hadde vært fortjent fordi vinnerne jukset), rbk mugner og taper ansikt og rbk får en straff som river veggene ned på lerkendal. Ja, det er bedre å vinne gull det året det skjer, men de to andre tingene i egget veier solid opp for det...:twisted:Kommentar
-
Kommentar
Kommentar