Dommeren ikke mann nok til å stå for sine avgjørelser..

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • MedlemNR35
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2004
    • 905

    #21
    Personlig skal jeg skrive en mail til han.

    Jeg synes det er artig å få svar på hvorfor og hvordan dommeren ser det i ettertid.Så klart er jeg saklig og sånn passe høfflig når jeg skriver med tanke på at jeg ønsker svar.

    Han bør uansett svare for seg.

    Kommentar

    • Torolf
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2004
      • 9574

      #22
      Både LSK og dommeren hadde muligheter til å avgjøre kampen. Bare Berntsen klarte det.
      Last edited by MobBoss; 25.10.2006, 21:33.

      Kommentar

      • CocaJerry
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Feb 2004
        • 2532

        #23
        Etter å ha sensurert meg selv hundre ganger så er dettte det peneste jeg klarer å si.

        Alle veit at Lillestrøm kunne og burde ha avgjort kampen før, MEN denne tråden handler han forbanna Xitta som løp rundt å lata som han dømte så hvorfor i XXXXXX skal vi bruke tid på å diskutere det? Lag deg en ny tråd å diskuter det der, slutt å hakk på andre medlemmer som deler sine synspunkter eller sin vrede om du vil. Det er normalt å bli forbanna da sånne ting som dette skjer, takler du ikke det så bør du styre unna tråder som dette.

        Dommern snyter oss for straffe samtidig som han gir Tromsø det billigste straffesparket jeg noensinne har sett så han var JÆVLIG mye delaktig i at Tromsø faktisk vant den kampen.

        Dommere som Espen Berntsen har ikke en dritt å gjøre i tippeligaen, ikke i 7 mannsfotball for lilleputter engang. Folk som er så blinde som den "dommern" bør ikke røre seg en meter uten blindestokk eller hund.
        Last edited by MobBoss; 25.10.2006, 21:36. Begrunnelse: knot/ quote av slettet mld

        Kommentar

        • trigz
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Jan 2004
          • 7092

          #24
          Nåvel. Legg til den himmelropende åpenbare straffa vi skulle hatt v/Koren (og utgå fra at vi hadde scora på den), trekk fra den minst like himmelropende feilaktige straffa Tromsø fikk (og scoret på), og du har 2-1 til Lillestrøm. Ergo er det fullt mulig å si at Berntsen hadde direkte, objektiv, påviselig skyld i at LSK tapte matchen. For å understøtte argumentet kan man forsåvidt trekke inn den ene, muligens de tre, straffene vi i tillegg ble snytt for, og du får et rimelig greit bilde.

          Men det er klart, at LSK ikke klarer å putte på noen av de overtallssituasjonene og oppløpene vi hadde i løpet av kampens første time, det er ikke Berntsens skyld. Likefullt.
          Last edited by MobBoss; 25.10.2006, 21:37. Begrunnelse: quoting av slettet innlegg
          Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

          Kommentar

          • Kjell.T.Ring
            Poll St. Ring
            --==FORUMRUNKER==--
            • Dec 2005
            • 11796

            #25
            Kanskje vi burde synge litt mer for dommerene. Trur de trenger backup på tøffe dager.

            Advarsel: Ironi!
            Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

            Kommentar

            Working...