Det er verdt å merke seg at verken Uwe Rösler eller Espen Berntsen ble nominert. Les mer her:
Koren nominert til Kniksen-prisen for årets midtbanespiller
Collapse
X
-
Berntsen burde vært nominert til årets kaktuspris, sammen med Rune Pedersen. Idioter!!!LSK Norges beste lag -
Koren fortjener den.
Synes det er litt rart at ikke Strømstad var der i stedet for Petter Vaagan Moen men...Jaa..øynene som ser kanskje!Kommentar
-
Det er vel egentlig bare å sammenligne de nominerte i "poengligaen". Koren er den suverent beste midtbanespilleren med sin 9 mål og 8 assist.
Det vil være en skandale hvis ikke han vinner den.
Kommentar
-
Denne bør helt klart Koren vinne, jeg syns ikke Vågan Moen og vært like gode og gjordt så mye for sin klubb i løpet av hele sessongen. Koren har etter min mening vært viktigere for LSK totaltsett over sessongen enn det de 2 brann spillerene har vært.
Har trua på at LSK iallefall får Kniksenprisen :PFugla er RÅ... Forza fuglaKommentar
-
Valget står vel mellom Martin og Robbie. Etter min mening har Robbie vært den beste av disse 2 i år, jeg har ikke sett Martin like mange ganger som Robbie selvfølgelig, men jeg har sett han nok ganger til å se at han ikke har vært like god i år som vår eminente midtbanespiller. I tillegg har han flere assist og mål enn det frøken Martin har.Last edited by King_Raymond; 27.10.2006, 00:48.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Mener Robbie fortjener denne prisen mer enn Martin, begge er svært kreative og gode spillere, men det som gjør Robbie bedre er målteften hans, han har scoret 9 mål i tippeligaen i år, dette er flest av samtlige midtbanespillere, i tillegg har han mange assist.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Full fortjent at Koren blir nominert i år etter at diverse uforstående forbigikk han i kåringene i fjor, til tross for at han (nærmest) utklasset de nominerte målt i kalde fakta. Situasjonen er vel nesten den samme i år, og det er høyst fortjent at Koren i år er en kandidat til Kniksen-prisen.Kommentar
Kommentar