Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Nå er det andre kampen på rad at Mifsud har vært den beste på LSK.
Noen som vet hjvorfor Erlandsen misliker han? for meg er han den eneste som utmerker seg på LSK.
For meg, en spiller som hører hjemme i startoppstillingen!
Blir litt i tvil om hvem du mener, når du skriver feil. Mifsud (uten -n-) er korrekt. Misund (uten -f-) var neppe den beste på banen i går, så akkurat i dette tilfelle er det lett å forstå hvem du mener.
Til poenget: Jeg skjønner like lite som deg. Mulig at jeg i fellesskap med en del bryggerier har klart å drepe litt for mange hjerneceller, men såvidt jeg kan se, er Mifsud den eneste som faktisk maktet å skape problemer for forsvaret til Odd. Hvorfor han som er vingspiller blir ofret til fordel for en spiss som blir dyttet ut på kanten, er for meg uforståelig. Men jeg skjønner jo at trenerne har litt utfordringer med å sette kapteinen på benken, så svaret akkurat for i går, kan jo ligge der.
Jeg er dessverre ikke i en slik situasjon at jeg kan følge laget på treninger og i alle de kamper jeg gjerne ville, men det er kanskje mulig at han pr i dag ikke holder en hel kamp?
Uansett mener jeg at han burde få forsøke seg fra start. Han er god nok til det.
Noe av årsaken til at han ikke spiller er også at dette ikke er en spiller AE har kjøpt selv. Det er Røsler og Fjøra som har fixet denne handelen. Det er jo en kjennsgjerning at trenere ønsker å benytte "egne spillere".
Dessuten vet jeg at AE og HT ser på Mifsud som spiss og egentlig ikke et alternativ på kanten - skjønn det dem som vil :roll:
At han ikke holder en hel kamp kan jeg ikke tenke meg, mannen har da tross alt spilt flere landskamper i det siste.. Det stod vel i avisa at han var den eneste spilleren på Malta som skapte trøbbel for Sverige i 7-0 kampen deres
Det ville vært tilfelle ja, men til neste år har vi ny trenertrio. Får for guds skyld håpe at de skjønner at han er klar for førsteellveren med en gang.
Åååh! Vi er Lillestrøm oh ah!
Vi er Lillestrøm, Lillestrøm, vi er Lillestrøm
Tror nok det ligger mye i at Erlandsen ikke er noen fan av å bruke spillere han ikke har kjøpt selv. Men nå har han jo vært trener her i snart 100 år (føles det som) så de fleste spillerne har han hentet selv...
Helt utrolig at Mifsud ikke får spille fra start, ja. Han løper jo fra alle MED ball!
For å sittere Arne E: "Jeg ser jo spillerne hver dag på trening og kjenner jo laget best, så jeg velger jo ut de 11 jeg synes er best"
Nå vet ikke jeg hva Arne ser etter på treningene, men at han unngår å bruke Michael tror jeg de fleste synes er tåpelig. Høres i hvertfall sånn ut på de kommentarene jeg hører rundt meg på stadion, da han blir satt innpå etter 80 minutter. Alle med øyne ser at denne mannen har et stort talent og må brukes mye mer!
Siden Robert Korèn har feber ser det faktisk ut til at Mifsud kan få sjangesen fra start. Jeg tror allikavel ikke det vil skje, regner med at Sørgård får sin plass tilbake.
Gylfi må vel stå over i morra.. uansett så er det Wherman som må erstatte Koren dersom ikke han kan spille... Gylfi og Søgård blir litt for like.. trenger en dirigent på midtbanen. Tror forresten Wherman kan gjøre det like bra som Koren
Siden Robert Korèn har feber ser det faktisk ut til at Mifsud kan få sjangesen fra start. Jeg tror allikavel ikke det vil skje, regner med at Sørgård får sin plass tilbake.
det eneste Mifsud har er fart og det har han mye av.. han har et dårlig første touch og han klarer aldri og runde av en mann..
skjønner godt at Erlandsen ikke bruker han fast ennå selvom han har vært positiv i noen av kampene han har kommet inn.
-Gylfi må vel stå over i morra.. uansett så er det Wherman som må erstatte Koren dersom ikke han kan spille... Gylfi og Søgård blir litt for like.. trenger en dirigent på midtbanen. Tror forresten Wherman kan gjøre det like bra som Koren
??????
det eneste Mifsud har er fart og det har han mye av.. han har et dårlig første touch og han klarer aldri og runde av en mann..
skjønner godt at Erlandsen ikke bruker han fast ennå selvom han har vært positiv i noen av kampene han har kommet inn.
Jøss, en som er kritisk til Mifsud jo...trodde ikke de fantes jeg....men det er godt, da er det flere av oss....
Mifsud har trøbbel med første-touchen, kanskje fordi han er vant med et spillesystem hvor markeringen er mer sonepreget og hvor forsvarerne ikke ligger så tett som her til lands. Men dersom han får TILLIT, og mer trening på vårt nivå, så er jeg sikker på at han kan bli en stor SLAGER. Men akkurat som for alle andre ferske og unge spillere, så må som sagt trenerne gi dem tillit og ansvar. Ikke bare uttale seg negativt om dem, og holde dem på pinebenken (unnskyld reservebenken) til det er igjen noen få minutter av kampene.
Kommentar