Koren tilbudt ny kontrakt!

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • larsbøffel
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 1028

    #61
    Opprinnelig skrevet av Dole
    Tja, kommer vel litt an på hva men mener med en toppklubb. Tydelig at f.eks. Newcastle som fikk anledning til å se ham i to kamper, og som for øyeblikket ligger i bunnen av Premier League, ikke syntes han var en å satse på.
    Det skjønner jeg godt.. hvis newcastle hadde lyst skulle jeg gjerne bytta Emre eller Scott Parker mot Koren. Tror aldri Koren kunen spillt seg inn på første laget til Newcastle hvertfall. Kanskje vært en OK innbytter.

    Kommentar

    • RoyVaadal
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Nov 2004
      • 4055

      #62
      Opprinnelig skrevet av sverdfisk
      Det skjønner jeg godt.. hvis newcastle hadde lyst skulle jeg gjerne bytta Emre eller Scott Parker mot Koren. Tror aldri Koren kunen spillt seg inn på første laget til Newcastle hvertfall. Kanskje vært en OK innbytter.
      Enig med deg. Koren er en veldig god norsk Eliteseriespiller. Men han er også blitt litt oppskrytt etterhvert. Koren har en del klare mangler som gjør at han neppe blir en stjerne i en av mest prestisjefyllte ligaene.
      RoyVaadal.

      Kommentar

      • larsbøffel
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1028

        #63
        Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
        Enig med deg. Koren er en veldig god norsk Eliteseriespiller. Men han er også blitt litt oppskrytt etterhvert. Koren har en del klare mangler som gjør at han neppe blir en stjerne i en av mest prestisjefyllte ligaene.
        koren klarer ikke prestere jevnt nok. av og til er han helt konge men plutselig så er han usynlig å får ikke til noe. Hadde Koren vært rundt 19 år eller noe tror jeg han kunne blitt en god spiller i en av de gode ligaene men han er 26 og da er han snart på sitt beste.

        Kommentar

        • RoyVaadal
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2004
          • 4055

          #64
          Vi kjenner alle de herlige, gode egenskapene hans. Men hva er nå de dårlige?
          • Ustabil
          • For lav uttelling på sjanser
          • Svak defensivt
          • Ingen sterk duellspiller. Selger seg i den del dueller
          • Ingen hodespiller. Noen som har sett en Korenheading?
          I en sammenlikning med de riktig store midtbanespillerne så taper han en del på at han ikke er typen som det er umulig å ta fra ballen. Blir det tette nok dueller der Koren ikke kan løpe vekk, så er det fullt mulig å ta fra Koren ballen.
          RoyVaadal.

          Kommentar

          • Lars
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2004
            • 6156

            #65
            Er uenig i at han har lav uttelling på sjanser. Synes tvert imot at han scorer på mange av sjansene sine.

            Kommentar

            • gilbert
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 3208

              #66
              Opprinnelig skrevet av RoyVaadal
              Ingen hodespiller. Noen som har sett en Korenheading?
              Jeg har sett en Korenheading, og det har du også.
              Eller hva kaller du det andre målet Koren satte (på innlegg fra Riise) mot bydelsklubben ?

              Det betyr ikke at jeg er uenig med deg, og det var vel ikke akkurat noen hodeduell, men en Korenheading har vi sett, alle sammen...

              gilbert

              PS. Som påpekt av Lars, huska jeg feil her: De to måla jeg blander sammen kom begge på innlegg fra Riise, men headinga var mot Kamma. DS
              Last edited by gilbert; 28.10.2006, 17:14. Begrunnelse: Korrigert erindringsforskyvning

              Kommentar

              • Lars
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Feb 2004
                • 6156

                #67
                Når ble Hamarkameratene en bydelsklubb?

                Kommentar

                • gilbert
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Nov 2003
                  • 3208

                  #68
                  Bare helt kortvarig, da jeg hadde det politikerne kaller en erindringsforskyvning. Men det var en "Korenheading", selv om den var mot Kamma.

                  gilbert

                  Kommentar

                  Working...