Koren tilbudt ny kontrakt!
Collapse
X
-
Faen så forbanna jeg hadde blitt om han gikk dit, forhåpe at han skjønner rivaliseringen mellom klubbene...
Skal vedde på at nettavisen ringte til bohinen og sa: " Hei, ser dere sliter sentralt på midbanen. Hva med koren, han har ikke signert noe enda????"Kommentar
-
Alle man hopper, hopper for fugla. Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøm, Lillestrøm Lillestrøøøøøm.....
*Brasseberget*Kommentar
-
vel, hvis enga tar 3.plassen og vi havner på 4. så betyr det at enga spiller e-cup og ikke vi. ettersom han ikke kom seg til en større klubb via lsk skal man ikke se bort fra at han velger et lag som spiller i e-cupen. brann og rbk er nok allerede fyllt opp, men enga har jo helt klart bruk for flere midtbanespillere.
klubben har seg selv og takke om han skulle forsvinne. vi har hatt 12 poengs forsprang på enga, og også slått dem i begge kampene. allikevel har laget nok en gang sauset det til for seg selv. vi kunne med seier eller kanskje til og med uavgjort mot tromsø vært med å kjempet om sølv (selvom det betyr lite mht 2. eller 3.plass i serien da begge får e-cupspill).
tror det er helt avgjørende om vi får 3.plassen eller ikke om koren skriver under .. såpass viktig var faktisk kampen mot tromsø ..Kommentar
-
Dette er veldig enkelt. Kommer det ingen tilbud fra utlandet spiller Koren for den klubben i Norge som betaler best. Og hvorfor skal han ikke det? Ikke kom å snakk om klubbfølese osv, det eksisterer ikke. Koren er i Norge for å tjene mest mulig penger, så enkelt er det.Kommentar
-
Dette er veldig enkelt. Kommer det ingen tilbud fra utlandet spiller Koren for den klubben i Norge som betaler best. Og hvorfor skal han ikke det? Ikke kom å snakk om klubbfølese osv, det eksisterer ikke. Koren er i Norge for å tjene mest mulig penger, så enkelt er det.
Han vil til Spania og får han et ok tilbud derfra eller Italia, Frankrike eller England går han helt sikkert.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
Nå må vi slappe av litt her!! Han går ikke til en annen Norsk klubb...
:lsk: Han skriver nok under ny kontraktKommentar
-
Her er det jo veldig mye hvis og om og dersom. Og vi skal ikke male fanden på veggen ennå.
Men det er nok bare bydelslaget som er aktuelt ved siden av LSK i Norge.
RBKs gullkjøp av Sappala gjør at de neppe er særlig interessert i Koren.
pEnga derimot er kanskje desperate...?
mvh
Gammer´nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Håper og tror at han blir i Lillestrøm hvis han ikke får no tilbud fra utlandet.
Hvis han skulle velge Plata ÌF blir jeg jæ*** pist! tror jeg hadde sprekkt av sinne da!Lillestrøm Sportsklubb for evig og alltidKommentar
-
Her er det jo veldig mye hvis og om og dersom. Og vi skal ikke male fanden på veggen ennå.
Men det er nok bare bydelslaget som er aktuelt ved siden av LSK i Norge.
RBKs gullkjøp av Sappala gjør at de neppe er særlig interessert i Koren.
pEnga derimot er kanskje desperate...?
mvh
Gammer´n
Trur ikke dette blir aktuellt uansett.Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
-
heller vif en rbk... makan til kjedlig møkkalag har jeg aldri sett! de har ødelagt norsk fotball og det burde skape mordertanker hos de fleste... :evil:- Venter på en ny storhetstidKommentar
-
Kommentar